Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Επιστολή Κατωδεροπολίτη στην ιστοσελίδα μας: Δεν θα μας διοικήσει ένας αγράμματος τσαπάς


Ασ΄τους αυτούς, τους έχω βάλει εγώ στα βρ.... μου
Σεβόμενοι την παράκληση να μην δημοσιεύσουμε το όνομα, παραθέτουμε σύντομη επιστολή που μας έστειλε Κατωδεροπολίτης  αναφορικά με την υποψηφιότητα του ΜΕΓΚΑ στην επαρχία του:
«Φίλοι της ιστοσελίδας, επειδή δεν βλέπω να γράφετε ακριβώς τι συμβαίνει και ποιος είναι ο υποψήφιος έπαρχος γαι την Κάτω Δερόπολη του κόμματος ΜΕΓΚΑ, θέλω να σας πω κάποια πράγματα. Στο χωριό μου όλοι ξέρουνε ποιος είναι ο Λευτέρης Μπαρούτας, όλοι ξέρουνε πως ο Λευτέρης , που δεν φταίει  ο έρημος, έχει το όνομα γιατί το κουμάντο το κάνει ο Σπύρο Ξέρρας που του έχει ανέβει τόσο πολύ η γνώμη που νομίζει ότι όλη η Δρόπολη και η Δερβιτσιάνη  ανήκει αποκλειστικά σ άυτόν και την οικογένειά του.

Στις εκλογές για βουλευτές όλοι γνωρίζουν στο χωριό μου πως άτομα που ανήκουν στο περιβάλλον του άλλαξαν τα κουτιά μέρα μεσημέρι αγοράζοντας  μέλη της επιτροπής. Κι αυτή τη φορά ο Ξέρρας σκοπεύει να κάνει το ίδιο μια που έχει στα χέρια  κράτος και αστυνομία.
Ο Λευτέρης, με λύπη το λέω, δεν κάνει γι αυτά τα πράγματα και θα τον πάρει στο λαιμό του ο Σπύρο Ξέρρας. Ο άνθρωπος όχι μόνο δεν έχει σχολείο, αλλά όλη του τη ζωή έχει δουλέψει τίμια με την τσάπα του. Κανένας δεν το κατηγοράει γι αυτό, όλη κατηγοράνε τον Ξέρρα που θέλει να τον εκμεταλλευτεί τώρα και την επαρχία σαν να μην τον φτάνει όσα μπορεί να πετύχει σαν υπουργός.
 Θέλει τώρα  να μπάσει τα ρουθούνια του στην επαρχία για να περηφανεύεται στο Μπερίσια πως το τσάκισα το ΚΕΑΔ και την Ομόνοια. Τον ξέρω πολύ πιο καλύτερα από σας τον Ξέρρα. Θέλει να βάλει έναν αγράμματο τσαπά για να τον κάνει ότι θέλει. Αν δεν με πιστευετε σ άυτά που γράφω, ελάτε στο χωριό μου. Θα τα ακούσετε να τα λένε κρυφά γιατί φοβούνται.
Γράψτε το και φωνάξετε το, είναι πιο πολύ από ντροπή στην Κατω Δρόπολη να διοικεί ένας τσαπάς. Φιλικά …………………………..»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου