Όταν ο Μέγας Αλέξανδρος το έτος 324 π.χ. εις την ΟΠΙΔΑ (αρχαία πόλη πλησίον της σημερινής Βαγδάτης- προτεύουσας του Ιράκ), εκφώνησε τον όρκο του, ο οποίος ΟΡΚΟΣ, έγινε για να εξασφαλίσει μεταξύ των ανθρώπων, ανεξαρτήτου φυλής και χρώματος, Ελευθερία – Δικαιοσύνη – Ισότητα και Ευδοκία (κήρυγμα παγκόσμιας ειρήνης και αγάπης), προσπάθησε να τον πλησιάσει ένας ζητιάνος. Η προσωπική του φρουρά τον απομάκρυνε αλλά ο στρατηλάτης τους διάταξε να τον αφήσουν να πλησιάσει και τους είπε: «Δώστε του μια πόλη!» Ξαφνιασμένος ο ζητιάνος απάντησε: Τι να την κάνω; Για να πάρει από τον Μέγα Αλέξανδρο την απάντηση:
«Άλλη φορά πρέπει να ξέρεις τι ζητάς, απο ποιόν το ζητάς, το χρόνο που το ζητάς, και τι θα κάνεις μ’ αυτό που ζητάς.»
Η απάντηση του Μέγα Αλέξανδρου στο ζητιάνο βασίζεται στον τρόπο σκέψεις – γνώσεις – δράσης που του δίδαξε ο μεγάλος του δάσκαλος Αριστοτέλης: - «Ως γνώση η Αρετή (αποτελεί ανεξάντλητο θέμα φιλοσοφικής συζήτησης), διότι πάνω απο κάθε Αλήθεια, υπάρχει η αλήθεια της Αρετής και είναι έργο κάθε πεπαιδευμένου ανθρώπου, να εξετάζει συνεχώς, «πως υπέρ πάσης άλλης Αλήθειας, υπάρχει η αλήθεια της Αρετής». Δ.λ.δ. «Το εμείς συμφέρει όλους στην κοινωνία και όχι το εγώ.»
Ο άνθρωπος πρέπει να αναζητεί πρώτον, από το εσωτερικό του εαυτού του, τις Αλήθειες εκείνες που θα τον οδηγήσουν στη γνώση και στη ζήτηση για να προηγηθεί η αυτοεξέταση και κατόπι η εξέταση των άλλων.
«Παν αγαθό είναι ωφέλιμο, αλλά όχι και ότι παν ωφέλιμο είναι αγαθό» Σωκράτης. Και οι προγονοί μας μας δίδαξαν: «Το πιο εύκολο πράγμα στον άνθρωπο, είναι να κάνει το λογαριασμό του άλλου, το πιο δύσκολο να κάνει του εαυτού του».
Εκάναμε αυτή την σύντομη περίληψη, για να μπορέσουμε να αναλύσουμε την πολιτική και κοινωνική κατάσταση του χθες και του σήμερα στην Ελληνική Εθνική Μειονότητα. Και τώρα στα δια, ταύτα:
Σε μια σύντομη επισκόπιση της σχεδόν 20 ετής περιόδου, που δραστηροποιήθηκε στην Ελληνική Εθνική Μειονότητα, ο πολιτικός φορέας ΚΕΑΔ – ΟΜΟΝΟΙΑ, θα διαπιστώσουμε ότι, αυτό που έπραξε αυτό το πολιτικό σύστημα, συμπίπτει κυριολεκτικά με την απάντηση που ο Μέγας Αλέξανδρος έδωσε στο ζητιάνο, δ.λ.δ. Δεν ήξεραν τι πρέπει να ζητήσουν, απο ποιόν, και το χρόνο που θα ζητούσαν, για να κάνουν μια επανάσταση και έτσι απο ηγέτες και αναμορφωτές στις εξελίξεις στην ΕΕΜ, υπήρξαν θύμα της.
Οι σκέψεις τους και η γνώσης δεν ανέβασε το φως της συνείδησης τους για να γνωρίσουν την Αλήθεια η οποία ήταν κρυμμένη στο νού τους (έδρα κρίσεων στη διάνοια,) στο εξωτερικό μέρος της ψυχή τους. Σαν αποτέλεσμα διέλυσαν όλους τους δημοκρατικούς θεσμούς για τη λειτουργία ενός κόμματος (γραφεία κλειστά, δίχως έντιπο πληροφόρησης και επικοινωνίας, δίχως μελέτες, προγράμματα κ.α.), απέρρηψαν τη διδασκαλία και τις ανάγκες του λαού που αντιπροσωπούσαν και έγιναν σύγχρονοι δικτάτορες, οπαδοί του ΕΓΩ και ζητιάνοι με «το σακούλι του Αναστάση στην πλάτη.»
Αυτά επίσπευσαν την επιβλημένη ανάγκη για «Αλλαγή.» Γι’ αυτό όπως ζητεί ο Αριστοτέλης οι αρχόμενοι πρέπει να είναι σε θέση να κυβερνήσουν, αφού πρέπει να έχουν τύχη, αντάξια της παιδείας και να μη είναι αμαθείς, ανεπάγγελτοι, δημαγωγοί και μειωμένης ηθικής και Αρετής. Έχωντας υπόψη τη σύνθεση της ηγεσίας του κόμματος «ΜΕΓΑ» από εκπαιδευτική, τεχνικό – επαγγελματικη και πολιτιστική άποψη, μπορούμε να ελπίσουμε ότι αυτό που υποστηρίζει ο πατέρας της λογικής Αριστοτέλης, θα γίνει πραγματικότητα ότι: «της παιδείας οι ρίζες μεν είναι πικρές, οι δε καρποί της γλυκοί.»
Η φιλοτιμία και η μεγαλοφροσύνη παρακινούν, πάρα πολύ τους ανθρώπους όπως για την εξέλιξη της σύγχρονης οικονομίας και καλυτέρευσης των συνθηκών ζωής, της υπεράσπισης της πατρίδας, την επικράτηση της δικαιοσύνης, για τα οποία θυσιάζουν ακόμα και τη ζωή τους. Να λοιπόν τι πρέπει να κάνει η νέα ηγεσία του ΜΕGΑ, με συλλογικότητα για την εδραίωση της Δημοκρατίας, (Ελευθερίας, Ισότητας, Δικαιοσύνης, Φιλοπατρίας, Αγάπης και Αξιοκρατίας) και όχι πολυταρχίας, αμάθειας, δημαγωγίας, κακίας και μίσους (φρούτα της μέχρι σήμερα εποχής), δυστηχώς στον τόπο μας. Επιτρέψτε μου να σας αναφέρω το τι έλεγε για την «συκοφαντία» στην Δωδεκάδελτο ο μεγάλος δάσκαλος και πολιτικός ΕΡΜΟΔΩΡΟΣ: « Ο κοινός κακόλογος, σκοτώνει την τιμή του ανθρώπου, ενώ ο φονιάς τη ζωή, αλλά επιδή η τιμή, είναι ανώτερη από τη ζωή (κατά το Σωκράτη), τότε η κακολογία είναι «βαρύτερη από το φόνο» διότι ο φονιάς με μια σφαίρα σκοτώνει με μεγάλο κίνδυνο της ζωής του μόνο «ζωντανούς», ενώ ο κακόλογος με μεγάλη ασφάλεια και με ένα μόνο του λόγο, φονεύει την τιμή «ζωντανών και πεθαμένων.»
Και τώρα θέλω να παρουσιάσω μερικές ταπινές μου σκέψεις και προτάσεις, για τις σχέσεις και συμμαχίες, που πρέπει να έχει στο μέλλον η ηγεσία του ΜΕGΑ, μέσα και έξω από την επικράτεια μας, στη σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε:
1. Στον εσωτερικό τομέα για να κτίσουμε ένα νέο μέλλον πρέπει να διώξουμε τη μούχλα του παρελθόντος που μας πνίγει και μας κάνει να ντρεπόμαστε, να κάνουμε μια βαθυά κάθαρση, εξιλέωση, απο μικρές, ασήμαντες και σκουριασμένες σκέψεις, από κούφια πιστεύω και ιδεολογικά σκουπίδια.
2. Οι σχέσεις μας με τις άλλες πολιτικές δυνάμεις, της χώρας που έχομε την τύχη να ζούμε, πρέπει να είναι φιλικές και ισότιμες αλλά και απαιτητικές για την διασφάλυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προπαντώς στο τομέα της παιδείας, που βρίσκεται στα μαύρα χάλια. Οι συμμαχίες πολύ προσεκτικές και αμιβαία οφέλιμες.
3. Απο τη μεγάλη βαλκανική κρίση είναι φανερό ότι ηττημένη βγήκε η Ελληνική Εθνική Μειονότητα, αφού δεν κατόρθωσε να γίνει μέρος του προβλήματος και επομένως να συμπεριληφθεί στο βαλκανικό διακανονισμό των μειονοτικών προβλημάτων. Έτσι αποκαλύφθηκε ακόμη μια φορά η έλλειψη οποιασδήποτε πολιτικής από μέρος της επίσημης Ελλάδος, εγκαταλείποντας στην τύχη της την Ελληνική Εθνική Μειονότητα μη επιθυμώντας να την στηρίξει πολιτικά και οικονομικά, παρόλο που είχε τη μοναδική ευκαιρία να θέσει πειστικά στο ΝΑΤΟ, την Ε.Ε. ως και Ο.Η.Ε. το θέμα της προστασίας της Ε.Ε.Μ., δείχνοντας ένα αυξημένο και άκαιρο φόβο αντιπερισπασμού σε βάρος της. Στη παρούσα χρονική περίοδο της ρευστότητας και του αχαλίνωτου αλβανικού μεγαλοϊδεατισμού λαμβάνοντας υπόψη και τη διαλυμένη κοινωνική και οικονομική συνοχή στην Αλβανία, που η υποκρισία και η ωμή παραβίαση του διεθνούς δικαίου, συστηματικά αγνοείται, είναι αναγκαία η άμεση αλλαγή της παρούσας πολιτικής των ελληνικών κυβερνήσεων. Απο την πατρίδα Ελλάδα πρέπει με τόλμη και επιστημονική μελέτη να διεκδικήσουμε ότι μας ανίκει.
4. Η πολιτική σχέση με την τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να βασίζεται στην αυτόνομη διοικητική, πολιτισμική και εκπαιδευτική με μορφωμένα στελέχη με ανοιχτά μυαλά, για να στελεχώσουν τις τοπικές κοινότητες, την παιδεία, αλλά και κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.
Ως αναφορά τα διάφορα σωματεία που βρίσκονται στην Ελλάδα, πολυκερματισμένα και διασπαρμένα πρέπει να οργανωθούν σε ένα ενιαίο κεντρικό όργανο, για να μπορέσουμε να βοηθήσουν και αυτοί οι οργανισμοί προπαντώς:
- Στην απογραφή του πληθυσμού το 2011 βάση εθνικότητας.
- Στην απογραφή των περιουσιών των ελλήνων στην Αλβανία.
5. Η επιστροφή των ανθρώπων μας στην ιδιαίτερη τους πατρίδα πρέπει να ασχολήσει πολύ σοβαρά την ηγεσία του «ΜΕGΑ» όσο δεν είναι αργά.
- Η ευτυχία και η δυστυχία αιώνια δεν βαστάνε στο δύστυχο το γένος.-
Αλέξης Τσάκας
Πολιτικός μηχανικός, πρόεδρος ΜΚΟ «ΑRΤΕΚ»
Aναδημοσίευση από:mega-eemm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου