Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Παναγιώτης Κονέ: Ο Έλληνας ποδοσφαιριστής από την Αλβανία(VIDEO)


Κονέ: «Ήρθα σε έναν σύλλογο με ιστορία»
Κονέ: «Ήρθα σε έναν σύλλογο με ιστορία» (phs)Απόλυτα ικανοποιημένος από την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στην Μπολόνια εμφανίστηκε οΠαναγιώτης Κονέ κατά την επίσημη παρουσίασή του. Ο Έλληνας μέσος τόνισε πως ήρθε σε έναν σύλλογο με μεγάλη ιστορία αλλά και φήμη ενώ παράλληλα έπλεξε το… εγκώμιό του τονίζοντας πως είναι ένας δυναμικός μέσος, γνωστοποιώντας πως έχει ως ίνδαλμα τον Κλάρνς Ζέεντορφ.

«Μετανάστευσα από τα Τίρανα στην Αθήνα με την οικογένειά μου σε ηλικία δύο ετών. Έχω ακόμα κάποια μέλη της οικογένειάς μου στην Αλβανία, αλλά είναι όλοι τους Έλληνες», δήλωσε αρχικά ο Παναγιώτης Κονέ και στην συνέχεια πρόσθεσε: «Ήρθα σε έναν σύλλογο που έχει ιστορία και φήμη, στόχος μου είναι να διατηρήσω την εικόνα που έχτισα την περασμένη σεζόν και ίσως να πετύχω κάποια τέρματα. Στην Μπρέσια σκόραρα μία φορά, αλλά τα προηγούμενα χρόνια είχα μέσο όρο 7-8 γκολ ανά σεζόν. Είμαι ένας δυναμικός μέσος, ταιριάζω σε όλους τους ρόλους, έχω παίξει ακόμα και πλέι μέικερ».

Ερωτηθείς για το ίνδαλμά του αποκάλυψε: «Ο Ζέεντορφ είναι το ίνδαλμα μου. Είναι ένας σπουδαίος πρωταθλητής, ένας μέσος με εμπειρία. Έχει τα πάντα. Τρέξιμο, τεχνική και πολύ καλό πόδι. Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα και να δείξω το ταλέντο μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου