Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα NEB. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα NEB. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Η Νε.Β. πάει Σαράντι


Μπράβο στα πεδιά της Νε.Β που θέλουν να στείλουν εκπροσόπους στο συνέδριο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ αλλά έχο δυο εροτισούλες:
1. Θέλουν να πανε ος επισκέπτες η ος σύνεδροι με δικαίομα ψίφου;
2. Οι σύνεδροι δεν βγένουν βάση περιοχής; Η Νε.Β. πια περιοχή εκπροσωπεί
3. Τα αεροπορικά ισιτίρια τον 5 μελόν θα πληροθούν από το ταμίο της Νε.Β.? (δεν πιστεύο να νομίζει κανίς πος σκοπεύουν να χάσουν το κοπί τι πίτα και τα κλαρίνα.. σιγά μι πάνε οδικός.)



http://skourtsouna.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ «ΝΕ.Β» ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ

Αρχές Νοεμβρίου επισκέφτηκαν την Αθήνα ο Πρόεδρος του "Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών" και επίτιμος Πρόεδρος της "Πανηπειρωτικής Ομοσπονδίας Ευρώπης", κ. Χρυσόστομος Δήμου όπως επίσης και ο Γενικός Γραμματέας της Πανηπειρωτικής Ομοσπονδίας Ευρώπης κ. Σπύρος Κωσταδήμας μαζί με την Ταμία της Ομοσπονδίας, κ. Δήμητρα Πέτσα.

Έπειτα από αίτημα επίσημης συνάντησης από τον κ. Χρυσόστομο Δήμου με τη «Νεολαία Βορειοηπειρωτών», τη προηγούμενη Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010, εκπρόσωποι του Διοικητικού Συμβουλίου της «Νε.Β» συναντήθηκαν μαζί του έχοντας ως βασικό γνώμονα την επίτευξη άμεσης συνεργασίας και στήριξης των προσπαθειών του σωματείου.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε δύο καίρια θέματα που μας απασχολούν το τελευταίο χρονικό διάστημα. Αρχικώς, και υπό την προσμονή της Συγκέντρωσης Διαμαρτυρίας της «Νε.Β» την επόμενη ημέρα, 4 Νοεμβρίου, έξω από την αλβανική Πρεσβεία, ο κ. Δήμου θέλησε να ενημερωθεί για τα

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Νέο ανανεωμένο site η ΝΕ.Β


Νέο, ανανεωμένο και πιο λειτουργικό το site της Νεολαίας Βορειοηπειρωτών.
Βάζει με αυτό τον τρόπο τη σφραγίδα του και διαδυκτυακά το νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Το μεγάλο στοίχημα για την τωρινή διοίκηση παραμένει η καθιέρωση του http://www.neb.gr/   ως πρώτη επιλογή για την ενημέρωση των βορειοηπειρωτών.

Αντιθέτως η ιστοσελίδα του βορειοηπειρωτικού φόρουμhttp://www.bhforum.gr/  παραμένει ανενεργή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό που δεν έχει γίνει σαφές είναι αν παραμένει ενεργός ο σύλλογος. Μετά και τη κάθοδο του προέδρου του στις περιφερειακές εκλογές με το ψηφοδέλτιο Σγουρού, περιμέναμε αν μη τι άλλο ένα μήνυμα υποστήριξης απ το σύλλγο προς το πρόσωπο του.

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Αλιμου ήταν και ο πρόεδρος της  Ένωσης Νέων Επιστημώνων Βορειοηπειρωτών, γνωστή στο ευρύ κοίνό ως Ε.Ν.Ε.Β, Οδυσσέας Κορακίδης.  Η μόνη πηγή διαδυκτυακής ενημέρωσης για το έργο της οργάνωσης είναι στη διεύθυνση  http://sites.google.com/site/enebathens/. Τα δύο site που αναγράφονται στο Δελτίο Τύπου που είχε εκδόσει η Ε.Ν.Ε.Β με αφορμή τις αρχαιρεσίες την 22 Απριλίου 2007 είναι το

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Εφημ. ‘Gazeta Shqiptare’: Εξτρεμιστές ‘κύκλωσαν’ την Αλβανική Πρεσβεία στην Αθήνα



«Το απόγευμα της 4ης Νοεμβρίου, εμπρός από την πρεσβεία της Δημοκρατίας της Αλβανίας, στην Αθήνα, διοργανώθηκε συλλαλητήριο το οποίο κράτησε πολλές ώρες από ομάδες ελληνικών, αντι-αλβανικών οργανώσεων για την Βόρειο Ήπειρο, υπό της ηγεσίας της λεγόμενης "Neolea Vorioipiroton", {«Νεολαίας Βορειοηπειρωτών»}, που στα αλβανικά μεταφράζεται ως ‘Rinia vorio-epirotase’», γράφει στο σημερινό φύλλο της, η αλβανική εφημερίδα 'Gazeta Shqiptare'.

Και συνεχίζει:

Με πανό και ελληνικές σημαίες στα χέρια τους, ζήτησαν από την αλβανική κυβέρνηση να λάβει επειγόντως μέτρα για τη διαλεύκανση της δολοφονίας του Αριστοτέλη Γκούμα και να δώσει άμεσες λύσεις στα προβλήματα που ταλανίζουν την ελληνική μειονότητα στη χώρα μας.