Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Ανδρέας Κούρτης – Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ηλιούπολης


Γεννήθηκα στον Άγιο Αντρέα της Βορείου Ηπείρου το 1963. Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζομαι και ζω στην Ηλιούπολη με την οικογένειά μου, την σύζυγό μου Βιολέτα  και τα δύο μας  παιδιά  Σπύρο και Αλέξανδρο.
       Έχω σπουδάσει οικονομολόγος και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά  ως ιδιοκτήτης εταιρίας με αντικείμενο την τροφοδοσία και εστίαση. Η Ηπειρώτικη μου καταγωγή  και βιώματα  με έχουν μπολιάσει με αγάπη για την Ιδιαίτερη μου Πατρίδα την Ήπειρο και την πολιτισμική μας κληρονομιά και ταυτότητα. Γι’ αυτό και ασχολούμαι ενεργά με τους εθνοτοπικούς  μας συλλόγους και ομοσπονδίες. Μέσα από την αυτή την ενασχόληση  έχουμε προωθήσει  πρωτοβουλίες για  την αδελφοποίηση με κοινότητες Ομογενών και Αποδήμων για την στήριξή τους και βοήθεια σε θέματα πολιτισμού και παιδείας.

Αναδημοσίευση από:palmosbh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου