Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Υπουργείο Εξω(φρεν)ικών υπέρ Γιώργου Γκόρου... [Ναι μεν αλλά]




Στην στήλη υπουργείο Εξω(φρεν)ικών της εφημερίδας ΤΟ ΠΑΡΟΝ της Κυριακής (11-3-12), γράφονται τα ακόλουθα για τον νέο Δήμαρχο Χιμάρας:


Για να λέμε και κάποια θετικά, στη Χειμάρρα μπορεί να μην εξελέγη δήμαρχος ο πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ Β. Μπολάνος και να είχαν ακουστεί πολλά για τον νέο δήμαρχο, περί της εθνικής του συνείδησης κ.λπ. Όμως σε συνέντευξή του σε αλβανικό σταθμό πήγε να στηθεί προβοκάτσια εις βάρος του, καθώς ο αλβανός δημοσιογράφος τον ρώτησε «αν το όνομά του είναι Γιώργος ή Γκέργκι», αλλά ο κ. Γκόρος τούς έδωσε πληρωμένη απάντηση, λέγοντας ότι το «δικό του όνομα, όπως και του παππού του, είναι Γιώργος»…


Το δημοσίευμα πιθανότατα αφορά τη συνέντευξη που είχε δώσει ο κ. Γκόρος στην εφημρίδα Telegraf, όπου ερωτηθείς για τη σύγχυση των δύο ονομάτων απάντησε το εξής:


Το όνομα μου στο διαβατήριο είναι Γιώργος, και έτσι λέγομαι και επίσημα. Το όνομα αυτό, μου το έχει βάλει η γιαγιά από τον πατέρα μου, ενώ Γκιέργκι με φώναζε η μητέρα μου, η οποία έχει καταγωγή από την Μαλακάστρα. Αλλά εγώ είμαι ο Γιώργος Γκόρος απο την Χιμάρα.
Βέβαια στην ίδια συνέντευξη ο κ. Γκόρος δηλώνει ότι ο Πύρρος Δήμας είναι Αλβανός, το γνωρίζει αυτό η εφημερίδα;
http://borioipirotika.blogspot.com/2012/03/blog-post_1944.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου