Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Θα το… πληρώσουν όσοι Β/Ηπειρώτες δηλώσουν Έλληνες στην απογραφή!


Τώρα και με Νόμο (!) εκβιάζει η Αλβανική Κυβέρνηση

Οι Αλβανοί επιχειρούν να διασπάσουν και την ενότητα της Ομογένειας


• Εντείνονται οι προκλήσεις των Αλβανών προς το Ελληνικό στοιχείο της Βορείου Ηπείρου, εν όψει και της απογραφής πληθυσμού που θα γίνει στην γειτονική χώρα το φθινόπωρο. Με Νόμο τώρα, η Αλβανική Κυβέρνηση εκβιάζει ανοιχτά όσους Βορειοηπειρώτες δηλώσουν «ψευδή στοιχεία» κατά την επικείμενη απογραφή! 

«Ψευδή» θα είναι τα στοιχεία που θα δηλωθούν και δεν θα συμφωνούν με όσα είναι καταχωρημένα στα… κιτάπια των ληξιαρχείων, πριν το 1990!  Στοιχεία δηλαδή που διαμορφώθηκαν από το τότε καθεστώς Χότζα, το οποίο είχε αλλάξει αυθαίρετα την εθνικότητα και τα ονοματεπώνυμα σε χιλιάδες Βορειοηπειρώτες!

ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ… 
Οι Αλβανοί λένε, ότι όσοι δηλώσουν «ψευδή στοιχεία», θα αντιμετωπίσουν σοβαρές κυρώσεις και διώξεις. Για παράδειγμα, όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι, θα απολυθούν!
Σε ανακοίνωσή του, ο Τομέας Βορειοηπειρωτών της Νέας Δημοκρατίας, καλεί την Ελληνική Κυβέρνηση να αντιδράσει άμεσα σε αυτή την πρωτοφανή απόφαση της αλβανικής Κυβέρνησης.
«Η Αλβανία θα πρέπει να κατανοήσει πως δεν μπορεί να λέγεται δημοκρατική χώρα και να θέλει να γίνει μέλος της Ευρωπαϊκής οικογένειας, διατηρώντας και εφαρμόζοντας τις ίδιες πολιτικές καταπάτησης των ανθρωπίνων και μειονοτικών δικαιωμάτων, που εφάρμοζε το κομμουνιστικό καθεστώτος Χότζα» αναφέρει η Ν.Δ.

ΣΥΝΕΧΕΙΣ… 
Οι προκλήσεις των Αλβανών δεν σταματούν εδώ. Υπενθυμίζεται, ότι μόλις πριν λίγες ημέρες, οι «Τσάμηδες» είχαν φθάσει μέχρι τα σύνορα, για να δουν από μακριά τις… περιουσίες τους (!), όπως έλεγαν, ενώ πολλοί προκαλούν τις Αρχές, δείχνοντας διαβατήρια με «χώρα» προέλευσης την «Τσαμουριά»!
Υπενθυμίζεται ακόμη,  ότι τα σχολικά βιβλία των Αλβανών είναι γεμάτα από εθνικιστικές αναφορές περί… «Αλβανικής Ηπείρου», αλλά και από ανακρίβειες, όπως για παράδειγμα, ότι ο βασιλιάς Πύρρος ήταν Αλβανός!

ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ… 
Η Κυβέρνηση Μπερίσα, που δείχνει ύποπτη ανοχή στα παραπάνω εθνικιστικά φαινόμενα, είναι φανερό, ότι θέλει να διασπάσει τον πυρήνα και την ενότητα των Βορειοηπειρωτών. Αυτό επεχείρησε και ως ένα σημείο το πέτυχε, με το να εποικίζει διάφορες περιοχές της Νοτίου Αλβανίας, (Βορείου Ηπείρου) με κατοίκους του Βορρά! Δηλαδή, δίνει οικονομικά κίνητρα σε Αλβανούς που ζουν στα βόρεια της χώρας, να εποικίσουν σε νότιες περιοχές, για να αλλοιώσει το Ελληνικό στοιχείο! Έτσι μόνο, μπορεί να εξηγηθεί η ραγδαία αύξηση ντόπιου πληθυσμού, με την παράλληλη μείωση του ποσοστού των Ελλήνων, κάτι που είναι εμφανές τελευταία στους Αγίους Σαράντα, στη Χιμάρα, στην Κορυτσά, στο Αργυρόκαστρο κ.α.

ΩΣ ΠΟΤΕ;..
Ως πότε η Ελληνική Κυβέρνηση θα αδιαφορεί μπροστά σε αυτή τη κατάσταση;
Η απουσία της είναι παροιμιώδης, αφού όχι μόνο δεν «απαντά» στις προκλήσεις των Αλβανών, αφήνοντας απροστάτευτο έτσι το συνεχώς απειλούμενο Ελληνικό στοιχείο, αλλά κυρίως προσπαθεί με «νύχια και με δόντια» να βοηθήσει την Αλβανία στην ενταξιακή της πορεία προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, χωρίς παράλληλα να τους θέτει και κάποιους όρους σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Βορειοηπειρωτών.
Αυτή η πορεία όμως, εξαρτάται άμεσα από τα αποτελέσματα της επικείμενης απογραφής. Υπενθυμίζεται, ότι αρχικά ήταν να διεξαχθεί φέτος την άνοιξη, αλλά μετατέθηκε για το Νοέμβρη.
Τα αποτελέσματά της θα κρίνουν, αν η Αλβανία έχει κάνει τα απαραίτητα βήματα, και πληροί τους όρους για να γίνει μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αν δηλαδή, σέβεται την ελευθερία και τα δικαιώματα των πολιτών της. Ήδη, Ευρωπαίοι αξιωματούχοι δηλώνουν απογοητευμένοι από την έως τώρα συμπεριφορά της Αλβανικής Κυβέρνησης, αφού με το να εκβιάζει τις μειονότητες που ζουν στη χώρα, όχι μόνο δεν έρχεται πιο κοντά στην «Ενωμένη» Ευρώπη, αλλά όλο και περισσότερο απομακρύνεται…

16 σχόλια:

  1. Ο Hobhouse παρατηρούσε πως πλησιάζοντας στο Αργυρόκαστρο άλλαζε η ενδυμασία των χωρικών και τη φαρδιά μάλλινη φουστανέλα των Ελλήνων αντικαθιστούσε η βαμβακερή των Αλβανών, ενώ χρησιμοποιούσαν πλέον περισσότερο την αλβανική γλώσσα. Ενώ μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων οι Χριστιανοί κάτοικοι μιλούσαν περισσότερο τα ελληνικά, εντούτις στην Ηπειρωτική ύπαιθρο οι περισσότεροι μιλούσαν Αλβανικά ενώ ελληνικά μιλούσαν περισσότερο οι άνδρες.

    Όσον αφορά στο Αργυρόκαστρο, ο Holland, ο οποίος επισκέφτηκε την Αλβανία το 1812, αναφέρει ότι η πόλη είχε πληθυσμό 4.000 οικογενειών από τις οποίες μόνο 140 ήταν ελληνικές (H. Holland, Ταξίδια στα Ιόνια νησιά, Ήπειρο, Αλβανία, σελ. 272, εκδ. 1899). Οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιώνονται από στοιχεία που δημοσίευσε το 1913 το γενικό στρατηγείο του ελληνικού στρατού, σύμφωνα με τα οποία από τους 11.590 κατοίκους του Αργυροκάστρου οι 9.895 ήταν Αλβανοί και μόνο 1695 Έλληνες (R. Puax, Δυστυχισμένη Βόρειος Ήπειρος, εκδ. 1913).

    Ο Holland γράφει επίσης ότι οι Χειμαριώτες ανήκουν στην αλβανική φυλή των Λιάπηδων, οι οποίοι ήταν εγκατεστημένοι ανάμεσα στην Αυλώνα και στο Δελβίνο. Άρα το ότι οι Χειμαριώτες είναι δίγλωσσοι (ασχέτως αν έχουν αποκτήσει ελληνική εθνική συνείδηση), δεν είναι αλβανική προπαγάνδα του Χότζα.

    Ο Αραβαντινός το 1856, αναφερόμενος στην Κορυτσά του 1856, γράφει ότι η πόλη κατοικείτο από 2000 οικογένειες, σχεδόν όλες οικογένειες Αλβανών (Π. Αραβαντινός, Χρονογραφία της Ηπείρου, τόμος 2, σελ. 41, εκδ. 1856).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θ.Ι. Πασχίδης, αν και ταυτίζει λανθασμένα Έλληνες και Αλβανούς, γράφει: «…Ο Σκενδέρμπεης μετά των Αλβανών αντέστη κατά δύο Σουλτάνων, ους και ενίκησεν…Τότε νυν έχον δυνάμεθα διαιρέσει τους Αλβανούς εις δύο μεγάλους κλάδους εις Γκέγκας (ων Ιλλυριοι, Μαυροβούνιοι, Μυρδίται, Κούκοι, Πουλάται και λοιποί) και Τόσκους, ένθα, ως προείπομεν, και άλλοτε εγένοντο εξ Ηπείρου μεταναστεύσεις…Όλοι δε οι Τόσκοι καθορώσιν ότι το μέλλον αυτών εστί σφιγκτώς συνδεδεμένον τω του Ελληνισμού, ως και οι Θυάμιδες (Τσάμιδες) και Ιάπυδες (Λιάπηδες)…Οι Τόσκαι ή Τόσκιδες κατέχουσιν την μέσην Αλβανιαν, την Μουζακίαν, την χώραν του Βερετίου και του Τομάρου την Τομορίτσαν και μέχρι της Πρεμέτης. Η Θυαμουρία (Τσιαμουρία) περιλαμβάνει τους περί τον Θύαμιν και από Μαργαριτίου και Παραμυθίας οικούντας Αλβανούς…Ουδείς των κατοίκων της Αλβανίας ηνέχθη ποτέ ουδ’ ανεχθήσεται ίν’ απαρνηθεί την καταγωγήν αυτού την προγονικήν, την εκ των Πελασγών, και να ευρεθεί γεγυμνωμένος ως ξένος των εθνικών αυτού παραδόσεων, εφ’ αις σεμνύνεται, αναλογιζόμενος ότι προπάτορας έχει τον Ηρακλή, τον Αχιλλέα, τον Πύρρον…Οι Αλβανοί ονομάζονται μεταξύ αυτών Σκηπετάροι, η δε χώρα ολόκληρος Σκηπερία».

    Η Μαρία Μιχαήλ Δέδε στο βιβλίο της «Οι Έλληνες Αρβανίτες» στο κεφάλαιο «Η γλώσσα των Ιλλυριών, των Σκιπετάρ και των Ελλήνων Αρβανιτών» γράφει: «Για τη γλώσσα των Ιλλυριών ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά. Γνωρίζουμε από τον Πλούταρχο πως ο Πύρρος, νέος ακόμη, θέλοντας να περάσει στην περιοχή των Ιλλυριών κάτι σημείωνε στη φλούδα δένδρου και ειδοποιούσε τους Ιλλυριούς φρουρούς. Τι σημείωνε όμως δεν γνωρίζουμε. Δεν πρέπει απαραίτητα να ήταν γράμματα. Αν ήταν, τότε θα ήταν ελληνικά, αφού τίποτε γραπτό δεν υπάρχει ιλλυρικό. Ο Treilder συμπεραίνει πως πάντως η γλώσσα θα έπρεπε να ήταν καταληπτή από τους Ιλλυριούς…Υποστηρίζεται ακόμη πως πρόκειται για κράμα επιτοπίων στοιχείων με τη θρακική. Ο Maltebrun τη θεωρεί ημιελληνική και ο Schleicher δεύτερο κλάδο της ελληνικής. Ο Hahn ίσως βρίσκεται λογικώτερα περισσότερο κοντά στην αλήθεια χαρακτηρίζοντας την γλώσσα η οποία δημιουργήθηκε με την στενή επαφή των Ιλλυριών, Μακεδόνων και Ηπειρωτών, άποψη η οποία αφήνει και πολλά περιθώρια εξελικτικής διαμορφώσεως» (σελ. 76-77).

    Oι Αλβανοί είναι απόγονοι των Ιλλυριών και αυτόχθονες στα Βαλκάνια και όχι απόγονοι των Αλβανών του Καυκάσου ή απόγονοι των Κάρπων από τη Δακία. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από κοινά έθιμα που υπήρχαν στους Αλβανούς και στους Έλληνες γείτονες τους. Διαπιστώνουμε επίσης ότι ο Πύρρος, ο Γεώργιος Καστριώτης και οι Ηπειρώτες ήταν δίγλωσσοι, και γνώστες της ιλλυρικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι γνωστό ότι οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς όπως ο Εκαταίος, ο Στράβων, ο Θουκυδίδης και άλλοι θεωρούσαν τους Ηπειρώτες βαρβάρους (έστω και πολιτισμικά αν όχι φυλετικά) και δεν θεωρούσαν την Ήπειρο μέρος της Ελλάδας, ασχέτως αν στους κατοίκους της συμπεριλαμβανόταν και Έλληνες, ασχέτως αν υπήρχαν ελληνικές αποικίες (π.χ. Επίδαμνος κ.α.). Ο Εκαταίος μιλάει για «Θράκες, Ιλλυριούς και Ηπειρώτες», άρα θεωρεί τους Ηπειρώτες ως ξεχωριστή εθνότητα, ενώ παρακάτω γράφει: «και της εν τω παρόντι Ελλάδος αναντιλέκτως ούσης την πολλήν οι βάρβαροι έχουσι, Μακεδονίαν μεν Θράκες και τινά μέρη της Θεσσαλίας, Ακαρνανίας δε και Αιτωλίας τα άνω Θεσπρωτοί…Ηπειρωτικά έθνη». Και ο Στράβων γράφει ότι «η δ’ ουν Βοιωτία, πρότερον μεν υπό βαρβάρων ωκείτο Αόνων και Τεμμίκων και Λελέγων και Υάντων..ως δ’ αύτως υπό Θρακών και Πελασγών».

    Οι Θεσπρωτοί και οι Καόνοι/Χάονες ήταν δίγλωσσοι Ιλλυριοί. Ο Ιάκωβος Θωμόπουλος στον άγνωστο δεύτερο τόμο των Πελασγικών του, που εκδόθηκαν 20 χρόνια αργότερα από το πρώτο βιβλίο του. Γράφει:
    «Θεσπρωτοί και Χάονες ήσαν οι αρχαιότεροι κάτοικοι της Ηπείρου, οι δε Θεσπρωτοί υπήρξαν κάτοχοι πιθανώς δε και ιδρυταί του εν Δωδώνη μαντείου του Διός. Οι Χάονες φύλον Πελασγικόν λέγονται πρώτοι κάτοικοι και εν αρχή κάτοχοι της όλης χώρας, ύστερον περιορισθέντες εις την περιοχήν την ονομαζομένην Χαονίαν ή κάτω Πελασγίαν. Παρά δε τοις ποιηταίς Χαόνιος λέγεται ταυτοσήμως προς το Δωδωναίος. Ο Ζευς έφερε το επώνυμον Χαόνιος. Ο Θεσπρωτός ήτο υιός του Λυκάονος, υιού του Πελασγού».
    Άρα οι Χάονες και οι Θεσπρωτοί ήταν Πελασγοί (Ιλλυριοί/Αλβανοί;).

    Συνεχίζει ο Θωμόπουλος:
    «Το εν Δωδώνη μαντείον ελέγοντο ιδρύσαντες οι Θεσπρωτοί…Το μαντείον έκειτο υπό του όρους της Δωδώνης Τόμαρον ή Τομούρον και Τμάρον, οι δε ιερείς ελέγοντο τόμουροι ή θέμιστες. Το όνομα του όρους Τόμορρι σώζεται και μέχρι σήμερον και επαρχία Τομορρίτσεα παρά τους πρόποδας του όρους. Ο Χριστοφορίδης εν τω Λεξικώ αυτού της Αλβανικής γλώσσης γράφει: “θεωρείται το Τόμαρον όρος ιερόν και κατοικητήριον του θεού των Πελασγών, τουτέστι των αρχαίων Σκιπετάρων, όθεν κατ’ έτος τρέχουσιν επί του ιερού όρους προς επίσκεψιν χάριν ευλαβείας. Ονομάζουσι προς τοις άλλοις το Τόμαρον μάλι Τε μίτιτ = το όρος του ιερού”. Κατ’ αρχάς μεν άνδρες ήσαν οι εν τω ιερώ προφητεύοντες, ύστερον δε διωρίσθησαν τρεις γραίαι πέλειαι ή πελειάδες λεγόμεναι. Ο Ηρόδοτος φρονεί ότι πελειάδες εκλήθησαν υπό των Δωδωναίον αι γυναίκες εκ τούτου, ότι ήσαν βάρβαροι (ήτοι ξενόγλωσσοι) και εφαίνοντο εις αυτούς μη εννοούντας την ξένην γλώσσαν ομιλούσαι ομοίως ως όρνιθες…Η ιδέα ότι αι ιέρειαι ελέγοντο Πέλαιαι, διότι ήσαν γραίαι φαίνεται ουχί αξιόπιστος, καθόσον ο Ηρόδοτος ομιλεί περί τριών γυναικών ιερειών διαφόρου ηλικίας, ων μάλιστα η μία ήτο και νεωτάτη. Γραιαι δε ελέγοντο αι ιέραιαι ουχί δια την ηλικίαν, αλλά διότι εν τη γλώσση των Πελασγών Αλβανών γκρού-α σημαίνει γυνή». Άρα αυτό αποτελεί ισχυρή ένδειξη ότι η γλώσσα των ιερειών ήταν η αλβανική/ιλλυρική.

    Να σημειώσουμε εδώ ότι στο μαντείο της Δωδώνης βρέθηκαν το 1875 από τον Καραπάνο σύμβολα με τον δικέφαλο αετό (τον οποίο υιοθέτησε ως σύμβολο του ο Γεώργιος Καστριώτης), ο οποίος θεωρούνταν ως μαντατοφόρος του Δία. Στην Ιλιάδα παρουσιάζεται ο Δίας να χρησιμοποιεί έναν αετό για να μεταφέρει μηνύματα. Αλλά και η σημερινή Αλβανία λέγεται από τους κατοίκους της Shqipëria, η χώρα των αετών, από το shqiponjë που σημαίνει αετός (Edwin E. Jacques, ‘The Albanians: An Ethnic History from prehistoric Times to the Present’).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε αλη σουλιωτη.....κανεις και παραποιήσεις και παρερμηνιες......
    ΓΡΑΦΕΙΣ
    Ο Holland γράφει επίσης ότι οι Χειμαριώτες ανήκουν στην αλβανική φυλή των Λιάπηδων, οι οποίοι ήταν εγκατεστημένοι ανάμεσα στην Αυλώνα και στο Δελβίνο. Άρα το ότι οι Χειμαριώτες είναι δίγλωσσοι (ασχέτως αν έχουν αποκτήσει ελληνική εθνική συνείδηση), δεν είναι αλβανική προπαγάνδα του Χότζα
    O HOLLAD δεν ηταν ουτε εθνολόγος ουτε λαογράφος......εμαθε ότι η περιοχη εκεινη λεγεται ΛΑΜΠΕΡΙΑ και εβγαλε από μονος του το συμπερασμα ότι οι χειμαριωτεσ είναι Λιαπηδεσ.....τους ρωτησε μηπως;;;...ασφαλως όχι...μονο σου του το εβγαλε το συμπερασμα...με τον ιδιο τροπο που και εσεις σημερα τους βαφτίζετε αλβανους χωρις να τους ρωτήσετε....ετσι ακριβως εκανε κι εκεινος.......απλα τα πραγματα......οσο για τα '''αποκτησανε''' και καλα συνειδηση ελληνικη αυτό είναι τελειως ακυρο.....ηδη κατά τον δεκατο πεμπτο αιωνα οι χειμαριωτες καλουσανε τους δυτικουσ για βοηθει και αναφέρανε μεταξυ αλλων.......'''''''βοηθηστε μας να ελευθερώσουμε τη Γραιτζια...οι τουρκοι παιρνουν τα παιδια μας και καμνουν τα μουσουλμανουσ'''''
    Αρα για Γραικια μιλάγανε από τοτε και όχι για σκιπερια η αλβανια η δεν ξερω εγω τι αλλο....
    αλλωστε η πολη χειμαρα-χιμαιρα μαρτυρειτε ηδη σε αυτή τη τοποθεσια από τα αρχαια χρονια και μαλιστα ως πολη ελληνικη...πολύ πριν ονομαστει η περιοχη εκεινη Λαμπερια.....
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ
    το 1913 το γενικό στρατηγείο του ελληνικού στρατού, σύμφωνα με τα οποία από τους 11.590 κατοίκους του Αργυροκάστρου οι 9.895 ήταν Αλβανοί και μόνο 1695 Έλληνες
    αυτό δε λεει απολυτωσ τιποτα...αφου ωσ γνωστον ολεσ οι πολεις κατά την τουρκοκρατια αποικουντανε με το ζορι από μουσουλμάνους....και στις πολεις της μακεδονιας και τις θεσσαλιασ οι μουσουλμάνοι αυτοι ηταν τουρκοι-κονιαροι ενώ στις πολεις της ηπειρου ηταν αλβανοι μουσουλμανοι
    και περα από τους αριθμουσ και το αλβανικο ονομα της πολεωσ [gjirokaster]που προερχετε από το ελληνικο Αργυροκαστρο το οποιο μαρτυρειτε ηδη από τα βυζαντινα χρονια ως Αργυροκαστρο η Αργυρουπολη όπως το αναφερει ο ιωαννης Κατακουνζηνος...αλλα και οι περιηγητες επι τουρκοκρατιας το αναφερουν οπωσ το ακούσανε από τους ντοπιουσ ως Argyrokastro ....αρα αν [ λεω αν ] καποιος είναι εποικος και όχι ντοπιος αυτος είναι οι Αλβανοι και οχι οι Ελληνες....ακυρο λοιπον....από τα αρχαια και τα μεσαιωνικα χρονια και σε καποιο βαθμο ως σημερα οι δυο αυτεσ περιοχεσ ηταν και είναι ελληνικες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΙΛΛΥΡΙΩΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ....ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...αρα μπορει να είναι αλλα μπορει και να μην ειναι....ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΘΙΜΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΝΟΤΙΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ[ΤΟΣΚΗΔΩΝ] ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΙΡΕΤΑ ΑΛΒΑΝΩΝ....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΟΥ ΕΛΜΠΑΣΑΝ ΑΛΒΑΝΟΥΣ-γκεκηδες.....Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ ΣΚΟΠΙΩΝ Η ΤΟΥ ΚΟΣΣΟΒΟΥ......
    ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ηταν διγλωσοι παλι μονος σου το λες...όπως και για τον πυρρο...κανεισ αρχαιοσ δεν τα ειπε αυτά......ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ '''ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ''' ΦΡΟΥΡΟΥΣ ..ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.....
    Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ
    Οι προστάτες του Πύρρου κινούνταν βόρεια και ανατολικά.Έφθασαν σε ένα μακεδονικό χωριό,όπως λέει ο Πλούταρχος,ονόματι Μέγαρα.Από εκεί φεύγοντας πάλι πέφτουν πάνω σε έναν φουσκωμένο ποταμό που είναι αδύνατον να τον περάσουν!Αφού απέτυχαν με διάφορα κόλπα να τον περάσουν καλούσαν σε βοήθεια κάποιους χωρικούς που ήταν από την απέναντι μεριά,οι οποίοι όμως λόγο του φουσκωμένου απτην βροχή,δεν καταλάβαιναν τι τους έλεγαν οι φυγαδευτές του Πύρρου.Έτσι ένας εξ αυτών πείρε ένα κομμάτι ξύλο τους έγραψε πάνω τι συμβαίνει και την σοβαρότητα της καταστάσεως και διαβάζοντας το οι χωρικοί κατάλαβαν τι συμβαίνει και έτσι βοήθησαν στην διέλευση του ποταμού!Οι Ιλλυριοί,όπως ξέρουμε όλοι,δεν είχαν γραφή δική τους και ούτε καν και τον κόπο να χρησημοποιήσουν ποτέ καμία μιας και δεν ασχολήθηκαν ποτέ με την "παιδεία"!Οπότε εδώ έχουμε άλλο ένα σημαδί της ελληνικότητας των Ηπειρωτών
    και γραφει..΄΄΄΄Ούτω δε σωθέντες και προλάβοντες την δίωξην,απήλθον εις τους Ιλλυριούς,'''
    αρα διαχωριζει τον πυρο και την ηπειρο από την ιλλυρια και τους ιλλυριους.....τωρα μας λεσ παλι μονος σου ότι εγραψε ''ιλλυρικα'' μαλλον με ελληνικουσ χαρακτήρες.....μα οι ιλλυριοι δεν ειχανε καν γραφη....αρα αν ηταν ιλλυριοι δεν θα καταλαβαίνανε καν τι γραφει..ειτε εγραφε ελληνικους ειτε λατινικους ειτε γερμανικούς χαρακτήρες...αρα αυτοι που συναντησε ηαν ελληνες.....επισης κανενας αρχαιος συγγραφεας [ ολοι καταρχήν διαχωριζουν ηπειρώτες και ιλλυριους] δεν βαζει τα νοτια ορια της ηπειρου νοτιοτερα από τα ακροκεραυνια[ τα οροι του λογαρα] οροι....διαφωνουν μεν με τα ορια αυτά αλλα κανεις δεν τα κατεβασε νοτιοσ του σημερινου χωριου ωρικο [ ωρικουμ] που βρίσκετε μεταξυ μεταξυ Αυλωνασ και Χειμαρας .....ΑΡΑ ΟΙ περιοχεσ Αργυρόκαστρου και Χειμαρασ ηταν παντα ξεχωρες από την αρχαια ιλλυρια....επισης παραπανω εγραψεσ ότι οι χειμαριωτεσ '''απεκτησαν''' ελληνικη εθνικη ....ποτε όμως ακριβως την απεκτησαν δε μας ειπες....γιατι ηδη από το 1825 κατεβήκανε περιπου 200 με αρχηγο τον σπυρομηλιο και αγωνιστηκανε σε ολεσ τις μαχεσ της επαναστάσεως με τους υπολοιπουσ ελληνεσ μεχρι και την τελευταια μαχη στη πετρα της βοιωτιας εναντιον των αλβανικων στρατευμάτων του ασλαν μπεη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δε φταισ εσυ αλλα οι εθνικιστεσ της αλβανιας που συνεχως παρερμηνευουν τις πηγες...η βασικη παρερμηνεια είναι ότι ο ορος βάρβαρος στο εργο του θουκιδιδης όπως αναφερει ο ιδιος δεν εχει εθνικη εννοια αλλα καθαρα πολιτισμικη....
    . Ας δούμε τι γράφει ο μεγάλος ιστορικός και για την αντίθεση. Οι παλαιότεροι Έλληνες, μας πληροφορεί, δεν ήταν διαφορετικοί από τους σημερινούς βαρβάρους και αυτό φαίνεται από τα πιο καθυστερημένα φύλα της ενδοχώρας («ἠπειρώται») που διατηρούν ακόμη βάρβαρες συνήθειες όπως η έλλειψη περιτειχισμένων οικισμών, η ληστρική συμπεριφορά και η σιδηροφορία (οπλοφορία) μέσα στην πόλη. Ο αθηναίος ιστορικός ήταν υπερήφανος που ο λαός του, ήταν ο πρώτος που εγκατέλειψε τη «βάρβαρη» σιδηροφορία και υιοθέτησε «τρυφερώτερα» ήθη.ΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΦΥΛΟ ΤΗΣ ΕΝΔΟΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΗΣ ΖΕΙ ΟΠΩΣ ΖΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ......ΕΠΙΣΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΕΥΡΗΤΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΙΤΟΛΟΥΣ ΚΛΠΚΛΠ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝΕ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝΕ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΥΛΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΦΥΛΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝΕ ΥΠΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ...ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΑΛΙ ΡΗΤΟΡΑΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ΒΑΡΒΑΡΟ ΤΟΝ ΦΙΛΛΙΠΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ [ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ] ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ,ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝΕ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ.....ΑΡΑ Ο ΟΡΟΣ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΛΛΗΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΙΛΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ......ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΜΗ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ''ΒΛΑΧΟΥΣ'' ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ''ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ'''
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΑΝΕ ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ.....ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ 150000 ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΚΑΨΑΝ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΥ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΕ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΤΟΥΣ ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΑΙΩΝΑ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ....ΑΛΛΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΙΛΛΥΡΙΟΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ .... ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝΕ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΔΙΑΣΠΑΡΤΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΩΣ ΠΕΛΑΣΓΟΙΛΛΥΡΙΟΙ ΑΡΑ ΑΠΟΙΚΟΙ-ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΛ ΚΛΠ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΑΤΟΠΗΜΑΤΑ-ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.....Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΛΕΓΟΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΓΑΣ , ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΦΙΛΙΑΤΩΝ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ...ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ....ΚΑΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΤΟΥ ΔΕΚΑΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΑΙΩΝΑ...ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΠΟΙΚΙΣΤΗΚΕ Η ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΟΔΙΤΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.....ΕΝΩ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ....ΚΑΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΗΣ...ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ '''ΤΣΑΜ ΠΑΜΠΕΣ ΜΕ ΘΙΚ ΝΕ ΜΕΣ'''.....ΑΛΛΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΠΕΗΔΕ ΑΓΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΚΟΜΑ....ΤΕΤΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ....ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΖΑΠΑΝΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΛΑ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΗΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΥ ΚΛΠ ΚΛΠ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΩΝ....ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟ 1821 ΓΥΡΙΣΑΝΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΑ...ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΗΣΤΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΕ ΜΕΡΗ ΡΑΓΙΑΔΩΝ-ΑΠΙΣΤΩΝ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΥΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. επισης και το ονομα πυρροσ είναι τελειωσ ελληνικο.....πυρρος είχαμε και σε ένα σωρο αλλεσ περιοχεσ της αρχαιασ ελλαδας...αν ανοίξετε μια οποιαδήποτε εγκυκλοπεδια θα βρειτε 'Πυρρους'' και σε περιοχες της Θεσσαλιας και την νοτιας Ελλαδας....ενώ στην ιλλυρια δεν αναφέρεται κανενας πυρρος....όπως και η ονομασια ηπειρος είναι ελληνικη...επισης οι βασιλειαδες της αρχαιες ηπειρου υποστηριζαν ότι καταγοντε από τον Αχιλλεα...όπως και οι βασιλιαδες της Μακεδονιας υποστηριζαν ότι καταγοντε από τον Ηρακλή...ελληνες η μεν ελληνες και οι δε
    επισης ορισμένες αρχαιες φρασεις του αριστοτελη η του πτολεμαιου κλπ
    αρχέγονος ελλας ηπειρος
    ηπειρος εστι ελλαδα η αρχαια....
    και μια αρχαια ''παροιμια'' που μαρτυρειτε από τους αρχαιους συγραφεις.....
    Ωρικίην υπέρ αίαν ερείδεται Ελλάδος αρχή
    δηλαδή η ελλαδα αρχιζει από τη γη του Ωρικου [ στου λογαρα το υψωμα κοντα στο σημερινο ντουκατι του Βλορε πανω δηλαδή από τα Ακροκεραυνια Ορη.....
    μετα γραφεις
    Είναι γνωστό ότι οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς όπως ο Εκαταίος, ο Στράβων, ο Θουκυδίδης και άλλοι θεωρούσαν τους Ηπειρώτες βαρβάρους (έστω και πολιτισμικά αν όχι φυλετικά) και δεν θεωρούσαν την Ήπειρο μέρος της Ελλάδας, ασχέτως αν στους κατοίκους της συμπεριλαμβανόταν και Έλληνες, ασχέτως αν υπήρχαν ελληνικές αποικίες (π.χ. Επίδαμνος κ.α.)
    . καταρχήν κανενας μα κανενας δεν υπαινυχτηκε καν ότι οι ηπειρώτες δεν ηταν ελληνες...οσο για τη λεξη ''βαρβαρος'' εξηγήσαμε τη σημασια που εδιναν σε αυτή διάφοροι Αθηναιοι συγγραφεις συμφωνα και με τα λεγομενα των ιδιων.... η επιδαμνος ανηκε σε εδάφη ιλλυρικα και όχι στην ηπειρο όπως λες ... δηλαδή ηταν μια ελληνικη αποικια σε ιλλυρικα εδάφη αυτό το λεει και παραπανω ο θουκιδυδης.....αρα μην ταυτιζεις ιλλυρια και ηπειρο...
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣΑΝΕ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.....ΤΗ ΜΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΤΕΙΝΟΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΡΤΑΣΤΑ ΝΟΤΙΑ
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΚΡΟΚΕΡΑΥΝΕΙΑ ΟΡΗ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ...ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΝΟΜΑΣΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ''ΝΕΑ ΗΠΕΙΡΟ''...ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΒΟΡΕΙΩΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΛΛΑΖΕ ΑΡΔΗΝ Η ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
    ΑΦΟΥ ΜΕΝΑΝΕ ΕΚΕΙ ΛΙΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ - ΑΠΟΙΚΙΕΣ [ ΑΝΤΙΓΟΝΕΙΑ ΑΝΤΙΠΑΤΡΕΙΑ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΠΙΔΑΜΝΟ ΚΛΠ] ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΙΛΛΥΡΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΧΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΟ ΒΟΡΕΙΟΤΕΡΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΣ......ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΗ '''ΠΑΛΑΙ ΗΠΕΙΡΟ''' ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΧΩΡΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το να λεει παλι καποιος από μονος του χωρις πηγες ότι το γραια εβγαινε από το αλβανικο γκρουα είναι απλα εικασιες....με τον ιδιο τοπο θα μπορουσα κι εγω να πω ότι η λεξη Τιρανα βγαινει από τη λεξη τυρανος αλλα τα τιρανα είναι ''ελληνικα''' αλλα και ότι η πολη Σκοντρε στη βορεια Αλβανια βγαινει από την ελληνικη λεξη σκορδο αλλα και αυτή είναι ''''ελληνικη''' πολη και ότι η ονομασια Λαμπερια βγαινει από το ονομα του ελληνα Χαραλαμπη - Λαμπη ο οποιος εποικησε την περιοχη αρα και η Λαμπερια [ δηλαδή η χωρα του Λαμπη ] είναι '''ελληνικη''' ... όμως τιποτα από αυτά δεν ισχυει ....όμως δυστυχως σημερα στη αλβανια με αυτόν τον τροπο παραγραφουν-επαναγραφουν τα ιστορικα στοιχεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και παροτι αλλιως τα μαθαινουν στην αλβανια και μη σου κανει εντυπωση η μη εντοπιοτητα των τουρκοτσαμηδων....όπως στα πεδινα της θεσσαλιας με τον ερχομο των τουρκων αφελληνιστηκανε και εποικιστηκανε από τουρκοκονιαρους πολύ πιθανο να συνεβη το ιδιο και με τους τσαμηδες.....και στις δυο περιπτώσεις οι περισσοτεροι από τους ελληνες που κατοικούσανε στον καμπο ανεβήκανε στα βουνα και χτισανε τα χωρια τους γιατι η συμβιωση με τους οθωμανουσ δεν ηταν και τοσο ευχαριστη.....επισης κατι αναλογο με τους τσαμηδες εχουμε και σε μια σειρα χωριων στα βαρδουνια της λακωνιασ στα λεγομενα βαρδουνοχωρια.....εκει οι τουρκοι εγκατεστησανε τουρκουσ αλβανους ακριβως στην πανω μερια του ταυγετου ώστε να λειτουργουν ως ανάχωμα για τους ανυπότακτους και ανεξαρτητους μανιατες που ζουσανε κατω από τον ορεινο ογκο του ταυγετου....αυτοι οι αλβανοι με αρχηγο τον ρουμπη δωσανε καποιες μαχες στην αρχη με τους επαναστατες και στη συνεχεια κλειστηκανε στην τριπολιτσα και οσοι γλυτώσανε φυγανε ητημενοι για την αλβανια......αυτοι σκοτωσανε και τον πατερα του κολοκοτρωνη.....και γενικα ο αφελληνισμος περιοχος ηταν κατι συχνο επι τουρκοκρατιας...όπως το παράδειγμα των σουλιωτων οι οποιοι όταν γυρισανε από την κερκυρα στη οποιοα ειχανε διωχθεί , σε συννενοηση με τον αλη πασα για να παρουν πισω τα χωρια τους βρηκανε εκει εγκατεστημένους μουσουλμάνους αλβανους της λαμπεριας [τους ειχε εγκαταστησει εκει ο ιδιος ο αλη πασας] τους οποιους όμως και εκδιωξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΔΙΑ , ΔΩΔΩΝΗΣΠΕΛΑΣΓΟΑΛΒΑΝΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ....ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.....ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΩΔΩΝΗ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΛΟΓΩ ΓΙΑ ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΔΩΔΩΝΗ......ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΩΜΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΕΣΚΑΨΑΝ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ......ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΗΣ ΔΕΝΤΡΟ....ΑΛΛΑ ΑΝΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 300ΜΧ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ''ΒΕΒΗΛΟ'' ΧΕΡΙ Ενός ΙΛΛΥΡΙΟΥ...ΣΥΝΕΠΩΣ Ο ''ΙΛΛΥΡΙΟΣ'' ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ '''ΝΤΟΠΙΟΣ'' ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΕΒΗΛΟΣ ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΕΡΑ.....ΕΙΠΑΜΕ ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΟΙ...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΘΝΗ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΑΞ ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΙΛΛΥΡΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΩΝ ΙΛΛΥΡΙΩΝ ΟΠΩΣ [ΙΛΛΥΡΙΟΙ. Μετὰ δὲ Λιβυρνούς εἰσιν Ἰλλυριοὶ
    ἔθνος, καὶ παροικοῦσιν οἱ Ἰλλυριοὶ παρὰ θάλατταν
    μέχρι Χαονίας τῆς κατὰ Κέρκυραν τὴν Ἀλκινόου νῆ-
    σον.
    ΤΑΥΛΑΝΤΙΟΙ. Ταυλαντίων δέ ἐστι τὸ Ἰλλυρικὸν
    ἔθνος,
    ΕΓΧΕΛΕΙΣ. Ἰλλυριῶν ἔθνος εἰσὶν οἱ Ἐγχελεῖς
    ΑΝΑΦΕΡΕΙ ''''ΧΑΟΝΕΣ. Μετὰ δὲ Ἰλλυριοὺς Χάονες. Ἡ δὲ
    Χαονία ἐστὶν εὐλίμενος· οἰκοῦσι δὲ κατὰ κώμας οἱ
    Χάονες. .....
    ΑΡΑ ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΧΑΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ....ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΑΛΛΟ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΛΛΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ...
    ..ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΩΝ...ΝΑ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ [ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ]
    Οι Τσάμηδες κατοικούσι την παλαιάν Θεσπρωτίαν, είναι θρήσκοι, αλαζόνες και ορμητικότεροι από τους άλλους εις τους πολέμους, είναι εύρωστοι και εύσχημοι` και μολονότι ομιλούσι την αλβανικήν διάλεκτον, ως φυσικήν αλλά και μετά την απλοελληνικήν, εκφράζονται όμως ορθώς άνδρες τε και γυναίκες και μάλιστα όσοι κατοικούν τα πέριξ της Παραμυθίας.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ....ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ-ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ...ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΟΟΛΟΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΛΕΓΟΤΑΝΕ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΟΛΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝΕ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ....ΑΚΥΡΟ ΠΑΝΥΓΥΡΙΚΟ....ΠΑΡΑΚΑΤΩ....
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ [ΑΠΛΟ]ΕΛΛΗΝΙΚΗ...ΑΡΑ ΗΤΑΝ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ...ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ [ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 15ο ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΑ ΤΟΤΕ ΕΠΟΙΚΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ] ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΘΕΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ
    ] Τῶν μὲν οὖν Ἠπειρωτῶν ἔθνη φησὶν εἶναι Θεόπομπος τετταρεσκαίδεκα, τούτων δ' ἐνδοξότατα Χάονες καὶ Μολοττοὶ διὰ τὸ ἄρξαι ποτὲ πάσης τῆς Ἠπειρώτιδος πρότερον μὲν Χάονας, ὕστερον δὲ Μολοττούς, οἳ καὶ διὰ τὴν συγγένειαν τῶν βασιλέων ἐπὶ πλέον ηὐξήθησαν ( τῶν γὰρ Αἰακιδῶν ἦσαν), καὶ διὰ τὸ παρὰ τούτοις εἶναι τὸ ἐν Δωδώνῃ μαντεῖον, παλαιόν τε καὶ ὀνομαστὸν ὄν. Χάονες μὲν οὖν καὶ Θεσπρωτοὶ καὶ μετὰ τούτους ἐφεξῆς Κασσωπαῖοι ( καὶ οὗτοι δ' εἰσὶ Θεσπρωτοὶ) τὴν ἀπὸ τῶν Κεραυνίων ὀρῶν μέχρι τοῦ Ἀμβρακικοῦ κόλπου παραλίαν νέμονται...ΑΡΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΤΩΝ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΟΚΕΡΑΥΝΕΙΑ ΟΡΗ [ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΧΙΜΑΡΑΣ] ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΩΣ ΤΟΝ ΑΜΒΡΑΚΙΚΟ ΚΟΛΠΟ [ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΕΒΕΖΑ]ΣΗΛΑΔΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
    Ἀναμέμικται δὲ τούτοις τὰ Ἰλλυρικὰ ἔθνη τὰ πρὸς τῷ νοτίῳ μέρει τῆς ὀρεινῆς καὶ τὰ ὑπὲρ τοῦ Ἰονίου κόλπου· τῆς γὰρ Ἐπιδάμνου καὶ τῆς Ἀπολλωνίας μέχρι τῶν Κεραυνίων ὑπεροικοῦσι Βυλλίονές τε καὶ Ταυλάντιοι καὶ Παρθῖνοι καὶ Βρῦγοι·
    ΑΡΑ ΤΑ ΠΙΟ ΝΟΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΛΛΥΡΙΚΑ ΕΘΝΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΩΝ ΚΕΡΑΥΝΙΩΝ ΟΡΕΩΝ [ ΔΗΛΑΔΗ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ]ΚΑΙ ΖΟΥΣΑΝΕ ΑΝΑΜΕΙΚΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ-ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΙΚΑΝΕ ΕΚΕΙ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΠΑΤΡΕΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΕΙ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΠΙΔΑΜΝΟΣ ΑΥΛΩΝΑ ΚΛΠ ΚΛΠ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ''''ΙΛΛΥΡΙΚΑ ΕΘΝΗ''' ΚΑΙ '''ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΕΘΝΗ''....ΑΡΑ ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατίνος ιστορικός Λίβιος θεωρούσε την Ήπειρο Ελληνική γη. Την ίδια άποψη είχε και ο Κικέρωνας.
    Ο γεωγράφος Κλαύδιος ο Πτολεμαίος γράφει: ‘’Αρχή Ελλάς από Ωρικία και αρχέγονος Ελλάς η Ήπειρος’’, δηλαδή ότι η Ελλάδα αρχίζει από την Ωρικία και το αρχαιότερο μέρος της Ελλάδας είναι η Ήπειρος. Η Ωρικία βρίσκεται στη σημερινή νότια Αλβανία λιγο βορεια της Χειμαρας...
    Ο Διονύσιος στο Οικουμένης Περιήγησις (στ. 398 και εξ.) θέτει τα όρια της Ελλάδας ώς την Ωρικία και τη Θράκη: ‘’Προς δε νότον μάλα πολλόν υπέρ Θράκην ερίβωλον Ωρικίην θ’ ύπερ αίαν αρείδεται Ελλάδος αρχή πολλόν ανισχομένη δισσή ζωσθείσα θαλάσση.
    Ο Ευτρόπιος γράφει: ‘’Ο Πύρρος, ο βασιλιάς της Ηπείρου, ανήγε την καταγωγή του στον οίκο του Αχιλλέα…Έτσι ο πρεσβευτής του Πύρρου επέστρεψε. Και όταν ο Πύρρος τον ρώτησε τι είδος μέρους είχε βρει ότι η είναι η Ρώμη, ο Κινέας απάντησε ότι είχε δει μια χώρα βασιλιάδων, για την οποία όλα ήταν έτσι, όπως ο Πύρρος μόνος σκέφτηκε ότι είναι στην Ήπειρο και στην υπόλοιπη Ελλάδα’’ (Historiae Romanae Breviarium, XI, XIII). Ξεκάθαρα εδώ ο Ευτρόπιος παρουσιάζει τον Πύρρο να λέει ότι η Ήπειρος αποτελεί μέρος της Ελλάδας.
    ΑΡΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΠΥΡΟΣ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ....
    Fick μετά την ανεύρεση του μαντείου της Δωδώνης από τον Κ. Καραπάνο και των Ελληνικών επιγραφών στο μαντείο έγραψε στις Beitrage του Bezzenberger, τόμ. Γ, σελ. 266: ‘’Η παρανόηση κάποιων χωρίων του Θουκυδίδη, ο οποίος αποβλέποντας στην ανάπτυξη των Ηπειρωτών τους αποκαλεί βάρβαρους, παραπλάνησε κάποιους ερευνητές, ώστε θεώρησαν ότι οι Ηπειρώτες αρχικά δεν ήταν Έλληνες, αλλά εξελληνίστηκαν αργότερα, και έτσι τους ταύτισαν με τους παλαιούς Ιλλυριούς και τωρινούς Αλβανούς. Όλες αυτές οι ασαφείς έννοιες αποβλήθηκαν τώρα διά μιας, και η κοιτίδα του Ελληνισμού καθαρίστηκε από κάθε υπόνοια περί βαρβαρότητας και οι επιγραφές της Δωδώνης γνωρίζουν σε μας την αρχαία Ηπειρωτική διάλεκτο ως μία των βορείων Ελληνικών διαλέκτων, οι οποίες μεταξύ τους όμοιες εκτείνονται από τα Ακροκεραύνια μέχρι τη Βοιωτία και τη μεσημβρινή Θεσσαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εν τω παρόντι Ελλάδος αναντιλέκτως ούσης την πολλήν οι βάρβαροι έχουσι, Μακεδονίαν μεν Θράκες και τινά μέρη της Θεσσαλίας, Ακαρνανίας δε και Αιτωλίας τα άνω Θεσπρωτοί…Ηπειρωτικά έθνη».ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΕΘΝΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΘΝΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ...Η ΟΠΟΙΑ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΛΛΗΝΟΥΣ ΝΗΣΙΩΤΕΣ [ ΗΠΕΙΡΟΣ=ΣΤΕΡΙΑ] ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ,ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΛΠ ΗΠΕΙΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΕΘΝΗ ...ΔΙΝΕΙΑ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ..ΟΤΙ ΤΑ ΕΘΝΗ ΑΥΤΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ [ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΕΦΤΑΝΕ ΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΕΠΕΛΕΝΙ-ΚΟΡΥΤΣΑ ΩΡΙΚΟΥΜ]...ΑΝ ΗΤΑΝ ΙΛΛΥΡΙΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ''ΤΑ ΕΘΝΗ ΙΛΛΥΡΙΩΝ''' , , ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΓΧΕΛΕΙΣ Ο ΣΚΥΛΑΞ.... Ἰλλυριῶν ἔθνος εἰσὶν οἱ Ἐγχελεῖς....ΑΝ ΠΑΛΙ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΗΤΑΝ ΙΛΛΥΡΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ''ΤΑ ΙΛΛΥΡΙΚΑ ΕΘΝΗ'' ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΕΘΝΗ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή