Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Σιδηροβέργινο κλουβί









Σιδηροβέργινο κλουβί σου φτιάξαν οι γονείς σου.
Φοβούνται μη σε κλέψω εγώ μα θά ’ρθεις μοναχή σου.


Έλα να πάμε εκεί που λες που κάνουν τα πουλιά φωλιές.

Ανέβηκα στους ουρανούς και μου είπαν οι αγγέλοι.
Αν αγαπάς μελαχρινή να μην τραβήξεις χέρι.

Έλα να πάμε εκεί που λες πού ‘χουν τ’ αηδόνια τις φωλιές.

Με νάζια και καμώματα μια στέρνα έχω γιομάτη.
Απ’ όλες τις μελαχρινές εσένα έχω στο μάτι.

Γιαννούσενα Γιαννούσενα έλα στον άντρα που ήσουνα

Δε θέλω εγώ παράδεισο δε θέλω εγώ ν αγιάσω
Μον θέλω το κορμάκι σου να το σφιχταγκαλιάσω

Εφτά και πέντε δώδεκα με γέμισες καμώματα

Ψιλό κυπαρισσάκι μου στη ρίζα θέλεις χώμα
Μικρός εγώ μικρή και συ καιρός δεν είναι ακόμα

Έλα να πάμε εκεί που λες που κάνουν τα πουλιά φωλιές.

Αγάλι αγάλι σφίξε με ωρε παλιοχωριάτη
Γιατ ειν τα σίδερα βαριά θα σπάσει το κρεβάτι



North Epirus Online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου