Μετά την τοποθέτηση του Έπαρχου Αλύκου και τοΔελτίου Τύπου της Ομόνοιας για τα επεισόδια στο Αλύκο, περιμέναμε με ενδιαφέρον την δήλωση του MEGA το οποίο ο έπαρχος κατηγορεί ευθέως για την ένταση που δημιουργήθηκε ενώ χωρίς να τους κατονομάσει αιχμές αφήνει και η Ομόνοια με την ανακοίνωση της. Αν εξαιρέσουμε την ομιλία του προέδρου του - που έχει μία ποιητική διάσταση - το υπόλοιπο κείμενο θα μπορούσε να ήταν η αφήγηση κάποιου χωρικού υποστηρικτή του κόμματος, που διηγείται τα γεγονότα σε κάποιους συγχωριανούς του όπως τα κατάλαβε εκείνος! Χάθηκε ένας Μιχάλης Νάτσιος η έναςΑσβεστόπουλος, να γράψει ένα κείμενο της προκοπής!; Πέρα και παρά την αναλυτική ενημέρωση, ο συντάκτης φαίνεται να αγνοεί στοιχειώδη πράγματα. Η «παράσταση» του Αλύκου είχε τρία μέρη: 1) Η Λειτουργία. Το που θα γίνει η λειτουργία δεν είναι θέμα ούτε διοργανωτών, ούτε συγγενών και ούτε καν του παπά, το σύστημα διοίκησης της εκκλησίας είναι επισκοποκεντρικό και την αποκλειστική αρμοδιότητα την έχει ο μητροπολίτης. 2) Το μνημόσυνο. Το μνημόσυνο είναι θέμα συγγενών και εκκλησίας και καμία αρμοδιότητα δεν έχουν οι διοργανωτές της εκδήλωσης. Οι συγγενείς είχαν ενημερωθεί ότι αφού ολοκληρωθεί η θεία λειτουργία στο νέο ναό, θα γίνει μνημόσυνο και τρισάγιο στον τάφο των παιδιών. Οι ιερείς αφού τελείωσαν τη λειτουργία απευθύνθηκαν στο νεκροταφείο για το μνημόσυνο και καμία παρέμβαση προξενείου δεν υπήρχε όπως λέει η ανακοίνωση. 3) Η εκδήλωση. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν να ιδιωτικοποιήσουν την εκδήλωση οι διοργανωτές όπως λέει η ανακοίνωση, η εκδήλωση είναι ιδιωτική αφού αυτοί αποφάσισαν να την κάνουν. Θα μπορούσαν να πουν ότι προσπάθησαν να ιδιωτικοποιήσουν την εξέγερση, το μνημείο, τη 12η Δεκεμβρίου, το Αλύκο και πολλά άλλα αλλά όχι την εκδήλωση, η εκδήλωση ήταν δική τους!
Παρόλο που δεν αναφερθήκαμε μέχρι τώρα, αυτό δε σημαίνει ότι η Ομόνοια και η Επαρχία δεν θεωρούμε ότι έχουν ευθύνες για την ατυχή διοργάνωση. Όταν σου έρχεται ένα φίλος στο σπίτι σου, μπορείς να τον διώξεις και να του πεις «φύγε δε σε κάλεσα» ή να τον δεχτείς και να τον αγνοήσεις. Και στις δύο περιπτώσεις ο οικοδεσπότης θα θεωρηθεί αγενής. Εάν όμως ο επισκέπτης αρχίζει να προκαλεί, κανένας δε θα σκεφτεί την αγένεια του οικοδεσπότη αλλά τη συμπεριφορά του επισκέπτη. Γιαν να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι ο έπαρχος και η Ομόνοια ήταν οι οικοδεσπότες του Αλύκου, αλλά της εκδήλωσης. Όσοι προσβλήθηκαν από τον τρόπο που τιμάει η Επαρχία και η Ομόνοια αυτή τη μέρα ας αποχωρούσαν και εμείς θα ήμασταν σήμερα μαζί τους να κατηγορούμε τους διοργανωτές για τη συμπεριφορά τους,
Η στάση μας στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με τις πολιτικές προτιμήσεις του «Βορειοηπειρώτη» ο οποίος κρατάει ίσες αποστάσεις από το MEGA και το ΚΕΑΔ αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα, οι του MEGA έκαναν πολλά «φάουλ» και συνεχίζουν να κάνουν με την ανακοίνωση τους. Είναι ντροπή ο κ. Κίτσος να λέει την ημέρα της εκδήλωσης στα αλβανικά κανάλια ότι σήμερα είχαμε μια δεύτερη 12η Δεκεμβρίου, είναι μεγάλη προσβολή για την πρώτη.
Αγαπητοί φίλοι, όσοι σπεύσατε να πείτε ότι άλλαξε ο «Βορειοηπειρώτης», σας ενημερώνουμε ότι δεν αλλάζουμε εύκολα και δεν πρόκειται να γίνουμε ούτε του ΚΕΑΔ, ούτε του MEGA, θα παραμείνουμε του «Βορειοηπειρώτη». Αν την κριτική εναντίων σας τη θεωρείται στήριξη στο ΚΕΑΔ τότε δε διαφέρετε από το ΚΕΑΔ γιατί και εκείνοι το ίδιο μας λένε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου