Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Για τούτο το ρουφιανομπλόγκ

Μόνο έτσι μπορώ να χαρακτηρίσω ετούτο εδώ το μπλογκ: ρουφιανομπλόγκ. Στην Ελλάδα αν φωνάξεις σε μια πλατεία "ρε μαλάκα" θα γυρίσουν όλοι. σε εμάς ισχύει το ίδιο με το "ρουφιάνε". Ρουφιάνοι του SHIK, ρουφιάνοι της ΕΥΠ, ρουφιάνοι του ΚΕΑΔ, του ΜΕΓΚΑ, της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, των Αλβανών, των Ελλήνων.. γενικώς ρουφιάνοι.
Τούτω εδώ το μπλόγκ φτιάχτηκε για να ρουφιανεύει στους Βορειοηπειρώτες τις μικρές και μεγάλες κρυφές ή όχι τόσο γνωστές αμαρτίες των wannabe ηγετών τους. Θέλετε να το πείτε κίτρινο; θέλετε να πείτε πως ασχολείται με μικρότητες; πείτε το.
Άλλωστε εγώ ένα φίδι είμαι που ο θεός σας, με καταδίκασε να σέρνομαι αιώνια. Ένα σιχαμερό ερπετό που στο χώμα και την λάσπη που σέρνεται και να ήθελε δεν θα μπορούσε να ασχοληθεί με τα μεγάλα και σημαντικά. Μπορεί όμως να χρησιμοποιεί το δηλητήριό του για να επιτίθεται και να αμύνεται.

Δυστυχώς οι - ο θεός να τους κάνει - πολιτικοί μας δεν είναι οσίες παρθένες. όλοι έχουν παρελθόν οχι μόνο 20 χρόνων αλλά και πριν την "δημοκρατία' στην Αλβανία. Εγώ είμαι εδώ για να κάνω γνωστά όσα μπορώ σε όλους τους Βορειοηπειρώτες. Βαρέθηκα να διαβάζω τις εφημερίδες και τα μπλογκ των αφεντικών. Τούτο εδώ το μπλογκ δεν έχει αφεντικό ούτε παρωπίδες. Για αυτό να είστε σίγουροι. Και να είστε σίγουροι πως είμαι έτοιμη να δεχθώ κάθε σχόλιο, κάθε κριτική και κυρίως κάθε ρουφιανιά που θα μου στείλετε αρκεί να είναι αλήθεια.

Υ.Γ. Επειδή πολλοί απορούν, η λέξη "σκουρτσούνα" σημαίνει "οχιά" στην διάλεκτο της Χειμάρας.
Αναδημοσίευση από:skourtsouna

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου