Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή Μιχάλη Κυρούση προς τους Βορειοηπειρώτες


Αγαπητέ συμπατριώτη,

κατάγομαι από το Βοδίνο Δροπόλεως Αργυροκάστρου της Βορείου Ηπείρου.Γεννήθηκα το 1965 και διαβιώ μόνιμα με την οικογένειά μου στην Αθήνα.Είμαι παντρεμένος με την Αγγελική – Καλλιθέα Μάστορα και έχω ένα παιδί.Είμαι πτυχιούχος της Κτηνιατρικής Σχολής του Γ.Π.Τ, καθώς και της Γεωπονικής Σχολής του Γ.Π.Α.
Δραστηριοποιούμε επιχειρηματικά στο χώρο των γεωτεχνικών υπηρεσιών με έδρα την Αθήνα.
          Η αγάπη μου για τη γενέτειρά μου και η επιθυμία μου για ένα καλύτερο μέλλον της ιδιαίτερής μας πατρίδας, της Βορείου Ηπείρου, με ωθούν να συμβάλλω, διαμέσου του Δήμου Αθηναίων, στην επίλυση των καθημερινών  ζητημάτων των συμπατριωτών μας.
          Ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων με τον κ. Νικήτα Κακλαμάνη και τον συνδυασμό «Αθήνα Πόλη της Ζωής μας» και με το θάρρος όλων αυτών που μας ενώνουν, θα ήθελα τη
στήριξή σας με την ψήφο σας, στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.
Μετά τιμής
Κυρούσης Μιχάλης
                                       Τηλ: 6978355594

Την επιστολή μας την έστειλε η κ.Ηλέκτρα Κίκη
Νέα Βορείου Ηπείρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου