Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Οι Αλβανοί θέλουν να αλλάξουν τα σύνορα με την Ελλάδα!



Μιλάνε για αποκατάσταση και επανίδρυση! Πρωτεργάτες οι σοσιαλιστές, με τους οποίους συνεργάζεται το KEAΔ


Άλλο και τούτο. Οι Αλβανοί θέλουν να αλλάξουν τα σύνορα με την Ελλάδα. Μάλιστα μιλάνε για αποκατάσταση και επανίδρυση των συνόρων τους. Δεν ξέρουμε πόσο σοβαρές είναι αυτές οι απόψεις, ωστόσο στην κίνηση για αλλαγή των συνόρων με την Ελλάδα, πρωτοστατεί το σοσιαλιστικό κόμμα, με το οποίο συνεργάζεται το ΚΕΑΔ (κόμμα των Ελλήνων Μειονοτικών της Αλβανίας).
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη συνεδρίαση της Νομικής Επιτροπής της αλβανικής
Βουλής ο βουλευτής του σοσιαλιστικού κόμματος Ilir Gjoni υποστήριξε ότι σήμερα η Αλβανία δεν έχει τα πραγματικά της σύνορα. Σύμφωνα με τους σοσιαλιστές, σε αντίθεση με τη νομοθεσία του 2008, η οποία άφησε τη χώρα χωρίς σύνορα, η νέα πρωτοβουλία καθορίζει σαφώς τα νότια θαλάσσια σύνορα, αλλά και τα βόρεια ρυθμίζοντας και τις ακριβείς συντεταγμένες.

katoci.com
http://neavi.blogspot.com/2012/05/blog-post_229.html

13 σχόλια:

  1. Ο Hobhouse παρατηρούσε πως πλησιάζοντας στο Αργυρόκαστρο άλλαζε η ενδυμασία των χωρικών και τη φαρδιά μάλλινη φουστανέλα των Ελλήνων αντικαθιστούσε η βαμβακερή των Αλβανών, ενώ χρησιμοποιούσαν πλέον περισσότερο την αλβανική γλώσσα. Ενώ μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων οι Χριστιανοί κάτοικοι μιλούσαν περισσότερο τα ελληνικά, εντούτις στην Ηπειρωτική ύπαιθρο οι περισσότεροι μιλούσαν Αλβανικά ενώ ελληνικά μιλούσαν περισσότερο οι άνδρες.

    Όσον αφορά στο Αργυρόκαστρο, ο Holland, ο οποίος επισκέφτηκε την Αλβανία το 1812, αναφέρει ότι η πόλη είχε πληθυσμό 4.000 οικογενειών από τις οποίες μόνο 140 ήταν ελληνικές (H. Holland, Ταξίδια στα Ιόνια νησιά, Ήπειρο, Αλβανία, σελ. 272, εκδ. 1899). Οι πληροφορίες αυτές επιβεβαιώνονται από στοιχεία που δημοσίευσε το 1913 το γενικό στρατηγείο του ελληνικού στρατού, σύμφωνα με τα οποία από τους 11.590 κατοίκους του Αργυροκάστρου οι 9.895 ήταν Αλβανοί και μόνο 1695 Έλληνες (R. Puax, Δυστυχισμένη Βόρειος Ήπειρος, εκδ. 1913). Ο Holland γράφει επίσης ότι οι Χειμαριώτες ανήκουν στην αλβανική φυλή των Λιάπηδων, οι οποίοι ήταν εγκατεστημένοι ανάμεσα στην Αυλώνα και στο Δελβίνο. Άρα το ότι οι Χειμαριώτες είναι δίγλωσσοι (ασχέτως αν έχουν αποκτήσει ελληνική εθνική συνείδηση), δεν είναι αλβανική προπαγάνδα του Χότζα. Ο Αραβαντινός το 1856, αναφερόμενος στην Κορυτσά του 1856, γράφει ότι η πόλη κατοικείτο από 2000 οικογένειες, σχεδόν όλες οικογένειες Αλβανών (Π. Αραβαντινός, Χρονογραφία της Ηπείρου, τόμος 2, σελ. 41, εκδ. 1856).

    Η αλβανική 'Λάιμ' των Σκοπίων, φιλοξενεί ένα 'ιστορικό' κείμενο το οποίο έχει τίτλο «Βρετανός πρωθυπουργός: Είμαι στα Ιωάννινα την πρωτεύουσα της Αλβανίας».
    Το κείμενο αναφέρεται στην ιστορία του Βρετανού Benjamin Disraeli (1804-1881) ο οποίος έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις πιο ζωντανές εικόνες της βρετανικής πολιτικής του δεκάτου ενάτου αιώνα. Είχε διατελέσει δύο φορές πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της Βασίλισσας Βικτωρίας.

    Ο Ντισραέλι σε νεαρή ηλικία είχε κάνει μια μεγάλη περιοδεία στην περιοχή της Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής, φαινομενικά για λόγους υγείας. Το ταξίδι που διήρκεσε 17 μήνες από τον Ιούνιο 1830 έως τον Οκτώβριο του 1831. Ταξίδευσε προς την Ισπανία, τη Μάλτα, την Αλβανία, την Ελλάδα και τη Μέση Ανατολή και αυτά τα ταξίδια με τις εμπειρίες που αποκόμισε τον διαμόρφωσαν από τα πρώτα χρόνια του με όμορφες αναμνήσεις.

    Σύμφωνα με τον αλβανολόγο Robert Elsie, όπως δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του -γράφει η εφημερίδα Λάιμ- παρουσιάζει μία επιστολή του Ντισραέλι που την έγραψε προς τον πατέρα από την Πρέβεζα. Για να μην μακρηγορούμε, λοιπόν, ο Ντισραέλι με δύο συντρόφους του φεύγοντας από την Κέρκυρα, μεταφέροντας μία επιστολή του Frederick Adam, του Βρετανού κυβερνήτη των Ιόνιων Νήσων, πήγε στην Άρτα και στα Ιωάννινα που τότε ήταν υπό την οθωμανική κυριαρχία και χαρακτηρίζει την πόλη των Ιωαννίνων ως πρώην πρωτεύουσα της Νότιας Αλβανίας υπο την οθωμανική κυριαρχία (στο αλβανικό κείμενο: atëherë kryeqyteti i Shqipërisë së jugut nën sundimin otoman).

    Αναφέρει σε ένα σημείο της επιστολής του όπως παρουσιάζεται στην αλβανική εφημερίδα «Λάιμ» στα αλβανικά:
    «E kam përmendur në letrën që të dërgova, se ka mundësi t'i bëj një vizitë Vezirit të madh në lagjet e tij në Janinë, kryeqyteti i Shqipërisë»
    Δηλαδή,
    «Ανέφερα στην επιστολή που σας έστειλα, ότι μπορεί να κάνω μια επίσκεψη στο Μεγάλο Βεζίρη και στις γειτονιές του στα Ιωάννινα, την πρωτεύουσα της Αλβανίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης, όπως φαίνεται οι Έλληνες της Αλβανίας (οι Βορειοηπειρώτες) μετανάστευσαν εκεί από νοτιότερα μετά τον 13ο αιώνα και δεν έχουν καμιά σχέση με τους αρχαίους Έλληνες της Ιλλυρίας. Αυτό άλλωστε το μαρτυράει η πλήρης ανυπαρξία ιχνών αρχαιοελληνικής γλώσσας στην περιοχή, όπως στη γλώσσα των Ποντίων για παράδειγμα. Άρα η ιδανική εικόνα μια ελληνικής Βορείας Ηπείρου που την εξαλβάνισαν οι κακοί Αλβανοί με τη δημιουργία του αλβανικού κράτους, είναι μια εθνική νεοελληνική φαντασίωση.

    Ποιά ήταν όμως η Αλβανία και ποιοι οι Αλβανοί; Ας δούμε την απάντηση στο ερώτημα αυτό από το περιοδικό «Πρεβεζιάνικα Χρονικά»: «Άνω και Κάτω Αλβανία. Αν και τα όρια των δύο αυτών διαιρέσεων είναι πολύ ασαφή. Θα μπορούσαμε ορθά να τις ονομάσουμε Ιλλυρική Αλβανία και Ηπειρωτική Αλβανία. Οι περιοχές που υπάρχουν σε αυτή τη χώρα είναι: Σκούταρι (Σκόδρα), Άνω και Κάτω Ντίμπρα, Κρούγια, Ντούλτσινο, Δυρράχιο, Τίρανα, Ελμπασάν, Οχρίδα, Αυλώνα, Μπεράτι, Μουζακιά, Ντεσνίτσα, Σκραπάρι, Κορυτσά, Κολώνια, Κόνιτσα, Δαγκλή, Τοσκαριά, Μαλακάστρα, Αλμπέρι (ή Λιαπουριά), Αργυρόκαστρο, Χειμάρα, Δέλβινο, Λιουτζαριά, Ζαγόρια, Παλαιο-Πογωνιανή, Γιάννενα και Τσαμουριά. Θα μπορούσε ίσως τώρα να προστεθεί η Άρτα και ο Λούρος, καθώς ζουν σε αυτές τις επαρχίες τόσοι Αλβανοί όσοι και στις περισσότερες από τις πιο πάνω περιοχές……Κατά την άποψη του συνταγματάρχη Ληκ (Leake), ο οποίος μπορεί να κρίνει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον, είναι απόγονοι κάποιου αρχαίου Ιλλυρικού φύλου που κατάφεραν, λόγω των ορεινών συνόρων τους να μην επιμειχθούν με τους Γότθους, Ούννους, Σκλαβούνους και άλλους λαούς που εισέβαλλαν και εγκαταστάθηκαν στις γύρω περιοχές» («Πρεβεζιάνικα Χρονικά», τ. 41-42, Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2005, Δημοτική Βιβλιοθήκη της Πρέβεζας).

    Αξιοσημείωτα είναι τα όσα λέει ο Χαλκοκονδύλης το 1418 ότι στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας και της Αμβρακίας (Άρτα-Πρέβεζα) Έλληνες κατοικούσαν μόνο σε παράλια χωριά, ενώ οι κάτοικοι της επαρχίας ηταν ‘βάρβαροι’:
    «Συγκατέλαβε παρά μικρόν την απ' Αιτωλών μέχρι Θεσπρωτών και Μολοττών, ή της Ηπείρου μέρος, ου ξύμπασα, αλλά τι και της Αχαΐας τελει, όσον απ' Αχελώου μέχρι Ευήνου διήκει ποταμού. Πάσης δε εκείνης τα μεν επι θάλαττα χωριά Έλληνες ώκουν, τα δ' ανωτέρω και προς μεσογαίαν βάρβαροι και πάλαι και νυν».

    Επομένως η άποψη περί μιας αμιγούς ελληνικής Ηπείρου μέχρι το Δυρράχιο από την αρχαιότητα είναι μια προπαγανδιστική εθνικιστική και μη αληθινή τοποθέτηση. Οι Αλβανοί είναι αυτόχθονες στα Βαλκάνια και στην Ήπειρο (ή τουλάχιστον σε μέρος αυτής).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ Η ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.....ΑΛΗ ΠΑΣΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΛΕΓΟΤΑΝΕ ΕΚΕΙ ΕΙΧΕ ΤΑ ΣΑΡΑΓΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ [ΛΙΑΠΗΔΕΣ ΑΡΑ ΜΗ ΝΤΟΠΙΟΙ]ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΟΛΕΙΣ [ ΔΕΛΒΙΝΟ ΑΥΛΩΝΑ ΚΛΠ] ΟΙ ΠΑΣΑΔΕΣ ΟΙ ΜΠΕΗΔΕΣ ΟΙ ΑΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΝΕ ΑΠΟ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ..ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ...ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΟΥΣΑ ΤΟΥ ΒΙΛΑΕΤΙΟΥ ΟΛΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ...ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΕΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΒΙΛΑΕΤΙΟΥ ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ...ΕΤΣΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ[ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ] ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ....ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΟΡΙΣΕΙ Ως ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ....ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΔΙΟΗΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ '''ΑΛΒΑΝΟΙ''' ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΗΤΑΝ '''ΤΟΣΟ'' ΠΟΛΥ ΦΙΛΛΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ'''ΔΕΝ ΤΟ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΧΑΙΡΙ''''....ΑΚΥΡΟ ΦΙΛΕ...ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ ΤΕΠΕΛΕΝΛΗΣ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΠΟΛΥΛΠΗΘΕΙΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΚΙΠΕΤΑΡ Η ΑΛΒΑΝΟΥΣ...ΑΥΤΟΙ ΕΙΠΑΜΕ ΖΟΥΣΑΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ[ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΙΤΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ]...ΟΥΤΕ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΟΥΤΕ ΑΡΤΑ ΟΥΤΕ ΠΡΕΒΕΖΑ
    ΟΣΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΔΥΡΑΧΙΟ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΝΤΟΠΙΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΣΤΗ ΗΠΕΙΡΟ....
    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΙΛΛΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΩΝ.....ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ....ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΟΣ...ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΕΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΟΙ ETHNIKE AYTOCHONOY [ BEΡΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ] ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ...ΑΚΥΡΟ ......ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΜΗ ΝΤΟΠΙΟΙ''' ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΗΓΗ...ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΥΡΑ....ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΝΤΙΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΚΥΠΡΙΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΟΙ ΕΠΤΑΝΗΣΙΟΙ ΚΛΠ ΚΛΠ ...ΑΥΤΟΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΗΡΞΑΝΕ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ''ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟ''' ΑΠΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΑ ΑΝΟΜΟΙΑ.....ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΛΕΙΒΑΔΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ;;...ΑΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ..... ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ...ΕΝΩ ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑ ''ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ'''...ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΦΙΛΕ...ΕΔΩ ΕΣΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΝΤΟΠΙΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΟΧΙ ΑΡΧΑΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΚΑΙ ΝΟΤΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ...ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟΟΟΟΟ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ...ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΟΣΕΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ.....ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ...ΟΧΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΕΣ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΟΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ....ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ...ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΕΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ.....ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αξιοσημείωτα είναι τα όσα λέει ο Χαλκοκονδύλης το 1418 ότι στην περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας και της Αμβρακίας (Άρτα-Πρέβεζα) Έλληνες κατοικούσαν μόνο σε παράλια χωριά, ενώ οι κάτοικοι της επαρχίας ηταν ‘βάρβαροι’:
    «Συγκατέλαβε παρά μικρόν την απ' Αιτωλών μέχρι Θεσπρωτών και Μολοττών, ή της Ηπείρου μέρος, ου ξύμπασα, αλλά τι και της Αχαΐας τελει, όσον απ' Αχελώου μέχρι Ευήνου διήκει ποταμού. Πάσης δε εκείνης τα μεν επι θάλαττα χωριά Έλληνες ώκουν, τα δ' ανωτέρω και προς μεσογαίαν βάρβαροι και πάλαι και νυν
    ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ....ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΠΗΓΗ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ....ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ... Η ΠΗΓΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΧΙ ΩΣ ΚΑΤΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΩΣ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΣ ...ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ....ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ....ΑΦΟΥ ΟΙ '''ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΠΗΓΗ ΕΙΧΑΝΕ ΜΟΛΙΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΥΤΕ ΣΚΙΠΕΤΑΡΟΙ...ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΒΑΝΑ ΟΡΗ...ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΙΔΡΥΣΑΝΕ ΗΓΕΜΟΝΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ [ΕΝΙΑΙΑΣ] ΗΠΕΙΡΟΥ [ ΖΕΝΕΒΙΣΙ ΣΤΟ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ , ΣΠΑΤΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ] ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΥΓΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΗΓΕΜΟΝΕΣ [ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΛΠ ] ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝΕ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ....ΑΡΑ ΑΥΤΗ Η ΠΗΓΗ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ , ΠΡΩΣΟΡΙΝΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΩΝ....ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΕΣΥ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΩΣ ΣΚΙΠΕΤΑΡ-ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝΕ ΕΚΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.....ΠΑΡΕΡΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΗΓΩΝ....ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΡΙΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ.....ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΦΟΙΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΧΕΙΜΑΡΑ ΗΤΑΝ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ ...ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ Η ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΑΥΤΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ....ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΕΚΑΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΑΙΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΕΟΦΕΡΜΕΝΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατά την άποψη του συνταγματάρχη Ληκ (Leake), ο οποίος μπορεί να κρίνει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον, είναι απόγονοι κάποιου αρχαίου Ιλλυρικού φύλου που κατάφεραν, λόγω των ορεινών συνόρων τους να μην επιμειχθούν με τους Γότθους, Ούννους, Σκλαβούνους και άλλους λαούς που εισέβαλλαν και εγκαταστάθηκαν στις γύρω περιοχές» («Πρεβεζιάνικα Χρονικά», τ. 41-42, Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2005, Δημοτική Βιβλιοθήκη της Πρέβεζας
    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΗΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΛΟΓΟΣ...ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΛΟΓΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΝ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ.....ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΤΕΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ''ΑΛΒΑΝΙΑ''...
    ΠΡΩΤΟΝ ΛΕΕΙ - ΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΗΚ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΙΛΛΥΡΙΟΙ...ΚΑΠΟΙΟΥ ΙΛΛΥΡΙΚΟΥ ΦΥΛΟΥ ΛΕΕΙ...ΟΥΤΕ ΡΩΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΕΜΑΘΕ ΟΥΤΕ ΜΕΛΑΤΗΣΕ ΟΥΤΕ ΕΡΕΥΝΗΣΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ...ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ;;..ΜΑΛΛΟΝ ΙΛΛΥΡΙΟΙ........ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΛΕΕΙ-ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΛΗΚ ΟΤΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΦΥΛΑ.....ΟΜΩΣ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ...ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΟΔΟ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΧΟΥΝ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑΝ....ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ....ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΛΗΚ ΑΦΟΥ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΝ [ ΛΕΩ ΑΝ ]ΚΑΤΑΓΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ ΚΑΤΑΓΕΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΥΛΑ [ΣΛΑΒΩΝ ΟΥΝΩΝ ΓΟΤΘΩΝ ΝΟΡΜΑΝΔΩΝ] ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ......ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟΥΡΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΤΕ ΙΔΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΡΑ ΝΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.....ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΜΟΝΤΕΑΛΒΑΝΟ ΤΟΝ 16ο ΑΙΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ''''' ΑΛΛΟΣ ΜΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟ ΑΛΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟ Η ΑΛΛΟ ΣΥΓΓΕΝΗ'''....ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.....Ο ΠΡΟΓΟΝΟΣ ΤΟ ΑΛΗ ΠΑΣΑ, Ο ΧΟΥΣΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΠΕΛΕΝΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΓΑΡΔΙΚΙΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΝΕ ΑΤΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ...ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ Η ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ....ΑΦΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΕΓΚΑΘΗΣΤΟΥΣΑΝΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥΣ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΟΤΙ Η ΔΩΔΩΝΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ..''ΑΛΒΑΝΙΚΗ''' ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝΕ ΟΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ TOY AIMILIOY PAYLOY [ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ K....ΟΜVΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΩΖΕΙ [TA XΡONIA EKEINA] ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟ ΕΚΟΨΕ ΤΟ '''ΒΕΒΗΛΟ'' ΧΕΡΙ ΕΝΟΣ ΙΛΛΡΙΟΥ....ΕΙΠΑΜΕ...ΟΤΙ Η ΙΛΛΥΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΩΝ ΧΑΟΝΩΝ .....ΕΙΠΑΜΕ.ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΟΙ ΑΛΛΟ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ...
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΑΞ ΑΝΑΦΕΡΕΙ

    ΧΑΟΝΕΣ. Μετὰ δὲ Ἰλλυριοὺς Χάονες. Ἡ δὲ
    Χαονία ἐστὶν εὐλίμενος· οἰκοῦσι δὲ κατὰ κώμας οἱ
    Χάονες.
    ΑΡΑΝΟΤΙΩΣ ΤΩΝ ΙΛΛΥΡΙΩΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΧΑΟΝΕΣ...ΑΡΑ ΑΛΛΟ ΙΛΛΥΡΙΟΙ ΑΛΛΟ ΧΑΟΝΕΣ-ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ-ΕΛΛΗΝΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙ ΤΣΑΜΗΔΩΝ...ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ ΠΡΙΝ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΧΡΟΝΙΑ [ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.....ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ [ ΗΠΕΙΡΟΣ ΡΟΥΜΕΛΗ ΜΩΡΙΑΣ ΚΛΠ]......
    Οι Τσάμηδες κατοικούσι την παλαιάν Θεσπρωτίαν, νυν δε λεγομένην Παρακάλαμον, η κατοικία των αρχίζει από το Σούλιον και τελειώνει εις τον Δώδωνα (Μπίστριτζα) ποταμόν, είναι θρήσκοι, αλαζόνες και ορμητικότεροι από τους άλλους εις τους πολέμους, όστις όμως ανθέξη την πρώτην ορμήν των, εύκολα τους τρέπει έπειτα εις φυγήν, επειδή είναι καθ΄ υπερβολήν αμφιρρεπείς` δεν φυλάττουσι τόσον τας συμφωνίας και υποσχέσεις, ευφημίζονται δε παρά πάντων ως επιτηδειότεροι χορευταί, και τοις αρέσκει ο πολύτιμος ιματισμός` είναι εύρωστοι και εύσχημοι` και μολονότι ομιλούσι την αλβανικήν διάλεκτον, ως φυσικήν αλλά και μετά την απλοελληνικήν, εκφράζονται όμως ορθώς άνδρες τε και γυναίκες και μάλιστα όσοι κατοικούν τα πέριξ της Παραμυθίας.
    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΛΙΟ ΕΝΝΟΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΩΝ ΤΟ ΓΑΡΔΙΚΙ ...ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ..
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΟΟΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ...ΕΙΠΑΜΕ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΛΕΓΟΤΑΝΕ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΟΡΕΙΩΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΑΣ , ΔΥΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΦΙΛΙΑΤΩΝ[ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ] ....ΤΑ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΛΕΓΟΤΑΝΕ ΟΛΗ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΣΤΗ ΗΠΕΙΡΟ ΕΤΣΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΥΡΟΥ...ΔΕΥΤΕΡΟΝ...ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝΕ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ...ΔΗΛΑΔΗ 4 ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ 2.5 ΑΙΩΝΕΣ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΙΑΙΩΝ ΕΚΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ....Ε ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ 2 Η 3 ΤΡΟΠΟΥΣ ...........Η ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 15ο ΑΙΩΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΙΩΝΑΜΕΤΑ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΤΗΚΑΝΕ [ ΠΡΙΝ ΤΟΝ 15 ο ΑΙΩΝΑ ΔΕΝ ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΕ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΤΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ] ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΘΗΚΑΝΕ ΝΤΟΠΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΓΛΩΣΣΕΣ .......Η ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ[ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝΕ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ] ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΘΗΚΑΝΕ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΦΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝΕ ΕΠΙΓΑΜΕΙΕΣ ΜΕ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ-ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ[ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΣ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΒΑΣΗ ΣΑΡΙΑΣ].....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣ...ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΝΕΝΑ '''ΕΛΛΗΝΙΚΟ''' ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ [ΜΠΕΗΔΕΣ ΑΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΣΑΔΕΣ] ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΙ ΜΟΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΦΕΡΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ.....ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΝΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΑΦΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΑΙΟΥΣ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥΣ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΑΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΤΕ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΑ ΑΠΑΤΗΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΜΟΥΡΓΚΑΝΑΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ...ΑΡΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΑΝΕ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟ ΠΡΟΣ ΠΑΠΠΟ....ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΕΡΑΙΒΟΣ [ δεν φυλάττουσι τόσον τας συμφωνίας και υποσχέσεις] ΕΠΙΒΕΒΑΙΟΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ [ ΤΣΑΜ ΠΑΜΠΕΣ ΜΕ ΘΗΚ ΝΕ ΜΕΣ]...ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ [τοις αρέσκει ο πολύτιμος ιματισμός` είναι εύρωστοι και εύσχημοι ] ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΗΘΕΣ..ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΗΡΧΑΝΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ '''ΤΣΑΜΗΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΓΑΜΟΣ ΣΟΥ Η ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ'''''ΔΗΛΑΔΗ '''ΚΑΛΟΝΤΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ'''..
    ΑΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΗΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KAI TO LEV AYTO GIATI STHN ALBANIA LENE OTI OI SOYLIVTES DE MILAGANE ELLHNIKA....ΜΑ ΕΔΩ ΜΙΛΑΓΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΤΑΣ ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΤΣΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΓΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ;;;....Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕ ΑΛΗ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.....
    Άρα η ιδανική εικόνα μια ελληνικής Βορείας Ηπείρου που την εξαλβάνισαν οι κακοί Αλβανοί με τη δημιουργία του αλβανικού κράτους, είναι μια εθνική νεοελληνική φαντασίωση.
    ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ..ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΕΣ...
    ΓΑΙ ΤΗ ΒΟΣΚΟΠΟΛΗ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΡΥΤΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;ΤΡΙΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΤΟ 1760 ΜΕ 35000 ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΛΑΧΟΥΣ...ΕΚΕΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΗ ΑΛΛΙΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΕΚΕΙ ΤΥΠΩΣΝΕ ΕΝΑ [ ΤΟ ΠΡΩΤΟ] ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΟΒΛΑΧΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ...ΚΑΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΟ 1770 ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΤΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΩΝ .... ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΖΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΣΚΟΠΟΛΙΤΕΣ.... ΚΑΙ ΤΟ 1821 ΚΑΙ ΤΟ1914 ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΩΡΙΟ 2500 ΚΑΤΟΙΚΩΝ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ.....ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΑΚΟΜΑ...ΟΣΟΙ ΓΛΥΤΩΣΑΝΕ ΚΑΤΑΦΥΓΑΝΕ ΝΟΤΙΑ ΣΤΗ ΚΟΡΥΤΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ........ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.....ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ.....ΑΘΩΟΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ...ΕΝΩ ΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΜΟΝΟ ΑΘΩΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΝ ΑΛΗ ΣΟΥΛΙΟΤ ΠΕΡΙ ΕΞΑΛΒΑΝΙΣΜΟΥ Η ΟΧΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ....παμε να δουμε πως συρικνωνετε ο ελληνισμος ...ας αρχισουμε με μερικα απο τα αλβανικα σημερα χωρια νοτιως του Αργυροκαστρου ....ως γνωστον και το χωριο λαζαρατ [λαζαρατες] το τελευταιο πριν το αργυροκαστρο... λεγοτανε αγιος λαζαρος και ηταν ελληνικο χριστιανικο μεχρι τα μεσα του 18ου αιωνα οπως διασωζει η τοπικη παραδοση...εγινε αλβανικο..την περίοδο που πασάς στην περιοχή ήταν ο Καπλάν Πασά είχε διατάξει τα γυναικόπαιδα από τους Λαζαράτες να κουβαλήσουν ως αγγαρεία νερό από τους μύλους του Δελβίνου. Όταν το έμαθαν οι Λαζαριτινοί, πήραν τις οικογένειές τους και αναχώρησαν για το μέρος που εργάζονταν, όπου και έφτασαν μετά από 40 ημέρες και ίδρυσαν χωριό 500 οικογενειών. Όταν το χωριό έμεινε άδειο ο πασάς παραχώρησε το χωριό τους σε πτωχούς Λιάμπηδες από το Ζουλιάτη και Πιτσαριώτες οι οποίοι αναμείχθηκαν με τουρκικό πληθυσμό...λαζαρατες πριν το αργυροκαστρο [τζιροκαστερ στα αλβανικα εργκερια[αργυρο στα τουρκικα που δειχνουν οτι αργυροκαστρο ηταν η ντοπια ονομασια..το γραφω γιατι στην εθνικισ τικη αλβανια παιζουν και με το ονομα του....αλλα χωριο το τουρκαλβανικο σημερα Λιμποχοβες.... στη Δυτική Μακεδονία οι παλιοί Λιμποχοβινοί αφού εκδιώχθηκαν τον 16 αιώνα από τους Τούρκους, οι οποίοι λίγο αργότερα τους αντικατέστησαν από Τουρκαλβανούς αξιωματικούς , ίδρυσαν συνοικισμό με το όνομα Αγία Μαρίνα[13] (παλιά Μονή της περιοχής τους και όνομα της κωμοπόλεως του Λιμποχόβου) , που σήμερα ονομάζεται Βλαχοπαναγιά. Από τότε το Λιμπόχοβο έγινε κέντρο αγάδων. ....αλλα ακομα και δυτικοτερα περιξ και ανω του λεσκοβικιου οι χριστιανοι κατοικοι του οποιου συμμετειχανε στην αυτονομη βορειο ηπειρο το 1914 εχουμε τα αλβανικα [αλλα και τα '''αλβανικα''''] σημερα χωρια ...μελισινι σαρανταπορο ,κουταλη,φουρκα,,μεσσαρια,μοναστηρι,ελεουσα,σοροπολι.πετρανι,καλιουδι.......βλεπουμε οτι αφελληνισμος εινα σταδιακος και συνεχιζομενος...υπουλη και μουλοχτη η συρικνωση του ελληνισμου...οχι ''μια και εξω''..για αυτο και δεν αντιλαμβανομαστε το κακο που γινετε....απο πολυ παλια...αυτο δειχννει ο αριθμος αυτος των ελληνικων τοπονυμιων στην περιοχη αυτη [ την εκτος μειονοτικης ζωνης περιοχη ]
    Ας σημειωσουμε οτι περα απο τα μετεπειτα αλβανικα λαζαρατ και λιμποχοβες ακομα και το χωριο [ αλβανικο] της περιοχης με το ονομα χρυσοδουλη η ακομα και περιξ των αγιων σαραντα χωριο με το ονομα παντελεημων [ τσαμικο σημερα - εξισλαμισμενοι διγλωσσοι αρχικα] δειχνει πολλα για το τι συνεβαινε στην περιοχη εκεινη....και την εθνικοτητα των κατοικων πριν 200 χρονια...οχι οτι τα τοπονυμια ειναι πανακεια...αλλα εδω εχουμε συνδυασμο τοπονυμιων και ιστορικης παραδοσης - μνημης..τα οποια διαψευδουν τα μεγαλοαλβανικα παραμυθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "ως γνωστον και το χωριο λαζαρατ [λαζαρατες] το τελευταιο πριν το αργυροκαστρο... λεγοτανε αγιος λαζαρος"

    Από πού και ως πού γνωστό; Και γω σου λέω πως δεν είναι έτσι. Οι Λαζαρατινοί προέρχονται από το Προγκονάτι, που με αρχηγό τον Λάζαρο έφυγαν από εκεί και έχτισαν το χωριό Λαζαράτι (Lazarat)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτό έγινε πριν οι Λιάπηδες γίνουν μουσουλμάνοι. Μάλιστα μερικοί Λαζαρατιξνοί μετανάστευσαν τον 17ο αιώνα στην Ανατολική Θράκη.

      Διαγραφή