Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Καταγγελία για το τελωνείο Κακαβιάς


Αγαπητό blog, κατάγομαι από την Αλβανία στην οποία ζω και εργάζομαι μόνιμα (έχω άδεια διαμονής στην Ελλάδα όπως όλοι οι Βοριοηπειρώτες από τότε που μέναμε Ελλάδα).
Προχτές το απόγευμα αγόρασα από την αγορά των Ιωαννίνων ένα ψυγείο για τις ανάγκες του σπιτιού μου. Επιστρέφωντας στην Αλβανία από το Τελωνίο Κακαβιάς ζήτησα από τους υπαλλήλους να μου σφραγίσουν την απόδειξη για να πάρω το ΦΠΑ πίσω γιατί το ψυγείο κάλυπτε προσωπικές μου ανάγκες. Οι υπάλληλοι του Τελωνίου μου το αρνήθηκαν λέγοντας μου ότι έχουν εντολή από τον διευθυντή τους να μην

υπογράφουν τίποτα. Ηθέλα σας παρακαλώ να ξέρω ποίος είναι αυτός ο διευθυντής που είναι πάνω από το νόμο. Το υπουργείο δεν ξέρει τι ανθρώπους βάζει σε αυτές τις θέσεις? Στα άλλα συνοριακά τελωνία γιατί τα υπογράφουν όλα? Εμείς την αγορά Ιωαννίνων ενισχύουμε. Δεν το θέλουν? Είναι κρίμα. Είμαστε φτωχοί άνθρωποι και είναι άδικο να χάνουμε αυτά τα λεφτά. Οι βουλευτές των Ιωαννίνων που θέλουν την ψήφο μας δεν κάνουν τίποτα? Είχαμε μια ατυχία για λίγα μέτρα τα σύνορα να μας εντάξουν σε μια άλλη χώρα γιατί αυτό να το πληρώνουμε για μια ζωή? Τα σπίτια μας θέλουμε να φτιάξουμε ξοδεύοντας λεφτα στην Ελλάδα. Δεν κάνουμε κάποιο έγκλημα και ούτε η Ελλάδα χάνει λεφτά.Σας ευχαριστώ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://epirusgate.blogspot.com/2011/04/blog-post_2126.html

1 σχόλιο:

  1. opos fenete agapite file theloyn na ptoxefsoyn tous epixirimaties ton ioaninon igoymenitsas, giati me to na min epistrefoyn to fpa anagastika esy tha epenfinthissta katasimata tis albanias diladi sta monopolia ton ypoyrgon!!!!! i elada ne men kerdizi to fpa,ala xani to foro epi ton kerdon tis epixiris, atoma poy doyleyoyn ekei xanoyn ti doyleia toys, ti ton niazi ton diey8inti poy perni ka8e mina to mis8o toy???
    oso gia toys voleftes 8a 8imi8oyn na lisoyn to 8ema stis epomenes ekloges...... giati tote 8a 8eloyn psifoys na ksana voleytoyn......aparadekton....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή