Γιατί αυτό που συμβαίνει στα Βαλκάνια με τις απογραφές σε Αλβανία, Σκόπια και Σερβία αποτελεί το πρώτο στάδιο της Κοσοβοποίησής τους
Αυτό που συμβαίνει στα Βαλκάνια με τις απογραφές στις τρεις χώρες (Αλβανία, Σκόπια και Σερβία) είναι το πρώτο στάδιο της Κοσοβοποίησης, μέσω της πολυπολιτισμικότητας την οποία προπαγανδίζουν με επίταση επαγγελματίες και ερασιτέχνες της πολιτικής, συνειδητά ή από άγνοια των επιπτώσεων που επιφέρει.
Θεώρησαν οι ισχυροί, ότι η Βοσνία θα αποτελούσε πρότυπο πολυπολιτισμικής κοινωνίας κι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο μοντέλο συνύπαρξης τριών κοινοτήτων, καθολικών Κροατών, ορθοδόξων Σέρβων και μουσουλμάνων Βοσνίων. Άφησαν εκεί για μια διετία δυνάμεις του Ο.Η.Ε. και δημιούργησαν κράτος. Πέρασε καιρός από τότε, κάθε κοινότητα ζει αυτόνομα στο δικό της χώρο, κι επειδή από καιρού εις καιρό τα αιματηρά επεισόδια δεν λείπουν, η διετής θητεία του Ο.Η.Ε. ανανεώθηκε επτάκις.
Η πολυπολιτισμικότητα βολεύει τους ισχυρούς, διότι και με τη σκόπιμη προώθηση μεταναστών στην Ευρώπη επέρχεται ελαστικοποίηση των δεσμών που ενώνουν τα μέλη μιας κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις και με αιματηρά αποτελέσματα πολλές φορές, όπως πρόσφατα στη Νορβηγία και στη Λαμπεντούζα της Ιταλίας. Η αστάθεια των κρατών, που σημαίνει αδυναμία, τα καθιστά εύκολη λεία στην επιβουλή των ισχυρών, ώστε να μπει σε εφαρμογή το δεύτερο στάδιο: Η Κοσοβοποίηση.
Τα Βαλκάνια, επομένως, επιλέχθηκαν σκόπιμα για πειραματισμό, αφού οι πολυπληθείς και αλληλομισούμενες εθνότητες συνυπάρχουν επί αιώνες. Με μια διαφορά όμως. Υπήρξαν εδώ πολυεθνικές κοινωνίες, οι οποίες διατηρούνταν έτσι μόνον με τη βία, και οι οποίες ζούσαν σε αυστηρά καθορισμένα από τις ίδιες πλαίσια.
Πόσοι γάμοι, πόσες κοινές γιορτές, πόσες κοινές πολιτιστικές εκδηλώσεις μπορεί κάποιος να απαριθμήσει στη Θεσσαλονίκη των προηγουμένων αιώνων, των τριών κατά βάση κοινοτήτων (Ελλήνων, Εβραίων, Οθωμανών); Συγκρούσεις όμως υπήρξαν πολλές, ακόμη και απαξιωτικά τραγούδια της μιας κοινότητας εναντίον της άλλης.
Κι όταν ήρθε η ώρα να απελευθερωθεί η περιοχή, βρέθηκαν οι Έλληνες να πολεμούν -ένοπλα και διπλωματικά- εναντίον των δύο άλλων κοινοτήτων της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Για δημιουργία αστάθειας επομένως επιβάλλουν την πολυπολιτισμικότητα οι ισχυροί. Όπου βέβαια δεν ρίχνουν βόμβες. Διότι η Κοσοβοποίηση προχωρά βίαια σε Ασία και Αφρική (ήδη έπεσε στο τραπέζι η πρόταση για δυο κράτη στη Λιβύη - εμείς σε επίκαιρο των γεγονότων άρθρο μας μιλήσαμε για πολλά κράτη σε βάθος χρόνου, ώστε να βολευτούν όλοι οι συνεταίροι της εκστρατείας).
Εκμεταλλεύονται τη φυσική ιδιότητα των λαών, να ζουν ομού με πολιτιστικά συγγενείς. Ο Αριστοτέλης το είχε επισημάνει. Ο άνθρωπος, έγραψε, είναι κοινωνικό ον «προς ους φύσει συγγενείς». Όταν συμβαίνει αυτό, δημιουργείται πλάσμα δικαίου («δίκαιόν τι») χωρίς να υπάρχει ούτε οργανωμένη πολιτεία («και ει μη πόλις είη»). Επειδή λοιπόν έτσι συμβαίνει, κι επειδή οι ισχυροί θέλουν ασταθή κράτη με διαρκώς τεταμένη ατμόσφαιρα, προπαγάνδισαν την πολυπολιτισμικότητα. Υπάρχουν ρομαντικοί που δεν κατανόησαν, αλλ’ υπάρχουν προφανώς μεταξύ τους και πεμπτοφαλαγγίτες.
Αυτά που συμβαίνουν με τις απογραφές στα Βαλκάνια, είναι προμήνυμα μελλοντικών εξελίξεων. Τα τρία κράτη προσπαθούν (λιγότερο έντονα η Σερβία) να «μαγειρέψουν» τα αποτελέσματα, ώστε να δείξουν μεγαλύτερη ομοιογένεια. Στην Αλβανία θα εμφανίσουν μικρό αριθμό Ελλήνων, το ίδιο και Σλάβων. Στα Σκόπια, μικρό αριθμό Αλβανών, το ίδιο και Ελλήνων. Στη δε Σερβία, υπάρχουν επίσης διαμαρτυρίες μουσουλμάνων περί μη απογραφής τους.
Είτε όμως εμφανιστούν «στα χαρτιά», είτε όχι, οι μειονότητες υπάρχουν. Και διεκδικούν -κυρίως οι Αλβανοί- μεγαλύτερο μερίδιο στην εξουσία, αλλά δεν την έχουν. Η φυσική εξέλιξη είναι ότι με την πάροδο του χρόνου, αισθανόμενοι ότι τους τοποθετούν στο περιθώριο, θα αντιδράσουν. Για τους Έλληνες δεν τίθεται θέμα, διότι χωρίς υποστήριξη από την ελληνική κυβέρνηση, το πιθανότερο είναι να εγκατασταθούν στην Ελλάδα.
Οι Αλβανοί όμως θα ξεσηκωθούν. Η αδιαφάνεια στις απογραφές τους δίνουν έρεισμα. Όχι, φυσικά, ότι αυτό θα είναι αιτία. Και από αφορμές βρίσκουν όσες θέλουν. Απλώς, βαθαίνει περισσότερο το χάσμα. Τα αυταρχικά καθεστώτα - Οθωμανών, μοναρχίας και κομμουνισμού- με τα οποία έζησαν μαζί Αλβανοί και Σλάβοι επί αιώνες, τους συγκρατούσαν. Μόλις η βία της εξουσίας απομακρύνθηκε, πλησιάζει η ώρα της διάσπασης και η δημιουργία μικρών εθνικών κρατών, προτεκτοράτων στην ουσία.
Όσοι παρακολουθούν προσεκτικά τα γεγονότα και δεν διακατέχονται από παρωχημένες ιδεοληψίες, σίγουρα αναρωτιούνται. Γιατί θ’ αφήσουν την Ελλάδα έξω από το σχεδιασμό; Έχουν ιδιαίτερους λόγους να ενδιαφέρονται για τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Τα γνωρίζει αυτά το ελληνικό ΥΠΕΞ. Αλλά για να μη κουράζεται, θέλει να πιστεύει ότι κάποιος από μηχανής θεός θα αποτρέψει τις εξελίξεις.
Ο Μακεδών
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/10/blog-post_8571.html
Αυτό που συμβαίνει στα Βαλκάνια με τις απογραφές στις τρεις χώρες (Αλβανία, Σκόπια και Σερβία) είναι το πρώτο στάδιο της Κοσοβοποίησης, μέσω της πολυπολιτισμικότητας την οποία προπαγανδίζουν με επίταση επαγγελματίες και ερασιτέχνες της πολιτικής, συνειδητά ή από άγνοια των επιπτώσεων που επιφέρει.
Θεώρησαν οι ισχυροί, ότι η Βοσνία θα αποτελούσε πρότυπο πολυπολιτισμικής κοινωνίας κι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στο μοντέλο συνύπαρξης τριών κοινοτήτων, καθολικών Κροατών, ορθοδόξων Σέρβων και μουσουλμάνων Βοσνίων. Άφησαν εκεί για μια διετία δυνάμεις του Ο.Η.Ε. και δημιούργησαν κράτος. Πέρασε καιρός από τότε, κάθε κοινότητα ζει αυτόνομα στο δικό της χώρο, κι επειδή από καιρού εις καιρό τα αιματηρά επεισόδια δεν λείπουν, η διετής θητεία του Ο.Η.Ε. ανανεώθηκε επτάκις.
Η πολυπολιτισμικότητα βολεύει τους ισχυρούς, διότι και με τη σκόπιμη προώθηση μεταναστών στην Ευρώπη επέρχεται ελαστικοποίηση των δεσμών που ενώνουν τα μέλη μιας κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εντάσεις και με αιματηρά αποτελέσματα πολλές φορές, όπως πρόσφατα στη Νορβηγία και στη Λαμπεντούζα της Ιταλίας. Η αστάθεια των κρατών, που σημαίνει αδυναμία, τα καθιστά εύκολη λεία στην επιβουλή των ισχυρών, ώστε να μπει σε εφαρμογή το δεύτερο στάδιο: Η Κοσοβοποίηση.
Τα Βαλκάνια, επομένως, επιλέχθηκαν σκόπιμα για πειραματισμό, αφού οι πολυπληθείς και αλληλομισούμενες εθνότητες συνυπάρχουν επί αιώνες. Με μια διαφορά όμως. Υπήρξαν εδώ πολυεθνικές κοινωνίες, οι οποίες διατηρούνταν έτσι μόνον με τη βία, και οι οποίες ζούσαν σε αυστηρά καθορισμένα από τις ίδιες πλαίσια.
Πόσοι γάμοι, πόσες κοινές γιορτές, πόσες κοινές πολιτιστικές εκδηλώσεις μπορεί κάποιος να απαριθμήσει στη Θεσσαλονίκη των προηγουμένων αιώνων, των τριών κατά βάση κοινοτήτων (Ελλήνων, Εβραίων, Οθωμανών); Συγκρούσεις όμως υπήρξαν πολλές, ακόμη και απαξιωτικά τραγούδια της μιας κοινότητας εναντίον της άλλης.
Κι όταν ήρθε η ώρα να απελευθερωθεί η περιοχή, βρέθηκαν οι Έλληνες να πολεμούν -ένοπλα και διπλωματικά- εναντίον των δύο άλλων κοινοτήτων της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Για δημιουργία αστάθειας επομένως επιβάλλουν την πολυπολιτισμικότητα οι ισχυροί. Όπου βέβαια δεν ρίχνουν βόμβες. Διότι η Κοσοβοποίηση προχωρά βίαια σε Ασία και Αφρική (ήδη έπεσε στο τραπέζι η πρόταση για δυο κράτη στη Λιβύη - εμείς σε επίκαιρο των γεγονότων άρθρο μας μιλήσαμε για πολλά κράτη σε βάθος χρόνου, ώστε να βολευτούν όλοι οι συνεταίροι της εκστρατείας).
Εκμεταλλεύονται τη φυσική ιδιότητα των λαών, να ζουν ομού με πολιτιστικά συγγενείς. Ο Αριστοτέλης το είχε επισημάνει. Ο άνθρωπος, έγραψε, είναι κοινωνικό ον «προς ους φύσει συγγενείς». Όταν συμβαίνει αυτό, δημιουργείται πλάσμα δικαίου («δίκαιόν τι») χωρίς να υπάρχει ούτε οργανωμένη πολιτεία («και ει μη πόλις είη»). Επειδή λοιπόν έτσι συμβαίνει, κι επειδή οι ισχυροί θέλουν ασταθή κράτη με διαρκώς τεταμένη ατμόσφαιρα, προπαγάνδισαν την πολυπολιτισμικότητα. Υπάρχουν ρομαντικοί που δεν κατανόησαν, αλλ’ υπάρχουν προφανώς μεταξύ τους και πεμπτοφαλαγγίτες.
Αυτά που συμβαίνουν με τις απογραφές στα Βαλκάνια, είναι προμήνυμα μελλοντικών εξελίξεων. Τα τρία κράτη προσπαθούν (λιγότερο έντονα η Σερβία) να «μαγειρέψουν» τα αποτελέσματα, ώστε να δείξουν μεγαλύτερη ομοιογένεια. Στην Αλβανία θα εμφανίσουν μικρό αριθμό Ελλήνων, το ίδιο και Σλάβων. Στα Σκόπια, μικρό αριθμό Αλβανών, το ίδιο και Ελλήνων. Στη δε Σερβία, υπάρχουν επίσης διαμαρτυρίες μουσουλμάνων περί μη απογραφής τους.
Είτε όμως εμφανιστούν «στα χαρτιά», είτε όχι, οι μειονότητες υπάρχουν. Και διεκδικούν -κυρίως οι Αλβανοί- μεγαλύτερο μερίδιο στην εξουσία, αλλά δεν την έχουν. Η φυσική εξέλιξη είναι ότι με την πάροδο του χρόνου, αισθανόμενοι ότι τους τοποθετούν στο περιθώριο, θα αντιδράσουν. Για τους Έλληνες δεν τίθεται θέμα, διότι χωρίς υποστήριξη από την ελληνική κυβέρνηση, το πιθανότερο είναι να εγκατασταθούν στην Ελλάδα.
Οι Αλβανοί όμως θα ξεσηκωθούν. Η αδιαφάνεια στις απογραφές τους δίνουν έρεισμα. Όχι, φυσικά, ότι αυτό θα είναι αιτία. Και από αφορμές βρίσκουν όσες θέλουν. Απλώς, βαθαίνει περισσότερο το χάσμα. Τα αυταρχικά καθεστώτα - Οθωμανών, μοναρχίας και κομμουνισμού- με τα οποία έζησαν μαζί Αλβανοί και Σλάβοι επί αιώνες, τους συγκρατούσαν. Μόλις η βία της εξουσίας απομακρύνθηκε, πλησιάζει η ώρα της διάσπασης και η δημιουργία μικρών εθνικών κρατών, προτεκτοράτων στην ουσία.
Όσοι παρακολουθούν προσεκτικά τα γεγονότα και δεν διακατέχονται από παρωχημένες ιδεοληψίες, σίγουρα αναρωτιούνται. Γιατί θ’ αφήσουν την Ελλάδα έξω από το σχεδιασμό; Έχουν ιδιαίτερους λόγους να ενδιαφέρονται για τη Βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη. Τα γνωρίζει αυτά το ελληνικό ΥΠΕΞ. Αλλά για να μη κουράζεται, θέλει να πιστεύει ότι κάποιος από μηχανής θεός θα αποτρέψει τις εξελίξεις.
Ο Μακεδών
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/10/blog-post_8571.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου