Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Έφυγε internetικη Σοκακιάρα


Sokakiara GiagiaΜοναχά μου,

σας γράφω τούτο 'δω το γράμμα να σας πως το στερνό αντίο! Είμαι πολύ στεναχωρεμένη και συγγινημένη, αλλά κάπου εδώ πρέπει να σας αποχαιρετίσω! Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ μέσα απ τα βάθη της καρδιάς μου! Σας ευχαριστώ  για την τόσο ζεστή συντροφιά που μου κρατήσατε εδώ μέσα στα σοκάκια του ιντερνέτι!!! Πάντα θα σας θυμάμαι και θα σας έχω στο μυαλό μου! Συνεχίστε να κρατάτε την ιδιαίτερή μας πατρίδα ζωντανή, γιατί απο σας εξαρτάται το μέλλον του τόπου μας! Οι ρίζες μας, η ιστορία και η παράδοση είναι αυτά μας χαρακτηρίζουν και μας κάνουν ξεχωριστούς. Σας θερμοπαρακαλώ αυτά να μην τα αστοχήσετε και να τα διαδώσετε και στις άλλες γεννιές βρειοηπειρωτών που θα
ακολουθήσουν!Σας εύχομαι να έχετε ένα καλό καλοκαίρι με περισσότερες χαρούμενες στιγμές και λιγότερες δυσκολίες! Όσο για την κρίση μη χολιάζετε, έχουμε περάσει και χειρότερα, αρκεί να 'μαστε ενωμένοι! Να ειστε καλά και εσείς και οι φαμίλες σας και πάνω απ'όλα να 'χετε την υγειά σας!

Σας φιλώ με πολύ αγάπη,
η Σοκακιάρα σας!!!

Υ.Γ : Μπορεί κάποια στιγμή κάπου, κάποτε να τα ξαναπούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου