Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Μετά τη Φουρεϊρα ο Mr. International!


Η απάντηση του μοντέλου που μας εκπροσώπησε στο Mr International για την καταγωγή του!

«Εχω ελληνική υπηκοότητα. Γεννήθηκα και ζω στη Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας μου είναι Αλβανός και η μητέρα μου γέννημα-θρέμμα Ελληνίδα. Είμαι Ελληνας στην ψυχή και στην καρδιά»! Οργισμένη απάντηση έδωσε ο Λεό Σουλάι, που εκπροσώπησε τη χώρα μας στον διαγωνισμό «Mister International», φέρνοντας την τρίτη θέση, σε όσους αμφισβητούν τα πατριωτικά του αισθήματα. Η συμμετοχή του στον διαγωνισμό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στο χώρο του modeling, αφού κάποιοι έσπευσαν να τον «βαφτίσουν» Αλβανό. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι είναι περήφανος που είναι Ελληνας.

«Εχω ελληνική υπηκοότητα. Να έρθουν να με βρουν και να δουν την ταυτότητά μου! Είμαι υπερήφανος που εκπροσώπησα τη χώρα μου
στο εξωτερικό. Το γεγονός πως πήρα μία θέση μέσα στην πεντάδα είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λένε ότι είμαι Αλβανός, ωστόσο δεν πρέπει να είμαστε ρατσιστές. Εχω φίλους από την Αλβανία, και, ευτυχώς, που έχω κοντά μου τους γονείς μου, γιατί όταν σε αμφισβητούν δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις».

Oλα ξεκίνησαν έναν μήνα πριν, όταν ο 24χρονος φόρεσε την κορδέλα του «Mister Greece». Οταν διέρρευσε στους κύκλους της μόδας ότι στα καλλιστεία αντρών τη χώρα μας εκπροσώπησε μοντέλο αλβανικής καταγωγής, υπήρξαν έντονες αντιδράσεις. 
πηγή: Espresso
Υ.Γ. Το θέμα είναι πως και Βορειοηπειρώτης να ήταν πάλι το ίδιο "στραβά" θα τον έβλεπαν.

Γνωρίζομε αρκετούς/ες Βορειοηπειρώτες/τισες που έχουν διαπρέψει στον κόσμο του "θεάματος" και ουδείς γνωρίζει την καταγωγή τους και όπως αποδεικνύει το περιστατικό της Φουρεϊρα ορθός, μιας και για την "καθώς πρέπει" ελίτ θα είσαι για πάντα ο Αλβανός!

1 σχόλιο:

  1. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΩΣ"ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΟΣ"ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΙ.ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΟΡΟΣ "ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΗΣ" ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΑΛΒΑΝΟΣ".ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΣΟΣ,ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΖΗΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,Χ Ω Ρ Ι Σ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή