Κατάπληξη προκαλεί η πρόταξη ενός νέου σχεδίου νόμου «Περί Ιθαγενείας», εκ μέρους της κυβερνήσεως, με σκοπό την τακτοποίηση λαθρομεταναστών στην Ελλάδα. Το υπόψη νομοσχέδιο, το οποίο διατρέχεται από περίεργες ιδεοληψίες οι οποίες, εάν και όταν εφαρμοσθούν, είναι βέβαιο ότι θα βλάψουν καίρια τα εθνικά συμφέροντα.
Εντύπωση προκαλεί ότι το νέο σχέδιο νόμου «Πολιτική συμμετοχή αλλοδαπών-υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν μόνιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα», αδικαιολόγητα και βιαστικά, χωρίς να προηγηθεί δημόσια διαβούλευση και συναπόφαση λόγω της σοβαρότητος του θέματος, η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ψηφίσει αδιαφορώντας για την αρνητική στάση της πλειονότητας του ελληνικού λαού επί των προβλέψεων αυτού, ενώ θα έπρεπε να ασχοληθεί πρώτιστα με το σοβαρό τούτο ζήτημα της λαθρομεταναστεύσεως, διαμορφώνοντας νέο νομικό πλαίσιο, αυστηρότερο στις διαδικασίες αποτροπής και αντιμετωπίσεως του φαινομένου στις ποινικές επιπτώσεις στους δουλεμπόρους και όσους υποθάλπτουν την λαθρομετανάστευση.
Η ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ, για το θέμα εντάξεως και αφομοιώσεως στην ελληνική κοινωνία των «οικονομικών μεταναστών», με άρθρα στο περιοδικό «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ», μελέτες και εισηγήσεις σε συνέδρια, έχει επισημάνει τους εθνικούς κινδύνους που εγκυμονούνται από τις άκριτες και αβασάνιστες νομοθετικές ρυθμίσεις όλων των κυβερνήσεων για το θέμα την τελευταία 15ετία.
Είναι γεγονός, με βάση τη διεθνή εμπειρία, ότι η αφομοίωση ξένων πληθυσμών από τρίτες χώρες (τριτοκοσμικές) παρουσιάζει σοβαρότατα προβλήματα. Εάν αυτό συμβαίνει, σε μεγαλύτερο βαθμό, συμβαίνει στην Ελλάδα όπου οι υφιστάμενες κοινωνικές υποδομές δεν αντέχουν άλλο την απορρόφηση του συνεχώς ογκωμένου κύματος λαθρομεταναστών (λαθρο ή οικονομικών), είτε αυτό αφορά στην ένταξή τους στην αγορά εργασίας για την εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την επιβίωσή τους, είτε την αφομοίωσή τους λόγω της πολιτισμικής πανσπερμίας αυτών. Είναι ήδη βεβαιωμένο ότι ένα μεγάλο τμήμα των μεταναστών αυτών που διαβιούν στη χώρα μας, εκφράζουν ακραία μουσουλμανικά έθιμα (Αφγανοί, Αφρικανοί, Πακιστανοί, Κούρδοι κ.λ.π.), περιφρονούν τον δικό μας τρόπο ζωής και είναι έτσι μη επιδεκτικοί στην αφομοίωσή τους από την ελληνική κοινωνία.
Στα αρνητικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στο υπό ψήφιση νέο νόμο περιλαμβάνονται :
α. Η επέκταση του δικαιώματος του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» υπό ορισμένες προϋποθέσεις (δηλαδή δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικών και δημοτικών διαμερισμάτων), επαυξάνοντας το εκλογικό σώμα της Ελλάδος με ένα μεγάλο τμήμα αλλοδαπών γύρω στο 8%, καθιστώντας τους αλλοδαπούς ρυθμιστές των πολιτικών πραγμάτων της χώρας.
β. Ευνοϊκές ρυθμίσεις σ΄ότι αφορά τον τρόπο και τη διαδικασία απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας στους αλλοδαπούς διευρύνοντας υπέρμετρα τις περιπτώσεις (γέννηση αλλοδαπών στην Ελλάδα, φοίτηση, εκπαίδευση σε ελληνικά σχολεία), μειώνοντας στο ήμισυ τον ελάχιστο χρόνο διαμονής στην Ελλάδα (από 10 σε 5 έτη), επεκτείνοντας την ελληνική ιθαγένεια και στους γονείς των αλλοδαπών τέκνων που γεννώνται στην Ελλάδα γενικώς (περιλαμβανομένων και των παρανόμων μεταναστών).
Εντύπωση προκαλεί ότι το νέο σχέδιο νόμου «Πολιτική συμμετοχή αλλοδαπών-υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν μόνιμα και μακροχρόνια στην Ελλάδα», αδικαιολόγητα και βιαστικά, χωρίς να προηγηθεί δημόσια διαβούλευση και συναπόφαση λόγω της σοβαρότητος του θέματος, η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ψηφίσει αδιαφορώντας για την αρνητική στάση της πλειονότητας του ελληνικού λαού επί των προβλέψεων αυτού, ενώ θα έπρεπε να ασχοληθεί πρώτιστα με το σοβαρό τούτο ζήτημα της λαθρομεταναστεύσεως, διαμορφώνοντας νέο νομικό πλαίσιο, αυστηρότερο στις διαδικασίες αποτροπής και αντιμετωπίσεως του φαινομένου στις ποινικές επιπτώσεις στους δουλεμπόρους και όσους υποθάλπτουν την λαθρομετανάστευση.
Η ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ, για το θέμα εντάξεως και αφομοιώσεως στην ελληνική κοινωνία των «οικονομικών μεταναστών», με άρθρα στο περιοδικό «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ», μελέτες και εισηγήσεις σε συνέδρια, έχει επισημάνει τους εθνικούς κινδύνους που εγκυμονούνται από τις άκριτες και αβασάνιστες νομοθετικές ρυθμίσεις όλων των κυβερνήσεων για το θέμα την τελευταία 15ετία.
Είναι γεγονός, με βάση τη διεθνή εμπειρία, ότι η αφομοίωση ξένων πληθυσμών από τρίτες χώρες (τριτοκοσμικές) παρουσιάζει σοβαρότατα προβλήματα. Εάν αυτό συμβαίνει, σε μεγαλύτερο βαθμό, συμβαίνει στην Ελλάδα όπου οι υφιστάμενες κοινωνικές υποδομές δεν αντέχουν άλλο την απορρόφηση του συνεχώς ογκωμένου κύματος λαθρομεταναστών (λαθρο ή οικονομικών), είτε αυτό αφορά στην ένταξή τους στην αγορά εργασίας για την εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την επιβίωσή τους, είτε την αφομοίωσή τους λόγω της πολιτισμικής πανσπερμίας αυτών. Είναι ήδη βεβαιωμένο ότι ένα μεγάλο τμήμα των μεταναστών αυτών που διαβιούν στη χώρα μας, εκφράζουν ακραία μουσουλμανικά έθιμα (Αφγανοί, Αφρικανοί, Πακιστανοί, Κούρδοι κ.λ.π.), περιφρονούν τον δικό μας τρόπο ζωής και είναι έτσι μη επιδεκτικοί στην αφομοίωσή τους από την ελληνική κοινωνία.
Στα αρνητικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στο υπό ψήφιση νέο νόμο περιλαμβάνονται :
α. Η επέκταση του δικαιώματος του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» υπό ορισμένες προϋποθέσεις (δηλαδή δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικών και δημοτικών διαμερισμάτων), επαυξάνοντας το εκλογικό σώμα της Ελλάδος με ένα μεγάλο τμήμα αλλοδαπών γύρω στο 8%, καθιστώντας τους αλλοδαπούς ρυθμιστές των πολιτικών πραγμάτων της χώρας.
β. Ευνοϊκές ρυθμίσεις σ΄ότι αφορά τον τρόπο και τη διαδικασία απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας στους αλλοδαπούς διευρύνοντας υπέρμετρα τις περιπτώσεις (γέννηση αλλοδαπών στην Ελλάδα, φοίτηση, εκπαίδευση σε ελληνικά σχολεία), μειώνοντας στο ήμισυ τον ελάχιστο χρόνο διαμονής στην Ελλάδα (από 10 σε 5 έτη), επεκτείνοντας την ελληνική ιθαγένεια και στους γονείς των αλλοδαπών τέκνων που γεννώνται στην Ελλάδα γενικώς (περιλαμβανομένων και των παρανόμων μεταναστών).
Οι παραπάνω προβλέψεις δεν λαμβάνουν υπόψη την ιδιομορφία της χώρας (εξωτερικά σύνορα της ΕΕ, πύλη εισόδου του μεγαλυτέρου κύματος λαθρομεταναστών, υπνώτουσες απειλές εκ βορείων γειτόνων και σταθερή απειλή εξ ανατολών), την αρνητική διεθνή συγκυρία για τη χώρα μας, την ανακίνηση εκ μέρους της αμερικανικής διπλωματίας της αναγνωρίσεως δήθεν Αλβανικής, Μακεδονικής και Τουρκικής μειονότητας στην Ελλάδα, αλλά και τις προβλέψεις ειδικών επιτροπών (ΟΗΕ) σύμφωνα με τις οποίες μέχρι το 2050 το 25% του πληθυσμού της χώρας, ήτοι 1 στους 4 Έλληνες θα είναι αλλοδαπός). Ουδείς δε δύναται να αποκλείσει πως οι σημερινοί μετανάστες δεν θα καταστούν οι μελλοντικές μειονότητες της χώρας με ότι αυτό συνεπάγεται για την εθνική ασφάλεια και την άμυνα (περίπτωση πολέμου με Τουρκία).
Αντί λοιπόν η εθνική προσπάθεια να τείνει στον περιορισμό του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης και στην εξάλειψη του δημογραφικού και επίλυση του εργασιακού με καθιέρωση κινήτρων προς αύξηση της χαμηλής γεννητικότητας των Ελλήνων με τον υπό ψήφιση νόμο, αυτά δεν αντιμετωπίζονται, ενώ φαίνεται ότι οι συντάκτες αυτού λησμονούν ότι οι τρομοκρατικές ενέργειες στο Λονδίνο τον Ιούλιο 2006 έγιναν από παιδιά μεταναστών 2ης γενιάς με Αγγλική υπηκοότητα υπό τον έλεγχο της Αλ Κάϊντα, ενώ το αυτό συμβαίνει στην Μαδρίτη, ένα έτος ενωρίτερα, από μουσουλμάνους μετανάστες στην Ισπανία (2004).
Η ΕΛ.Ε.Σ.ΜΕ κρίνοντας ότι το προτεινόμενο νομοσχέδιο θα επιφέρει σημαντική ζημία στο έθνος, με επιστολή της, που θα δημοσιευθεί στο περιοδικό «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ» προσεχώς, προς την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία, έθεσε το πρόβλημα που θα δημιουργήσει στη χώρα μας το προτεινόμενο νομοσχέδιο εφόσον ψηφισθεί, ζητώντας την τροποποίηση των άρθρων εκείνων κυρίως που δημιουργούν πρόβλημα.Αντί λοιπόν η εθνική προσπάθεια να τείνει στον περιορισμό του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης και στην εξάλειψη του δημογραφικού και επίλυση του εργασιακού με καθιέρωση κινήτρων προς αύξηση της χαμηλής γεννητικότητας των Ελλήνων με τον υπό ψήφιση νόμο, αυτά δεν αντιμετωπίζονται, ενώ φαίνεται ότι οι συντάκτες αυτού λησμονούν ότι οι τρομοκρατικές ενέργειες στο Λονδίνο τον Ιούλιο 2006 έγιναν από παιδιά μεταναστών 2ης γενιάς με Αγγλική υπηκοότητα υπό τον έλεγχο της Αλ Κάϊντα, ενώ το αυτό συμβαίνει στην Μαδρίτη, ένα έτος ενωρίτερα, από μουσουλμάνους μετανάστες στην Ισπανία (2004).
πηγη;www.elesme.gr/elesmegr/main.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου