Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Εντουάρντο Ρέτζο: Ο Αλβανός του Γεωργιάδη


Εντουάρντο Ρέτζο
Την ίδια ημέρα που στο κέντρο της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για τον Βασίλη Γκούμα, κάποιοι θέλησαν να προκαλέσουν έριδες και διαφωνίες, γύρω από το πρόσωπο ενός Βορειοηπειρώτη που συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο του Άδωνι Γεωργιάδη. 
Πρόκειται για τον Εντουάρντο Ρέτζο, ο οποίος το πρωί της Πέμπτης, παρουσιάστηκε από συγκεκριμένους κύκλους του διαδικτύου ως "Αλβανός που συμμετέχει στον συνδυασμό που στηρίζει ο ΛΑΟΣ". 
Το διαδίκτυο είναι ένα πολύ χρήσιμο όργανο ενημέρωσης και κινητοποίησης. Ελλοχεύει όμως πάντα ο κίνδυνος να χρησιμοποιείται και από ανθρώπους που δεν μπορούν να διαχειριστούν την δύναμή του. Εμείς αντί άλλων και επειδή πολλοί ζήτησαν να πληροφορηθούν το τι συμβαίνει με αυτή την υπόθεση, παρουσιάζουμε την ίδια την δήλωση του Εντουάρντο Ρέτζο, στον οποίο κάποιοι ίσως οφείλουν μια συγγνώμη.

Ονομάζομαι Εντουάρντο Ρέτζο. Γεννήθηκα στη Χιμάρα στις 15/01/1942. Το σόι Ρέτζο υπάρχει εδώ και πολλούς αιώνες στη Χιμάρα.
Ο παππούς μου ονόματι Αριστείδης Ρέτζο είχε τέσσερα αγόρια, τον Φώτο, τον Αλέκο, τον Σωκράτη και τον Νέστορα και δύο κόρες την Αμαλία Ρέτζο (Ζώτο) και την Αγγέλα Ρέτζο (Σκούρα). Ο πατέρας μου απέκτησε 5 αγόρια (Κίμων, Ηρακλής, Σπύρος, Αριστείδης και Εντουάρντο) και 3 κόρες (Ντονίκα Ρέτζο - Μήλο, Γεωργία Ρέτζο - Μπούρμπο ο σύζυγος της οποίας καταδικάστηκε σε 15 χρόνια φυλάκισης ως φιλέλληνας και Δοξία Ρέτζο - Γκινούτση).
Έχω αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο των Τιράνων το 1965
, τμήμα Μαθηματικών. Υπήρξα καθηγητής μαθηματικών στο Λύκειο της Χιμάρας ως το 1990 και 2 χρόνια υποδιευθυντής του Λυκείου. Έπειτα υπήρξα δήμαρχος της Χιμάρας για 2 χρόνια.
Ουδέποτε υπήρξα μέλος κάποιου κόμματος. Έχω διδάξει πολλού
ς Χιμαριώτες οι οποίοι τρέφουν απέραντο σεβασμό προς το πρόσωπό μου ως καθηγητή αλλά και ως άνθρωπο. Όποιος λέει ότι δεν είμαι Έλληνας, είτε δεν γνωρίζει καθόλου την Χιμάρα, είτε δεν έχει το επίπεδο της μόρφωσης να γνωρίζει την ιστορία.
Κάποιος με την κατάλληλη μόρφωση, γνωρίζει ότι το δέντρο με καρπούς είναι που στοχεύουν με πέτρες. Οι άλλοι είναι δέντρα χωρίς καρπούς.
Σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές είμαι υποψήφιος σύμβουλος ΝΟΤΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ με τον Αδωνι Γεωργιάδη και την Κατερίνα Αδαμοπούλου. Και είμαι με αυτούς, γιατί ΜΟΝΟ αυτοί μιλούν για Ελλάδα και δακρύζουν, όπως ΟΛΟΙ εμείς.
Φιλικά .

himaracity

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου