Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Στις αλβανικές εφημερίδες η υποψηφιότητα του Αλέξανδρου Αναγνώστη



Το ενδιαφέρον των αλβανικών εφημερίδων προκάλεσε ηυποψηφιότητα του Αλέξανδρου Αναγνώστη με τη Νέα Δημοκρατία στις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές (6 Μαΐου). Η «Gazeta Shqiptare»αναφέρει ως αξιοσημείωτο το γεγονός ότι στο προφίλ του αναφέρει ότι γεννήθηκε στη Βόρειο Ήπειρο και όχι στην Αλβανία και του δίνει πολλές πιθανότητες εκλογής.



Ακολουθεί το αλβανικό δημοσίευμα:

Greqi, në zgjedhje garon edhe shqiptari Anagnosti: Jam nga Epiri i Veriut
Nga: THIMI SAMARXHIU
ATHINE - Aleksandri Anagnosti është emri i kandidatit më të ri të “Nea Demokratia”, në zgjedhjet që pritet të mbahen më 6 maj në shtetin fqinj, Greqi.

36-vjeçari Anagnosti është lindur në fshatin Livadhja të Sarandës dhe prej shumë vitesh është zhvendosur në Greqi së bashku me familjen e tij, kjo dhe për faktin se janë minoritarë grekë.

Aleksandri Anagnosti është i treti në listën e kandidatëve për zonën e Athinës dhe në bazë të sondazheve të kryera deri më tani, ka shanse të mëdha që të jetë deputeti i ardhshëm i “Nea Demokratia” në parlamentin grek.

Edhe pse Anagnosti ka lindur në Shqipëri, në profilin e tij në Facebook, të hapur për të mbledhur sa më shumë mbështetës, shkruhet se ka lindur në vitin 1976 në fshatin Sarandë, Epiri i Veriut.

(shkrimin e plote mund ta lexoni sot ne Gazeta Shqiptare)

(er.nu/GSH/BalkanWeb)
http://borioipirotis.blogspot.com/2012/04/blog-post_5612.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου