Τό τεράστιο ποσό πού διαθέτουν –ἄγνωστες οἱπηγές ἀπό πού τό προμηθευτῆκαν- οἱ Τσάμηδες γιά τήν ἀνέγερση ἑνός μεγάλου μνημείου στό Κλόγγερι, κοντά στά ἀλβανό-ἑλληνικά σύνορα, γιά τήν «γενοκτονία» τους ἀπό τούς Ἕλληνες, ζητᾶ καί τήν ἀπαιτούμενη ἑρμηνεία μπροστά στό εὐρύ κοινό καί ἰδίως στούς ξένους παρατηρητές καί ὀργανισμούς πού θά τό μάθουν καί θά καλέσουν τήν ἡμέρα τῶν ἐγκαινίων καί ἴσως -ἄν ξυπνήσει καί ἡ Ἑλλάδα ἀπό τό λήθαργο- γίνει θέμα καί δέν θά περάσει ἀπαρατήρητο.
Ὕστερα ἀπό 67 χρόνια βγαζουν στό φῶς τήν μυστική ἔκθεση τοῦ βρετανοῦστρατηγού Palmer, βάσει τῆς ὁποίας καθρεφτίζονται λεπτομερειακῶς ὅλα τά δεινά πούὑπέστησαν οἱ τσάμηδες ἀπό τό στρατηγό Ζέρβα καί ἀπό τούς μοναρχοφασίστες Ἕλληνες μέ τή λήξη τοῦ Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Κι αὐτό, διά στόματος Μ. Tare Ὑφυπουργοῦ τῶν Ἐσωτερικῶν ἤ ἀριθμό δύο τῶν μυστικῶνἀλβανικῶν ὑπηρεσιῶν στήν κομμουνιστική δικτατορική Ἀλβανία τῶν πρώτων...χρόνων.
Σέ συνέντευξη πού παραχώρησε στήν ἀλβανική ἐφημερίδα «Panorama» ὁ Τάρε μιλάει γιά τό μεγάλο κατόρθωμα τῆς ἀλβανικῆς ἀσφάλειας πού ἀπέσπασε ἀπό τό ἀρχεῖο τῶν βρετανῶν διπλωματῶν στά Τίρανα τήν μυστική ἔκθεση τοῦ στρατηγοῦ Palmer.
Ὁ Τάρε στήν συνέντευξή του ἔρχεται ὁ ἴδιος σέ φάσεις καί ἀντιφάσεις ὡς πρό τά γεγονότα καί τήν ἴδια τήν ὑπόθεση.
Ὅταν ὁ Palmer στήν ἔκθεσή του παρουσιάζει μέ μελανά χρώματα τά «ἀπάνθρωπα καί κτηνῶδες μακελειά» πρός τούς ἀλβανούς Τσάμηδες, γιατί τήν ἄφησε στίς βρετανικές διπλωματικές ἀρχές τῶν Τιράνων καί δέν τήν παρέδωσε στίς ἀρχές τῆς Βρετανίας ἤ στούςἐντολοδόχους του, ἄν ὑπῆρχαν;
Ἀπό τό 1945 πού ὁ Τάρε μέ τούς πράκτορές του μπόρεσε νά ἀποσπάσει τήν ἔκθεση αὐτή, πού βαριοκοιμόνταν καί ξύπνησε τώρα μαζί μέ τό μνημεῖο τῆς «γενοκτονίας»;
Ἱδρύθηκε, λέει ὁ Τάρε μία ἐπιτροπή μέ Ἀμερικανούς, Βρετανούς, Ἕλληνες καί Ἀλβανούς παρατηρητές ὅπου, μετά ἀπό τρεῖς ἑβδομάδες ἔντονου διαλόγου συνεχίστηκαν οἱἐπισκέψεις στά Ἰωάννινα, στή Θεσσαλονίκη κι ἀπ’ ἐκεῖ στήν Κορυτσά. Πέρασε ἕνας μήνας καί σάν αὐτές οἱ συναντήσεις δέν καρποφόρησαν, μετακομίσαμε, μέ δική μας πρόταση, στήν Ἠγουμενίτσα, στούς Φιλιάτες καί τελευταία στήν Κονίσπολη.
Ἀφοῦ ὁ λόγος ἦταν γιά τά ἐγκλήματα τῶν Ἑλλήνων-ἰδίως τοῦ Ζέρβα- πρός τούς Τσάμηδες, τότε γιατι ἔγιναν οἱ συναντήσεις στήν Θεσσαλονίκη, Ἰωάννινα καί Κορυτσά, μήπωςὑπῆρχαν Τσάμηδες κι ἐκεῖ ἤ σάν «ἀλβανικές πόλεις»;
Στήν Ἠγουμενίτσα καί Φιλιάτες, συνεχίζει ὁ Τάρε, ἡ Ἐπιτροπή δέν μπόρεσε νά ἀποσπάσειἀπό τούς ἐκεῖ κατοίκους δεδομένα, γιατί στά σπίτια τῶν διωχθέντων Τσάμηδων ἤρθαμεἀντιμέτωποι μέ μεταβιβασμένες ἀλβανικές οἰκογένειες καί ἐξορισμένους ἀλβανούς πού παρουσιάζονταν πιό ἐπιθετικοί πρός τούς συμπατριῶτες τούς ἀλβανούς. Ἐνῶ ἡ Ἐπιτροπή συγκέντρωσε πάρα πολύ ὑλικό στήν Κονίσπολη.
Ποῦ βρίσκονται τά ἴχνη, κ. ὑφυπουργέ τῆς δικτατορικῆς κομμουνιστικῆς δικτατορίας, στόν τόπο τοῦ «ἐγκλήματος», ἤ στήν πλατιά λαϊκή μάζωξη ποῦ ξέρατε μόνον ἐσεῖς νά τό κατορθώνατε;
Ἀσφαλῶς πού στά μέρη ἐκεῖνα ἦταν οἰ Τσάμηδες οἱ χριστιανοί πού δέν κηλίδωσαν τά χέρια τους μέ ἐγκλήματα καί οὔτε συνεργαστῆκαν μέ τούς ναζιστές, γι’ αὐτό καί εἶπαν τήν πραγματικότητα. Στη λαϊκή μάζωξη, τί ἤθελες νά ποῦν;
Ὅταν ἡ Ἐπιτροπή, πού περιόδευσε τόσα μέρη καί εἶδε καί κατέγραψε τά τόσα πολλάἐγκλήματα, γιατί ἔβαλε τήν ὑπόθεση στό χρονοντούλαπο καί οἱ Τσάμηδες χαρακτηρίστηκαν ὡς συνεργάτες τῶν Γερμανῶν; Μήπως τα ἐγκλήματα (κι αὐτό εἶναι τόἀληθές) τῶν Τσάμηδων πρός τόν ἄμαχο χριστιανικό ἑλληνικό πληθυσμό ὑπερτεροῦσαν;
Ο Τάρε δικαιολογεῖ τήν καθυστέρηση στό ἀλβανικό κομμουνιστικό σύστημα πού ἔμπασε τή χώρα σέ μία τεράστια ἀπομόνωση, ἀπομακρύνοντας τήν ἀπό τούς φυσικούς συμμάχους τούςἀγγλο-ἀμερικανούς ἀπό τήν μία καί ἀπό τήν ἄλλη, στίς μεγάλες προσπάθειες τῆςἘπίσημης Ἀθήνας ἡ ὁποία συνεχίζει νά ὑποστηρίζει τά ἀναχρονιστικά της ψευδοστοιχεῖα.
Ψευδοστοιχεῖα ἔχετε ἐσεῖς κ. Τάρε καί προσπαθεῖτε νά κάνετε τό μαῦρο-ἄσπρο. Ἡ ἱστορία,ὅμως, δέ γίνεται μέ ψευδοστοιχεῖα. Ἡ ἱστορία μαρτυρεῖ.
ΣΦΕΒΑ
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2012/02/blog-post_9778.html
Ὕστερα ἀπό 67 χρόνια βγαζουν στό φῶς τήν μυστική ἔκθεση τοῦ βρετανοῦστρατηγού Palmer, βάσει τῆς ὁποίας καθρεφτίζονται λεπτομερειακῶς ὅλα τά δεινά πούὑπέστησαν οἱ τσάμηδες ἀπό τό στρατηγό Ζέρβα καί ἀπό τούς μοναρχοφασίστες Ἕλληνες μέ τή λήξη τοῦ Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Κι αὐτό, διά στόματος Μ. Tare Ὑφυπουργοῦ τῶν Ἐσωτερικῶν ἤ ἀριθμό δύο τῶν μυστικῶνἀλβανικῶν ὑπηρεσιῶν στήν κομμουνιστική δικτατορική Ἀλβανία τῶν πρώτων...χρόνων.
Σέ συνέντευξη πού παραχώρησε στήν ἀλβανική ἐφημερίδα «Panorama» ὁ Τάρε μιλάει γιά τό μεγάλο κατόρθωμα τῆς ἀλβανικῆς ἀσφάλειας πού ἀπέσπασε ἀπό τό ἀρχεῖο τῶν βρετανῶν διπλωματῶν στά Τίρανα τήν μυστική ἔκθεση τοῦ στρατηγοῦ Palmer.
Ὁ Τάρε στήν συνέντευξή του ἔρχεται ὁ ἴδιος σέ φάσεις καί ἀντιφάσεις ὡς πρό τά γεγονότα καί τήν ἴδια τήν ὑπόθεση.
Ὅταν ὁ Palmer στήν ἔκθεσή του παρουσιάζει μέ μελανά χρώματα τά «ἀπάνθρωπα καί κτηνῶδες μακελειά» πρός τούς ἀλβανούς Τσάμηδες, γιατί τήν ἄφησε στίς βρετανικές διπλωματικές ἀρχές τῶν Τιράνων καί δέν τήν παρέδωσε στίς ἀρχές τῆς Βρετανίας ἤ στούςἐντολοδόχους του, ἄν ὑπῆρχαν;
Ἀπό τό 1945 πού ὁ Τάρε μέ τούς πράκτορές του μπόρεσε νά ἀποσπάσει τήν ἔκθεση αὐτή, πού βαριοκοιμόνταν καί ξύπνησε τώρα μαζί μέ τό μνημεῖο τῆς «γενοκτονίας»;
Ἱδρύθηκε, λέει ὁ Τάρε μία ἐπιτροπή μέ Ἀμερικανούς, Βρετανούς, Ἕλληνες καί Ἀλβανούς παρατηρητές ὅπου, μετά ἀπό τρεῖς ἑβδομάδες ἔντονου διαλόγου συνεχίστηκαν οἱἐπισκέψεις στά Ἰωάννινα, στή Θεσσαλονίκη κι ἀπ’ ἐκεῖ στήν Κορυτσά. Πέρασε ἕνας μήνας καί σάν αὐτές οἱ συναντήσεις δέν καρποφόρησαν, μετακομίσαμε, μέ δική μας πρόταση, στήν Ἠγουμενίτσα, στούς Φιλιάτες καί τελευταία στήν Κονίσπολη.
Ἀφοῦ ὁ λόγος ἦταν γιά τά ἐγκλήματα τῶν Ἑλλήνων-ἰδίως τοῦ Ζέρβα- πρός τούς Τσάμηδες, τότε γιατι ἔγιναν οἱ συναντήσεις στήν Θεσσαλονίκη, Ἰωάννινα καί Κορυτσά, μήπωςὑπῆρχαν Τσάμηδες κι ἐκεῖ ἤ σάν «ἀλβανικές πόλεις»;
Στήν Ἠγουμενίτσα καί Φιλιάτες, συνεχίζει ὁ Τάρε, ἡ Ἐπιτροπή δέν μπόρεσε νά ἀποσπάσειἀπό τούς ἐκεῖ κατοίκους δεδομένα, γιατί στά σπίτια τῶν διωχθέντων Τσάμηδων ἤρθαμεἀντιμέτωποι μέ μεταβιβασμένες ἀλβανικές οἰκογένειες καί ἐξορισμένους ἀλβανούς πού παρουσιάζονταν πιό ἐπιθετικοί πρός τούς συμπατριῶτες τούς ἀλβανούς. Ἐνῶ ἡ Ἐπιτροπή συγκέντρωσε πάρα πολύ ὑλικό στήν Κονίσπολη.
Ποῦ βρίσκονται τά ἴχνη, κ. ὑφυπουργέ τῆς δικτατορικῆς κομμουνιστικῆς δικτατορίας, στόν τόπο τοῦ «ἐγκλήματος», ἤ στήν πλατιά λαϊκή μάζωξη ποῦ ξέρατε μόνον ἐσεῖς νά τό κατορθώνατε;
Ἀσφαλῶς πού στά μέρη ἐκεῖνα ἦταν οἰ Τσάμηδες οἱ χριστιανοί πού δέν κηλίδωσαν τά χέρια τους μέ ἐγκλήματα καί οὔτε συνεργαστῆκαν μέ τούς ναζιστές, γι’ αὐτό καί εἶπαν τήν πραγματικότητα. Στη λαϊκή μάζωξη, τί ἤθελες νά ποῦν;
Ὅταν ἡ Ἐπιτροπή, πού περιόδευσε τόσα μέρη καί εἶδε καί κατέγραψε τά τόσα πολλάἐγκλήματα, γιατί ἔβαλε τήν ὑπόθεση στό χρονοντούλαπο καί οἱ Τσάμηδες χαρακτηρίστηκαν ὡς συνεργάτες τῶν Γερμανῶν; Μήπως τα ἐγκλήματα (κι αὐτό εἶναι τόἀληθές) τῶν Τσάμηδων πρός τόν ἄμαχο χριστιανικό ἑλληνικό πληθυσμό ὑπερτεροῦσαν;
Ο Τάρε δικαιολογεῖ τήν καθυστέρηση στό ἀλβανικό κομμουνιστικό σύστημα πού ἔμπασε τή χώρα σέ μία τεράστια ἀπομόνωση, ἀπομακρύνοντας τήν ἀπό τούς φυσικούς συμμάχους τούςἀγγλο-ἀμερικανούς ἀπό τήν μία καί ἀπό τήν ἄλλη, στίς μεγάλες προσπάθειες τῆςἘπίσημης Ἀθήνας ἡ ὁποία συνεχίζει νά ὑποστηρίζει τά ἀναχρονιστικά της ψευδοστοιχεῖα.
Ψευδοστοιχεῖα ἔχετε ἐσεῖς κ. Τάρε καί προσπαθεῖτε νά κάνετε τό μαῦρο-ἄσπρο. Ἡ ἱστορία,ὅμως, δέ γίνεται μέ ψευδοστοιχεῖα. Ἡ ἱστορία μαρτυρεῖ.
ΣΦΕΒΑ
http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2012/02/blog-post_9778.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου