Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγ Σαράντα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγ Σαράντα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Η «Ομόνοια» πάει ολοταχώς πίσω αριστερά


Ο Μπολάνος κυκλώνεται από κομουνιστικό “kloni
Πραγματοποιήθηκε χθες 26/2/2011, στους Αγίους Σαράντα, το πρώτο Γενικό Συμβούλιο, ενα μήνα μετά την εκλογή του, με ημερήσια διάταξη την ανάδειξη του νέου Προεδρείου και Γραμματειών. Ο θεσμός του προεδρείου δεν έχει ιδιαίτερες αρμοδιότητες αλλά τα 17 μέλη που το απαρτίζουν, από τα 61 του Γενικού Συμβουλίου, αποτελεί μια πρώτη «αναμέτρηση» στελεχών και δείχνει τον προσανατολισμό της νέας ηγεσίας. Οι αρχαιρεσίες του νέου Γενικού Συμβουλίου έδειξαν για μια ακόμη φορά ότι ο Μπολάνος είναι μόνο για το όνομα και ο Ντούλες χωρίς να κρατήσει ούτε κάποια προσχήματα, έδειξε

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

1ο Προγραμματικό Συνέδριο του Κόμματος «Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον» ΕΕΜΜ-MEGA.


Στις 11 Δεκέμβρη 2010 συγκαλείται  στους ΄Αγιους Σαράντα το 1ο  Προγραμματικό Συνέδριο του Κόμματος «Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον» ΕΕΜΜ-MEGA. Ένα συνέδριο διαφορετικό από τα συνηθισμένα  των παλαιτέρων θεσμών ,όπου οι «εκλεκτοί» οδύρονταν για το ποιος θα εκλεχτεί Πρόεδρος ή μέλος του Συμβουλίου.
Πρόκειται για μια συνέλευση εργασίας, όπου θα τεθούν τα θεμέλια της πραγματικής δημοκρατίας και θα επικυρωθούν οι κανόνες λειτουργίας του νεοσύστατου αυτού πολιτικού θεσμού. Οι άνθρωποι του νέου οράματος, τα παιδιά που επωμίστηκαν με σοβαρότητα την ευθύνη για τις τύχες του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού στην επόμενη εικοσαετία θα διακηρύξουν συγκροτημένη τη στρατηγική  συσπείρωσης και εποικοδομητικής συνεργασίας όλων των προοδευτικών δυνάμεων του χώρου για την ανάπτυξη, την παιδεία, τον πολιτισμό, τη διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και των ιδιοκτησιών, την κοινωνική ισότητα.

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑ


Εποικοδομητική διεξήχθη η συνάντηση του κόμματος των Ελλήνων στην πόλη των Αγίων Σαράντα με ΄Ελληνες αυτής της πόλης για την ανάλυση του προγράμματος και του καταστατικού του νέου θεσμού καθώς και για τη δόμηση των οργανώσεων βάσης σε κάθε συνοικία.
            Με ιδιαίτερη ανησυχία οι παρευρισκόμενοι αναφέρθηκαν στο θέμα της ιδιαιτερότητας του κόμματος και της σχέσης του με την οργάνωση της Ομόνοιας και πήραν την πρέπουσα απάντηση από τον πρόεδρο του κόμματος κύριος Χριστάκη Κίτσιο: «Το κόμμα είναι συνέχεια της Ομόνοιας. Η Ομόνοια έχει μια πορεία και πρέπει να τη σεβαστούμε γιατί είναι η δική μας ιστορία. Προσπαθούμε και επιμένουμε να βαδίσουμε με την ιδέα της Ομόνοιας και όχι με τους κακούς διαχειριστές της. Αισιοδοξούμε ότι σύντομα Ομόνοια και Κόμμα « Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον» θα συμβαδίσουν εξελικτικά και η σύμπραξη αυτή θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα».

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Σαν σήμερα...


31Οκτωβρίου του...

...1940
τα αντιτορπιλικά μας "Σπέτσες" και "Ψαρά" καταφτάνουν στα αλβανικά παράλια, απέναντι από την Κέρκυρα, όπου αποβιβάζονται ιταλικά στρατεύματα. Αφού σηκώσουν την ελληνική σημαία αρχίζουν να βομβαρδίζουν τους σαστισμένους Ιταλούς επί μιάμιση ώρα. Την ίδια μέρα αγγλικά πολεμικά ποντίζουν νάρκες στα ελληνικά ύδατα ενώ αγγλικά στρατεύματα αποβιβάζονται στην Κρήτη, όπου και θα

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Με ευλάβεια γιορτάστηκε η 28ης Οκτωβρίου στη Βορειο Ηπειρο


Το προσκύνημα στον τόπο της θυσίας.
Εβδομήντα χρόνια από το αθάνατο ΟΧΙ, το ΟΧΙ που γιορτάζεται κάθε χρόνο με περηφάνια απ’ όλους τους Έλληνες απανταχού της γης, στον τόπο της θυσίας οι συναισθηματισμοί είναι ποιο δυνατοί. Δεν είναι μόνο οι ψυχές των 8.000 Ελλήνων πεσόντων που  περιπλανώνται στα βουνά της Βορείου Ηπείρου, είναι και οι Βορειοηπειρώτισσες μάνες που περιφέρονται σαν μυροφόρες λες και δεν και δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος από το χειμώνα του 1940.
  

Βουλιαράτες, 28 Οκτώβρη 2010
Η εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, στους πρόποδες του χωριού κατάμεστη. Βουλιαρατινοί και από άλλα μέρη της Βορείου Ηπείρου, συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία και τη Δοξολογία, όπου χοροστάτησε  ο Μητροπολίτης Ιεράς Μητρόπολης Αργυροκάστρου, κ. κ. Δημήτριος. Μετά, έχοντας ως οδηγό τη γαλανόλευκη, που κυμάτιζε περήφανα στα χέρια νεανίδας, με τη δροπολίτικη χαρακτηριστική φορεσιά, κατέβηκαν στο κοιμητήριο των Ελλήνων Πεσόντων, στο εκκλησάκι της Αγίας Σκέπης, που γιορτάζει, την ημέρα αυτή.
Ανάμεσα στους εκατοντάδες Βορειοηπειρώτες, που ήρθαν από όλα τα μέρη της

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Άγιοι Σαράντα- Αλβανία: Ξήλωσαν πινακίδες γραμμένες στα Ελληνικά




Δίγλωσσες πινακίδες, γραμμένες στα αλβανικά και στα ελληνικά, που βρίσκονταν κατά μήκος του εθνικού άξονα Σαράντα – Κόνισπολ και τοποθετήθηκαν κατά παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αφαιρέθηκαν κατόπιν εντολής της Γενικής Διεύθυνσης Οδοποιίας, γράφει η αλβανική εφημερίδα ‘Γκαζέτα Σκιπτάρε’ και συνεχίζει: Η απόφαση ελήφθη λίγες μόνον ημέρες μετά το δημοσίευμα της ‘Gazeta Shiqiptare’ της 18 Σεπτεμβρίου 2010, που αναφερόταν για το σκάνδαλο αυτό. Στο δημοσιευθέν άρθρο, εκτός των άλλων, εξέγειρε ανησυχίες ότι οι πινακίδες με τις ελληνικές ονομασίες των πόλεων δεν βρίσκονταν σε εθνικές μειονοτικές περιοχές, αλλά σε περιοχές που κατοικούνταν κατά συντριπτική πλειοψηφία από Αλβανούς.

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Σε Αγ. Σαράντα, αντί Αστακού η επένδυση (2,5 δις) του Κατάρ!

 Εκτός από τα σκουπίδια, για τα οποία έγραψε χθες ο «Π.Λ.», οι Αλβανοί μας παίρνουν μέσα από τα χέρια μας και τις μεγάλες επενδύσεις. Και μάλιστα τις κατευθύνουν σε περιοχές της Βορείου Ηπείρου.
Το Κατάρ απέσυρε, κυριολεκτικά στο παρά πέντε,   τη φιλόδοξη ενεργειακή επένδυση  των 2,5 δισ. ευρώ (αφορούσε σταθμό υγροποιημένου φυσικού αερίου και μονάδα παραγωγής ηλεκτρισμού), την οποία επεδίωξε  με επιμονή η κυβέρνηση από την περασμένη άνοιξη, και θα τη μεταφέρει στην Αλβανία και μάλιστα, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στους Αγίους Σαράντα. 

Υπό μια έννοια σε Ελληνική περιοχή θα επενδύσει το Κατάρ, δηλαδή στους Αγίους Σαράντα, αλλά η ουσία του θέματος είναι ότι η χώρα μας έχασε τη δυνατότητα μιας οικονομικής ανάσας, αλλά, ιδιαίτερα την αξιοπιστία της!  

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Σεισμική δόνηση 3,4 Ρίχτερ κοντά στους Αγίους Σαράντα

Σεισμική δόνηση 3,4 Ρίχτερ σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα και έγινε αισθητή στα Γιάννενα και την Θεσπρωτία. Το επίκεντρο εντοπίζεται κοντά στα Ελληνοαλβανικά σύνορα και συγκεκριμένα 13 χιλιόμετρα Βορειοδυτικά των Φιλιατών και 38 χιλιόμετρα Νότια από τους Αγίους Σαράντα. Ήταν επιφανειακός και είχε εστιακό βάθος μόλις ένα χιλιόμετρο.

Αναδημοσίευση από:epirusgate

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Πολιτισμός: Παρουσίαση βιβλίου στους Αγ. Σαράντα, «Και με κλειστά μάτια θα βλέπω» του Παύλου Κάγιου


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Παύλος Θ. Κάγιος 
Και με κλειστά μάτια θα βλέπω
ΜυθιστόρημαΦυλάω τ’ αστέρια να μην τα σβήσουν...


Το Σάββατο 2 Οκτωβρίου στις 11.00 στο Τουριστικό Ξενοδοχείο Βουτρίντη - Άγιοι Σαράντα της Αλβανίας- πρόκειται να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος του Παύλου Θ. Κάγιου, με τίτλο «Και με Κλειστά Μάτια θα Βλέπω». Στην παρουσίαση για το βιβλίο και τον συγγραφέα θα μιλήσουν ο συγγραφέας κ. Νίκος Κατσαλίδαςκαι ο ποιητής κ. Ανδρέας Ζορμπαλάς.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης πρόκειται να προβληθεί ταινία μικρού μήκους με αποσπάσματα ταινιών και ιστορικών γεγονότων που διατρέχουν το βιβλίο. Η σκηνοθετική επιμέλεια είναι του
Μάνου Ευστρατιάδη.

Ο έρωτας δύο κυνηγημένων στην Ελλάδα 80 χρόνων