της Αλεξάνδρας Γκίτση
Επιθετική τιμολογιακή πολιτική προκειμένου να διατηρήσουν στο μέτρο του δυνατού τα κεκτημένα τους επιλέγουν η μία μετά την άλλη αλυσίδες μαζικής εστίασης, καθώς βλέπουν πως λόγω της οικονομικής κρίσης χάνουν τα ερείσματά τους στους καταναλωτές.
...
Από την άλλη πλευρά, η Γρηγόρης Μικρογεύματα, κόντρα στην κρίση, έχει αποφασίσει να συνεχίσει την ανάπτυξη του δικτύου της τόσο εντός όσο και εκτός των ελληνικών τειχών. Στο πλαίσιο αυτό, το επενδυτικό της πλάνο προβλέπει τη δημιουργία έως 28 νέων καταστημάτων, εκ των οποίων 20 θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα και 8 στην Αλβανία και στην Κύπρο.
Πηγή:http://www.euro2day.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου