Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2011

Συμφέρει να πάμε Τίρανα...



Η Olympic Air η μοναδική εταιρεία που «πετά» με ..μονοπωλιακές συνθήκες και τιμές στα Γιάννινα κάνει προσφορές στις τιμές εισιτηρίων για προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού και είναι δικαίωμα της, αλλά για τους Γιαννιώτες αποτελεί πρόκληση...




Και το λέμε αυτό, γιατί την επόμενη εβδομάδα η πτήση Αθήνα-Βελιγράδι κοστίζει 98 ευρώ και αντίστροφα μόλις 77 ευρώ, ενώ Αθήνα Τίρανα 100 ευρώ και επιστροφή στα 81 ευρώ.


Αθήνα-Γιάννινα 140 ευρώ και βάλε και μάλλον συμφέρει να πάει κανείς Τίρανα και να έρθει οδικώς στα Γιάννινα...


Ούτε τη σύνδεση...


Μιας και ο λόγος για πτήσεις και αεροδρόμια, το έργο εξακολουθεί τις ...χαμηλές πτήσεις και μόνο ο πύργος ελέγχου κατασκευάζεται. Για το νέο σταθμό ουδέν νεώτερον και αιτία είναι η ελλιπέστατη και με το ...σταγονόμετρο χρηματοδότηση.


Ούτε 200.000 ευρώ για να συνδεθεί ο διάδρομος με την πίστα, τόσο καλά πάμε...


Και ποιος ασχολείται από τους τοπικούς παράγοντες; Κανέναν δεν είδαμε, εκτός κι αν το πήραν απόφαση ότι, ούτε εισιτήρια (να μην αδικήσουμε το Στ. Καλογιάννη που παρενέβη στη βουλή πολλές φορές) θα πέσουν, ούτε μπετόν στον νέο σταθμό...


Μας δουλεύουν αγρίως...


Αν σε αυτή τη χώρα για ένα Ρυθμιστικό κι ένα διάταγμα για την Παμβώτιδα χρειάζονται 2 χρόνια ετούτης της κυβέρνησης και άλλα της προηγούμενης, τι να περιμένει ο πολίτης από τις κυβερνήσεις;


Τίποτε είναι η λογική απάντηση, γιατί όταν ...κοσκινίζουν πολύ μια παρέμβαση που την διαφημίζουν ως αναγκαία και που θα βάλει τάξη και κανόνες σε όλα, δεν μπορούν να επικαλούνται αστείες δικαιολογίες και να μιλούν για χρονοδιαγράμματα που δεν τηρούνται.


Πώς να μην πάει ο νους του πολίτη σε...πονηρές σκέψεις για την καθυστέρηση, για παράδειγμα να δημιουργηθούν τετελεσμένα πάνω σε ρυθμίσεις που ανακοινώθηκαν ότι θα υπάρχουν στα δυο Π.Δ. Μήπως όμως πίεσε και κανείς σοβαρά για να κάνει τα ... καλά του το ΥΠΕΚΑ; Από λόγια για ..πράσινη ανάπτυξη άλλο τίποτε, «πράσινα άλογα» να λέμε...


Ξανά ο Συμπαραστάτης


Νέα προκήρυξη για τον «Συμπαραστάτη του Δημότη» θα εκδώσει ο δήμος Ιωαννιτών, αφού δεν μπόρεσε καν να συζητήσει το θέμα με τις καταλήψεις των αρχών του έτους. Λέτε να δούμε τα ίδια πρόσωπα να ενδιαφέρονται για τη θέση ή κάποιοι θα κάνουν πίσω;


Ένα δίκιο και πολλά άδικα


Στη βουλή έφερε ο Στ. Καλογιάννης την, ομολογουμένως, μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του ανισόπεδου κόμβου στον Άγιο Δημήτριο Πέτα, στο σημείο που ενώνονται τα δυο τμήματα της παράκαμψης Άρτας-Φιλιππιάδας και είναι κομμάτι της Ιόνιας οδού. Δόθηκε με προσωρινό...επίγειο κόμβο στην κυκλοφορία.


Δίκιο έχει ο πρώην υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ, αλλά ευθύνες για την καθυστέρηση έχει και η δική του κυβέρνηση που άργησε κάποια χρόνια να καταλήξει με τον κόμβο, όσο για την Ιόνια συνολικά που σταμάτησε, επίσης και η Ν.Δ ευθύνεται που υπέγραψε τη σύμβαση χωρίς σοβαρή προετοιμασία και πρόβλεψη για τις απαλλοτριώσεις. Μετά ήρθε η κρίση, αντέδρασαν οι τράπεζες και ο παραχωρησιούχος και πάει λέγοντας. Ας μην τα ρίχνει μόνο στη σημερινή κυβέρνηση ο κ. Καλογιάννης και η προηγούμενη έκανε τα λάθη της, κι ας μην τα παραδέχεται.


Οι δεξαμενές καυσίμων και τα ψάρια


«Οι δεξαμενές καυσίμων και οι ιχθυοκαλλιέργειες θα φύγουν από τον Αμβρακικό» επαναλαμβάνει ο Περιφερειάρχης σε απάντηση του στον πρόεδρο της κίνησης «Ενεργοί Πολίτες» και αντικρούει την κριτική για τις εγκρίσεις που αφορούν μονάδες εντός του κόλπου για αύξηση δυναμικότητας κλπ.


Σαφώς και τα προβλήματα του Αμβρακικού σχετίζονται και με τα καύσιμα και με τα ιχθυοτροφεία, περισσότερο όμως με τη μεταφερόμενη ρύπανση από Άραχθο και Λούρο. Για το πότε θα φύγουν οι δεξαμενές προβλέπεται στην ΚΥΑ για το εθνικό πάρκο βιοτόπων Αμβρακικού, αλλά στην Ελλάδα ζούμε...


Αν φύγουν οι δεξαμενές που θα πάνε; Στην Ηγουμενίτσα φεύγουν για να επεκταθεί το λιμάνι και θα δούμε να θα βρουν θέση στην περιοχή «Γωνιά». Αν δεν προβλεφθεί η χωροθέτηση για νέες δεξαμενές από πού θα παίρνει καύσιμα η Ήπειρος σε λίγα χρόνια, μήπως να τις φτιάξουν στην Αλβανία;


Γύρω, γύρω όλοι...


Και στην οικονομική στήριξη του «Γύρου της Λίμνης» θα συνεισφέρει η Περιφέρεια Ηπείρου, όπως αποφάσισε χθες η Οικονομική Επιτροπή, ενώ την ίδια ώρα ο υπεύθυνος αθλητισμού του δήμου Ιωαννιτών Δημήτρης Παπαδόπουλος άφηνε αιχμές για τη στάση της Περιφέρειας, καλώντας την να μεμψιμοιρεί και να στηρίξει την εκδήλωση, μεταφέροντας και την καλή είδηση από τη ΓΓΑ ότι θα δώσει τα χρήματα που υποσχέθηκε ο Γ.Γ Πάνος Μπιτσαξής. Ο Περιφερειάρχης στην αντιπαράθεση για την αίθουσα Βαρέων Αθλημάτων είχε σπεύσει να μιλήσει για αθέτηση της υπόσχεσης.


Εγκρίνοντας και ποσό για τη διοργάνωση μάλλον ίδια άποψη θα έχει και θα δείξει...


Αν όμως ..τσακώνονται για μια εκδήλωση περιφέρεια και δήμος, στα έργα υποδομής τι θα κάνουν;


Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη ΔΕΘ


Στη Θεσσαλονίκη θα συγκεντρωθεί σήμερα πολύς κόσμος για να διαδηλώσει κατά της κυβερνητικής πολιτικής, των μέτρων που μας ...γονάτισαν, τα ανοίγματα επαγγελμάτων, την παιδεία και όλα όσα μας ταλαιπωρούν ή μας τα επέβαλε η τρόικα και οι δανειστές μας, οι εταίροι μας στην Ε.Ε που μας κρατούν στην...εντατική μέχρι να μην μας χρειάζονται και άλλα πολλά.


Μήπως θα βγει κάτι από τη διαμαρτυρία; Απλά θα καταλάβουν εντός και εκτός χώρας ότι ο Έλληνας δεν αντέχει άλλο...


Όταν θα ... εκραγεί θα δούμε ποιος θα γλιτώσει.


Το Γιαννιώτικο ροκ πάει παλιά σφαγεία


Τα ροκ συγκροτήματα της περιοχής θα εμφανιστούν σήμερα και αύριο στο χώρο των παλιών σφαγείων στο 1ο Ιωάννινα Rock City Festival με τη στήριξη του Πνευματικού Κέντρου και στα πλαίσια του Castle Rock Festival. Καλή η πρωτοβουλία να δοθεί βήμα στους Γιαννιώτες μουσικούς, είναι μια ευκαιρία να αποκτήσει ζωή και το συγκρότημα των παλιών σφαγείων που αποτελεί στολίδι στην παραλίμνια περιοχή και δεν έχει αξιοποιηθεί. Οι λάτρεις όλων των ειδών του ροκ δεν έχουν παρά να παραστούν, από το απόγευμα και μέχρι τέλους, με δωρεάν είσοδο.
neoiagones.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου