Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Νίκος Γκάνος: «Δεν είμαι από την Αλβανία»



Την αγανάκτησή του για τις φήμες ότι κατάγεται από την Αλβανία εξέφρασε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» ο Νίκος Γκάνος, ενώ αποκάλυψε την επιθυμία του να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στη Eurovision. «» «Λένε ότι δεν είμαι Έλληνας. Έχουν πει διάφορα πράγματα ότι είμαι. Λέω πια, πηγαίνετε στο δημαρχείο του Βύρωνα να δείτε τα χαρτιά μου. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο» είπε και πρόσθεσε πως αυτό ξεκίνησε: «Επειδή άκουσαν κάποιον, στα αγγλικά ξαφνικά. Βγήκε ένα Nicko, ένα όνομα απλά. Ναι, έχει λειτουργήσει όλο αυτό, δεν ξέρω πώς. Ίσως από το παιδί που έχει γράψει τη μουσική του "Last Summer" που είναι Αλβανός. Μάλλον τα έχουν μπλέξει κάπως».
Θέλει πολύ να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διαγωνισμό της Eurovision φέτος. Πρόταση ακόμα δεν του έχει γίνει: «Όλα είναι θεωρητικά. Ο κόσμος μου λέει να πάω. Εγώ λέω ότι θέλω να πάω και μπορώ να πάω. Αν τύχει και πάω θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και σαν εικόνα και σαν τραγούδι. Και σαν σκηνική παρουσία.» δήλωσε και δεν αρνήθηκε να συνεργαστεί με τον Κωνσταντίνο Ρήγο στη σκηνοθεσία, αν το θέλει κι εκείνος βέβαια. Τέλος, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το ριάλιτι της Άννας Βίσση, «Όσο έχω φωνή»: «Στην αρχή ήμουν επιφυλακτικός. Από τα τρέιλερ είχαμε δει ότι πρόκειται να δούμε ένα ριάλιτι, αλλά τελικά ήταν σαν ντοκιμαντέρ. Και ήταν πολύ ωραίο και αστείο» εξήγησε και συμπλήρωσε πως η Ελληνίδα σταρ δεν απομυθοποιήθηκε: «Οι πιο μεγάλοι σταρ είναι οι απλοί άνθρωποι. Δεν χρειάζεται να είμαστε δήθεν για να είμαστε σταρ». Όσο για τις αντιδράσεις που προέκυψαν όταν εκείνη έδειξε τον άρρωστο πατέρα της στην κάμερα, δήλωσε: «Όταν κάνεις ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή σου, δεν μπορείς να βάλεις ψεύτικα στοιχεία. Ήταν ένα αληθινό στοιχείο για την οικογένειά της, ο πατέρας της. Να τον δείξει κάπως αλλιώς από ότι είναι;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου