Η μεγάλη συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στη 18η Διεθνή Έκθεση Αλβανίας αποτελεί ένδειξη του ενδιαφέροντος για τη γειτονική χώρα
Την... πόρτα της αλβανικής αγοράς είναι έτοιμο να διαβεί ένα από τα γνωστότερα ονόματα του εγχώριου λιανεμπορίου που επιχειρεί να αξιοποιήσει και στη γειτονική χώρα την εξοικείωση που έχει επιτύχει με τα προϊόντα του η σημαντική σε μέγεθος αλβανική κοινότητα μεταναστών στην Ελλάδα.
Το εγχείρημα πραγματοποιείται από την αλυσίδα super market Carrefour, η οποία έχει συνάψει συμφωνία για τη «φιλοξενία» της στο νεότευκτο εμπορικό κέντρο «Tirana East Gate», που εγκαινιάζεται την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου.
Το κατάστημα της Carrefour έχει συνολική καλυμμένη επιφάνεια 7.000 τ.μ., είναι το πρώτο που ανοίγει στην Αλβανία και χαρακτηρίζεται ως κατάστημα-«άγκυρα», στο Tirana East Gate. Το τελευταίο είναι το μεγαλύτερο shopping mall της Αλβανίας, αναπτύσσεται σε στεγασμένο χώρο 90.000 τ.μ., με parking 3.300 θέσεων, σε απόσταση 4 χλμ., από τα Τίρανα. Απευθύνεται σε 1,1 εκατ. πελάτες από τα Τίρανα όσο και από γειτονικές πόλεις, ενώ η επισκεψιμότητά του υπολογίζεται ότι θα κυμαίνεται σε περίπου 7 εκατ. άτομα ετησίως.
Επέκταση
Στην περίπτωση της αλυσίδας «Carrefour», η επέκταση του πολυεθνικού λιανεμπορικού group επιχειρείται μέσω της βουλγαρικής θυγατρικής του, αλλά όπως τονίστηκε στην «Η» από πηγές και στην ελληνική πρεσβεία στα Τίρανα, συνιστά επένδυση της Carrefour και του ομίλου Μαρινόπουλου.
Σε πρόσφατη συνάντηση, εντός του θέρους, του εκτελεστικού διευθυντή του Carrefour Group C. Charitat με τον πρωθυπουργό της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, τονίστηκε ότι με τη λειτουργία της επένδυσης στο νέο mall τίθενται οι βάσεις για τη δημιουργία δικτύου καταστημάτων και σε άλλες αλβανικές πόλεις.
Γενικά, πάντως, η αλβανική αγορά, φαίνεται πως δεν αφήνει ασυγκίνητους τους Έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι «διαγκωνίζονται» με τους Ιταλούς για την πρώτη θέση, όσον αφορά στη λίστα με τους κορυφαίους επενδυτικούς εταίρους της χώρας. Ειδικά την περίοδο που διανύουμε, όπου λόγω της ύφεσης από την οικονομική κρίση, η εξωστρέφεια εμφανίζεται ως μονόδρομος για τις εγχώριες επιχειρήσεις, ο προορισμός «Αλβανία» λόγω της εγγύτητας, δείχνει ακόμη πιο ελκυστικός επιχειρηματικά.
Διεθνής έκθεση
Απτή απόδειξη της σημασίας που αποδίδεται στη γειτονική χώρα, είναι και η μεγάλη συμμετοχή 65 ελληνικών επιχειρήσεων, κυρίως μικρομεσαίων από τη Β. Ελλάδα, στην 18η Διεθνή Έκθεση Αλβανίας, που θα διεξαχθεί μεταξύ 25 και 30 Νοεμβρίου στα Τίρανα. Τη συμμετοχή έχει οργανώσει η ΔΕΘ Α.Ε, σε συνεργασία με τα βασικά επιμελητήρια της Θεσσαλονίκης και όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά «αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους επιχειρηματίες να έρθουν σε επαφή με την αναδυόμενη αγορά της Αλβανίας».
Την ύπαρξη σοβαρών προοπτικών ανάπτυξης συνεργασιών στη γειτονική χώρα πιστοποιεί, επίσης και η απόφαση της Olympic Air να ξεκινήσει από τις 2 Δεκεμβρίου απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη στα Τίρανα, δύο δύο φορές την εβδομάδα κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.
http://www.imerisia.gr
http://neavi.blogspot.com/2011/11/carrefour.html
Την... πόρτα της αλβανικής αγοράς είναι έτοιμο να διαβεί ένα από τα γνωστότερα ονόματα του εγχώριου λιανεμπορίου που επιχειρεί να αξιοποιήσει και στη γειτονική χώρα την εξοικείωση που έχει επιτύχει με τα προϊόντα του η σημαντική σε μέγεθος αλβανική κοινότητα μεταναστών στην Ελλάδα.
Το εγχείρημα πραγματοποιείται από την αλυσίδα super market Carrefour, η οποία έχει συνάψει συμφωνία για τη «φιλοξενία» της στο νεότευκτο εμπορικό κέντρο «Tirana East Gate», που εγκαινιάζεται την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου.
Το κατάστημα της Carrefour έχει συνολική καλυμμένη επιφάνεια 7.000 τ.μ., είναι το πρώτο που ανοίγει στην Αλβανία και χαρακτηρίζεται ως κατάστημα-«άγκυρα», στο Tirana East Gate. Το τελευταίο είναι το μεγαλύτερο shopping mall της Αλβανίας, αναπτύσσεται σε στεγασμένο χώρο 90.000 τ.μ., με parking 3.300 θέσεων, σε απόσταση 4 χλμ., από τα Τίρανα. Απευθύνεται σε 1,1 εκατ. πελάτες από τα Τίρανα όσο και από γειτονικές πόλεις, ενώ η επισκεψιμότητά του υπολογίζεται ότι θα κυμαίνεται σε περίπου 7 εκατ. άτομα ετησίως.
Επέκταση
Στην περίπτωση της αλυσίδας «Carrefour», η επέκταση του πολυεθνικού λιανεμπορικού group επιχειρείται μέσω της βουλγαρικής θυγατρικής του, αλλά όπως τονίστηκε στην «Η» από πηγές και στην ελληνική πρεσβεία στα Τίρανα, συνιστά επένδυση της Carrefour και του ομίλου Μαρινόπουλου.
Σε πρόσφατη συνάντηση, εντός του θέρους, του εκτελεστικού διευθυντή του Carrefour Group C. Charitat με τον πρωθυπουργό της Αλβανίας Σαλί Μπερίσα, τονίστηκε ότι με τη λειτουργία της επένδυσης στο νέο mall τίθενται οι βάσεις για τη δημιουργία δικτύου καταστημάτων και σε άλλες αλβανικές πόλεις.
Γενικά, πάντως, η αλβανική αγορά, φαίνεται πως δεν αφήνει ασυγκίνητους τους Έλληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι «διαγκωνίζονται» με τους Ιταλούς για την πρώτη θέση, όσον αφορά στη λίστα με τους κορυφαίους επενδυτικούς εταίρους της χώρας. Ειδικά την περίοδο που διανύουμε, όπου λόγω της ύφεσης από την οικονομική κρίση, η εξωστρέφεια εμφανίζεται ως μονόδρομος για τις εγχώριες επιχειρήσεις, ο προορισμός «Αλβανία» λόγω της εγγύτητας, δείχνει ακόμη πιο ελκυστικός επιχειρηματικά.
Διεθνής έκθεση
Απτή απόδειξη της σημασίας που αποδίδεται στη γειτονική χώρα, είναι και η μεγάλη συμμετοχή 65 ελληνικών επιχειρήσεων, κυρίως μικρομεσαίων από τη Β. Ελλάδα, στην 18η Διεθνή Έκθεση Αλβανίας, που θα διεξαχθεί μεταξύ 25 και 30 Νοεμβρίου στα Τίρανα. Τη συμμετοχή έχει οργανώσει η ΔΕΘ Α.Ε, σε συνεργασία με τα βασικά επιμελητήρια της Θεσσαλονίκης και όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά «αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους επιχειρηματίες να έρθουν σε επαφή με την αναδυόμενη αγορά της Αλβανίας».
Την ύπαρξη σοβαρών προοπτικών ανάπτυξης συνεργασιών στη γειτονική χώρα πιστοποιεί, επίσης και η απόφαση της Olympic Air να ξεκινήσει από τις 2 Δεκεμβρίου απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη στα Τίρανα, δύο δύο φορές την εβδομάδα κάθε Δευτέρα και Παρασκευή.
http://www.imerisia.gr
http://neavi.blogspot.com/2011/11/carrefour.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου