Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Ο Αντιπεριφέρειαχης Θεσσαλίας απαντάει σε δημοσίευμα του deropoli.com




Γρηγορίου, Αγοραστός και Μπολάνος
Ο Αντιπεριφερειαρχης Θεσσαλίας κ. Ζήσης Γρηγορίου, μας κοινοποίησε επιστολή που στέλνει στο ιστολόγιο deropoli.com, ως απάντηση σεδημοσίευμα που τον κατηγορούσε για τη συμμετοχή και τα λεγόμενα του σε εκδήλωση του κόμματος ΕΕΜΜ-MEGA. Χωρίς να σχολιάσουμε τίποτα, δημοσιεύουμε την επιστολή του κ. Γηγορίου, μία μέρα μετα την παραλαβή του e-mail

Αγαπητοί Βορειοηπειρώτες!
Με αφορμή άρθρο που δημοσιεύτηκε στο www.deropoli.com και αναφέρεται στο πρόσωπο μου, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής:
Επισκέφτηκα για πρώτη φορά τα μέρη σας πριν από δύο περίπου χρόνια.

Η επίσκεψη μου αυτή, σε συνδυασμό με τον πηγαίο & αυθόρμητο πατριωτισμό που γνώρισα στα πρόσωπα των αδερφών Βορειοηπειρωτών που ζουν και εργάζονται στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, τη Λάρισα, αποτέλεσαν τους λόγους της μικρής ενασχόλησης μου με τα Βορειοηπειρωτικά ζητήματα.
Συναντώντας τον κ. Χρήστο Κίτσο και τα άλλα παιδιά του Ελληνικού κόμματος, γνώρισα κάποιους περιφανούς ‘Έλληνες οι οποίοι δυστυχώς είναι εγκαταλελειμμένοι στη μοίρα τους να παλεύουν για την επιβίωση του Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου. Παράλληλα, γνώρισα και την αδιαφορία του εθνικού μας κέντρου αλλά αυτό που με απογοήτευσε περισσότερο ήταν το πόσο κομματικοποιημένα αντιμετωπίζεται το θέμα σας που δεν είναι μόνο δικό σας αλλά και δικό μας.
Για να είμαι ειλικρινής, αρχικά είχα και εγώ τους προβληματισμούς μου σχετικά με την επικρατούσα άποψη ότι το νέο κόμμα ΕΕΜΜ-MEGA αποτελεί διασπαστική κίνηση, άποψη που στην πορεία άλλαξα και επαληθευτικά. Μάλιστα, μετά από την συγκεκριμένη δημοσίευση στο ιστολόγιο σας που, όπως με πληροφόρησαν, διαχειρίζεται από ανθρώπους που εκφράζουν την πολιτική ηγεσία του ΚΕΑΔ – PBDNJ, είμαι απόλυτα πεπεισμένος για την ορθότητα της απόφασης μου.
Το αν είμαι σαΐνι ή το πώς αισθάνθηκα στην κοπή της πίτας της Ομόνοιας αποτελεί προσωπική σας άποψη. Αναρωτιέμαι όμως, ποια είναι η άποψη σας για το γεγονός ότι σε μία εκδήλωση της Ομόνοιας, που πραγματοποιείται την σημαντικότερη ημερομηνία του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού, δεν μνημονεύεται καν το ιστορικό γεγονός. Αντίθετα, η προσοχή, των περισσοτέρων, έχει στραφεί στο πώς θα σαμποτάρουμε μία πρωτοβουλία που σκοπό έχει την ανάδειξη των αιτημάτων της Ελληνικής Μειονότητας. Αυτές είναι οι δικές μου απορίες στις οποίες πρέπει να δοθούν κάποιες απαντήσεις για να καταλάβουν τα πιο σαΐνια από εμένα.
Καταλαβαίνω πως η θέση μου στη Νέα Δημοκρατία, κάνει αυτομάτως την δήλωση μου υποκειμενική. Δεν θα ήθελα να μπω στη διαδικασία να κρίνω τη συνολική στάση του ΠΑΣΟΚ στο Βορειοηπειρωτικό(που δεν αναγνωρίζει τον όρο Βόρειος Ήπειρος αλλά αντί αυτού χρησιμοποιεί τον όρο Νότια Αλβανία) γιατί οι αναγνώστες στους οποίους απευθυνόμαστε γνωρίζουν πολύ καλύτερα από εμένα και αυτό το αφήνω στην κρίση τους.
Τέλος, δεν θα διαχωρίσω ποτέ τους Βορειοηπειρώτες σε δεξιούς και αριστερούς αλλά σε αδερφούς Έλληνες. Σε αυτούς που η παρουσία μου δεν είναι ευχάριστη, γιατί προτιμούν ανθρώπους σαν τον Δήμαρχο Ιωαννίνων που αποκαλεί τα ελληνικότατα μέρη με τις αλβανικές ονομασίες ή σαν τον κ. Αργύρη που από καταγγελίες που μου έγιναν, σας αποκαλεί Αλβανούς, τους διαβεβαιώνω πως δεν θα συναντηθούν ποτέ οι δρόμοι μας στην πορεία μου για την προάσπιση των δίκαιων αιτημάτων και δικαιωμάτων των βασανισμένων συμπατριωτών Βορειοηπειρωτών.

Ζήσης Γρηγορίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου